Specialist Raportimesh
Nr. i reklamës i Anegino
AZ66UA10
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Detyrat dhe Pergjegjesite e pozicionit:
1.Përgatitja dhe rishikimi në baza ditore, javore, mujore, tremujore dhe vjetore i raporteve të kërkuara së brendshmi nga departamentet dhe degët e NOA;
2. Përgatitja dhe rishikimi i raporteve periodike për palët e treta: Banka Qendrore e Shqipërisë, NOA Holding, huadhënësve, dhe organeve të tjera rregullatore;
3. Suporti dhe pjesëmarrja në ndërtimin dhe automatizimin e raporteve;
4. Ofron opinion dhe komente për Menaxherin e Njësisë së Raportimit lidhur me ndryshimet e nevojshme për formatin e raporteve të performancës të stafit dhe skemat e bonusit;
5. Monitorimi dhe siguruar identifikimin në kohë dhe përputhshmërinë me kërkesat në zhvillim e raportimit për palët e brendshme dhe të jashtme;
6. Ndjekja, zbatimi i procedurave dhe rregulloreve në fuqi si dhe identifikimi në kohë i problematikave të mundshme;
7. Pjesëmarrje në grupe pune dhe komitete sipas kërkesës së Menaxherit.
Kerkesat e pozicionit:
1. Diplome universitare në Informatikë Ekonomike ose Financë;
2. Eksperienca në fushën e raportimeve është e preferueshme;
3. Aftësi shumë të mira të Gjuhës Angleze;
4. Njohuri shumë të mira në Microsoft excel dhe Access;
5. Aftësi të mira të punës në grup si dhe në mënyrë individuale;
6. Aftësi shumë të mira komunikimi personal, me shkrim dhe me gojë.
1.Përgatitja dhe rishikimi në baza ditore, javore, mujore, tremujore dhe vjetore i raporteve të kërkuara së brendshmi nga departamentet dhe degët e NOA;
2. Përgatitja dhe rishikimi i raporteve periodike për palët e treta: Banka Qendrore e Shqipërisë, NOA Holding, huadhënësve, dhe organeve të tjera rregullatore;
3. Suporti dhe pjesëmarrja në ndërtimin dhe automatizimin e raporteve;
4. Ofron opinion dhe komente për Menaxherin e Njësisë së Raportimit lidhur me ndryshimet e nevojshme për formatin e raporteve të performancës të stafit dhe skemat e bonusit;
5. Monitorimi dhe siguruar identifikimin në kohë dhe përputhshmërinë me kërkesat në zhvillim e raportimit për palët e brendshme dhe të jashtme;
6. Ndjekja, zbatimi i procedurave dhe rregulloreve në fuqi si dhe identifikimi në kohë i problematikave të mundshme;
7. Pjesëmarrje në grupe pune dhe komitete sipas kërkesës së Menaxherit.
Kerkesat e pozicionit:
1. Diplome universitare në Informatikë Ekonomike ose Financë;
2. Eksperienca në fushën e raportimeve është e preferueshme;
3. Aftësi shumë të mira të Gjuhës Angleze;
4. Njohuri shumë të mira në Microsoft excel dhe Access;
5. Aftësi të mira të punës në grup si dhe në mënyrë individuale;
6. Aftësi shumë të mira komunikimi personal, me shkrim dhe me gojë.
Data e aplikimit të fundit : 13 Janar 2015