Trajnues/e
Nr. i reklamës i Anegino
AY71TV34
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
eppc kërkon një Trajnues/e.
Qëllimi kryesor i punës:
Kandidati ideal për trajnimet do të merret me planifikimin, organizimin dhe realizimin e kurseve trajnuese me fokus kryesor në zhvillimin e aftësive komunikuese, shitëse e negociuese.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Përgatitja e materialeve të trajnimit në varësi të temave/kurseve trajnuese;
2. Përkthimi dhe/ose adoptimi i materialeve në gjuhën italiane;
3. Organizimi i sallës së përcaktuar për trajnim;
4. Lektimi dhe prezantimi i materialit të trajnimit;
5. Vlerësim dhe dhënie feedback-u për pjesmarrësit.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare (e preferuar në Shkencat Sociale; Komunikim-Gazetari; Marketing );
• Përvojë si trajnues/e jo më pak se 2 vjecare (Eksperienca si trajnues/e në Call Center përbën avantazh);
• Të zotërojë shkëlqyeshëm gjuhën Italiane (domosdoshmëri);
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën angleze;
• E preferueshme që të ketë studiuar/jetuar në Itali;
• Përdorimi i MS Office;
• Të jetë person korrekt, i besueshëm dhe i organizuar.
Të dhënat:
Pozicioni: Trajnues/e;
Vendndodhja: Zona e Liqenit, Tiranë;
Orari: Në varësi të projekteve;
Raporton: Administratori;
Udhëtime pune Po, por të rralla;
Pagesa: Shumë e mirë;
Aplikimet mbyllen: 17 Tetor 2015.
Qëllimi kryesor i punës:
Kandidati ideal për trajnimet do të merret me planifikimin, organizimin dhe realizimin e kurseve trajnuese me fokus kryesor në zhvillimin e aftësive komunikuese, shitëse e negociuese.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Përgatitja e materialeve të trajnimit në varësi të temave/kurseve trajnuese;
2. Përkthimi dhe/ose adoptimi i materialeve në gjuhën italiane;
3. Organizimi i sallës së përcaktuar për trajnim;
4. Lektimi dhe prezantimi i materialit të trajnimit;
5. Vlerësim dhe dhënie feedback-u për pjesmarrësit.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare (e preferuar në Shkencat Sociale; Komunikim-Gazetari; Marketing );
• Përvojë si trajnues/e jo më pak se 2 vjecare (Eksperienca si trajnues/e në Call Center përbën avantazh);
• Të zotërojë shkëlqyeshëm gjuhën Italiane (domosdoshmëri);
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën angleze;
• E preferueshme që të ketë studiuar/jetuar në Itali;
• Përdorimi i MS Office;
• Të jetë person korrekt, i besueshëm dhe i organizuar.
Të dhënat:
Pozicioni: Trajnues/e;
Vendndodhja: Zona e Liqenit, Tiranë;
Orari: Në varësi të projekteve;
Raporton: Administratori;
Udhëtime pune Po, por të rralla;
Pagesa: Shumë e mirë;
Aplikimet mbyllen: 17 Tetor 2015.
Data e aplikimit të fundit : 17 Tetor 2015