Sherbim ndaj klientit, Operator
Nr. i reklamës i Anegino
AY52MY79
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Qellimi i punes:
Ndërvepron meklientët për të siguruar dhe përpunuar informacion në përgjigje të pyetjeve,shqetësimeve dhe kërkesave rreth produkteve dhe shërbimeve. Menaxhimi ne kohe inumrave të mëdha të thirrjeve përbrenda dhe jashtë, identifikimi i nevojave tëklientëve, sqarimi i informacionit, hulumtimi i çdo çështjeje dhe ofrimi izgjidhjeve.
Pergjegjesite kryesore:
-Ndervepron ne menyre te drejtperdrejte me klientet, nepermjet telefonatave ose ne menyre elektronike
-Pergjigjet menjehere ne pyetjet e klienteve
- Merr dhe vlerëson të gjithë informacionin përkatës për të trajtuar pyetjet për produktet dhe shërbimet.
- Siguron informata për çmimet dhe shpërndarjen.
- Kryen verifikimet e klientëve.
- Vendos llogaritë e reja të klientëve.
- Proceson urdhrat, format, kërkesat.
- Organizon rrjedhën e punës për të plotësuar afatet kohore të klientëve.
- Drejton kërkesat dhe çështjet e pazgjidhura në burimin e caktuar.
- Mban shënime mbi ndërveprimet dhe transaksionet e klienteve.
- Shënon detajet e pyetjeve, komenteve dhe ankesave.
- Shënon detajet e veprimeve të ndërmarra.
- Përgatit dhe shpërndan raportet e veprimtarisë së klientit.
- Mirëmban bazat e të dhënave të klienteve
- Komunikon dhe koordinon me departamentet e brendshme
- Përcjell ndërveprimet e konsumatorëve
- Jep reagime mbi efikasitetin e procesit të shërbimit të klientit
Kompetencat e profilit:
• Të jenë në gjendje të thjeshtojë sa më shumë informacione të komplikuara;
• Personaliteti dinamik dhe i vetë-motivuar;
• Metodike dhe të organizuara;
• Te jete i orientuar nga detajet;
• Ndershmëria dhe Integriteti;
• Personalitet proaktiv dhe multitask.
Kerkesat:
- Njohuri baze te gjuhes angleze;
- Njohuri baze kompjuterike sidomos paketa Microsoft (vecanerisht ne Excel).
- Aftesi shume te mira organizative
Ndërvepron meklientët për të siguruar dhe përpunuar informacion në përgjigje të pyetjeve,shqetësimeve dhe kërkesave rreth produkteve dhe shërbimeve. Menaxhimi ne kohe inumrave të mëdha të thirrjeve përbrenda dhe jashtë, identifikimi i nevojave tëklientëve, sqarimi i informacionit, hulumtimi i çdo çështjeje dhe ofrimi izgjidhjeve.
Pergjegjesite kryesore:
-Ndervepron ne menyre te drejtperdrejte me klientet, nepermjet telefonatave ose ne menyre elektronike
-Pergjigjet menjehere ne pyetjet e klienteve
- Merr dhe vlerëson të gjithë informacionin përkatës për të trajtuar pyetjet për produktet dhe shërbimet.
- Siguron informata për çmimet dhe shpërndarjen.
- Kryen verifikimet e klientëve.
- Vendos llogaritë e reja të klientëve.
- Proceson urdhrat, format, kërkesat.
- Organizon rrjedhën e punës për të plotësuar afatet kohore të klientëve.
- Drejton kërkesat dhe çështjet e pazgjidhura në burimin e caktuar.
- Mban shënime mbi ndërveprimet dhe transaksionet e klienteve.
- Shënon detajet e pyetjeve, komenteve dhe ankesave.
- Shënon detajet e veprimeve të ndërmarra.
- Përgatit dhe shpërndan raportet e veprimtarisë së klientit.
- Mirëmban bazat e të dhënave të klienteve
- Komunikon dhe koordinon me departamentet e brendshme
- Përcjell ndërveprimet e konsumatorëve
- Jep reagime mbi efikasitetin e procesit të shërbimit të klientit
Kompetencat e profilit:
• Të jenë në gjendje të thjeshtojë sa më shumë informacione të komplikuara;
• Personaliteti dinamik dhe i vetë-motivuar;
• Metodike dhe të organizuara;
• Te jete i orientuar nga detajet;
• Ndershmëria dhe Integriteti;
• Personalitet proaktiv dhe multitask.
Kerkesat:
- Njohuri baze te gjuhes angleze;
- Njohuri baze kompjuterike sidomos paketa Microsoft (vecanerisht ne Excel).
- Aftesi shume te mira organizative
Data e aplikimit të fundit : 31 Mars 2019