Drejtor, Agjencia Berat
Nr. i reklamës i Anegino
AZ45FZ88
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Zhvillon biznesin e NOA për të gjitha segmentet e klientëve në zonën gjeografike nën mbikëqyrjen e tij / saj, duke siguruar në këtë mënyrë arritjen e Planit të Biznesit dhe si rrjedhojë objektivat mujore dhe vjetore të miratuara. Përveç kësaj, siguron se niveli i cilësisë së shërbimit të ofruar në degë është në përputhje me standardet dhe procedurat e kompanisë.
Përgjegjësitë Kryesore
1. Siguron arritjet e Planit të Biznesit të aprovuar nga Drejtori Ekzekutiv, në përputhje me rregullat dhe procedurat në fuqi në institucion;
2. Zbaton strategjitë e NOA-s dhe siguron që politika e biznesit të institucionit, vlerat korporative dhe vendimet e marra nga Drejtuesit e Lartë, zbatohen dhe mbikëqyren menjëhere, në veçanti referuar produkteve të reja dhe procedurave;
3. Planifikon, organizon, kontrollon dhe monitoron aktivitetet e agjencisë për të optimizuar resurset;
4. Përgatit dhe bën propozime konkrete tek Supervizori Direkt, referuar planifikimit dhe rishikimit të Planit të Biznesit;
5. Kryen detyrat në rolin e një Oficeri Kredie kur kërkohet nga Supervizori Direkt për arritjen e objektivave të Agjencisë;
6. Përgjegjës për të kryer vizitat e verifikimit gjatë procesit të kredidhënies me qëllim verifikimin e të gjithë informacionit të nevojshëm që shton vlerë në analizën e rastit dhe identifikimin e risqeve të implikuara në aplikimin për kredi;
7. Drejton Komitet e Kredisë sipas nivelit të aprovimit të tij/saj dhe procedurave në fuqi në institucion;
8. Drejton, zhvillon, trajnon dhe motivon punonjësit nën përgjegjësinë e tij / saj;
9. Vazhdimisht rishikon dhe mat aktivitetet e ekipit kundrejt objektivave të tyre të performancës;
10. Zhvillon të kuptuarit e ekipit të planeve të biznesit dhe të performancës së tyre aktuale.
Kërkesat Minimale
1. Edukimi: Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë profesionale:
- Shitje
- Analiza Financiare
- Menaxhim i Stafit
3. Eksperience pune: 2 vjet eksperiencë në një pozicion shitje në një institucion financiar;
4. Aftësi organizative dhe të manaxhimit të kohës shumë të mira;
5. Aftësi lidershipi, mbikëqyrjeje dhe mentorimi;
6. Aftësi shumë të mira vendimmarrje;
7. Aftësi shumë të mira në shitje dhe marketing.
Lutemi te dërgoni aplikimin tuaj për pozicionin përkatës deri në datën 06.07.2017.
Forma e aplikimit duhet të përmbajë një letër motivimi dhe një CV. Ju bëjmë me dije se vetëm kandidatët e përzgjedhur do të ftohen për një testim me shkrim nga Departamenti i Burimeve Njerëzore.
Përgjegjësitë Kryesore
1. Siguron arritjet e Planit të Biznesit të aprovuar nga Drejtori Ekzekutiv, në përputhje me rregullat dhe procedurat në fuqi në institucion;
2. Zbaton strategjitë e NOA-s dhe siguron që politika e biznesit të institucionit, vlerat korporative dhe vendimet e marra nga Drejtuesit e Lartë, zbatohen dhe mbikëqyren menjëhere, në veçanti referuar produkteve të reja dhe procedurave;
3. Planifikon, organizon, kontrollon dhe monitoron aktivitetet e agjencisë për të optimizuar resurset;
4. Përgatit dhe bën propozime konkrete tek Supervizori Direkt, referuar planifikimit dhe rishikimit të Planit të Biznesit;
5. Kryen detyrat në rolin e një Oficeri Kredie kur kërkohet nga Supervizori Direkt për arritjen e objektivave të Agjencisë;
6. Përgjegjës për të kryer vizitat e verifikimit gjatë procesit të kredidhënies me qëllim verifikimin e të gjithë informacionit të nevojshëm që shton vlerë në analizën e rastit dhe identifikimin e risqeve të implikuara në aplikimin për kredi;
7. Drejton Komitet e Kredisë sipas nivelit të aprovimit të tij/saj dhe procedurave në fuqi në institucion;
8. Drejton, zhvillon, trajnon dhe motivon punonjësit nën përgjegjësinë e tij / saj;
9. Vazhdimisht rishikon dhe mat aktivitetet e ekipit kundrejt objektivave të tyre të performancës;
10. Zhvillon të kuptuarit e ekipit të planeve të biznesit dhe të performancës së tyre aktuale.
Kërkesat Minimale
1. Edukimi: Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë profesionale:
- Shitje
- Analiza Financiare
- Menaxhim i Stafit
3. Eksperience pune: 2 vjet eksperiencë në një pozicion shitje në një institucion financiar;
4. Aftësi organizative dhe të manaxhimit të kohës shumë të mira;
5. Aftësi lidershipi, mbikëqyrjeje dhe mentorimi;
6. Aftësi shumë të mira vendimmarrje;
7. Aftësi shumë të mira në shitje dhe marketing.
Lutemi te dërgoni aplikimin tuaj për pozicionin përkatës deri në datën 06.07.2017.
Forma e aplikimit duhet të përmbajë një letër motivimi dhe një CV. Ju bëjmë me dije se vetëm kandidatët e përzgjedhur do të ftohen për një testim me shkrim nga Departamenti i Burimeve Njerëzore.
Data e aplikimit të fundit : 6 Korrik 2017