Drejtor Hoteli
Nr. i reklamës i Anegino
AY17AP89
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Kompania ATDG (Art and Tourism Development Group), një nga kompanitë lider në fushën e Turizmit dhe hotelerisë, me një shtrirje të gjerë në bregdetin shqiptar, e njohur për resortet e saj si Marea Resort" (Kavajë), "Tarraca e Ullinjëve" (Dhërmi), " Stone Beach "(Qeparo)," Bougainville Bay "(Sarandë) dhe "Meshtekna" në Brezovice , Kosovë.
Për një nga sturkturat e saj ju fton të aplikoni për pozicionin e:
Drejtor Hoteli
Përshkrim i përgjithshëm
Drejtori i hotelit duhet të jetë përgjegjës për menaxhimin e punonjësve, marketingut, koordinimin dhe administrimin e shërbimeve hoteliere si dhe objekteve të akomodimit.
Detyrat dhe Përgjegjësitë:
• Ekzekutojnë dhe mbështesin aspektet operacionale të biznesit (gjenerojnë propozime, ndjekin
kontratat e nënshkrimit dhe korrespondencën me klientët ose agjensitë individuale);
• Përgatisin raporte ditore të gjeneruara nga produkti;
• Sigurojnë zbatimin e të gjitha politikave të resortit/objektit të akomodimit;
• Raportojnë çdo ditë për xhiron e produkteve në departamentin e financës;
• Kontrollojnë në mënyrë periodike të ardhurat e okupancës sipas tipologjive të dhomave të
resortit/objektit të akomodimit;
• Ofrojnë shërbim cilësor të klientëve në çdo kohë;
• Marrin pjesë në takime me departamente të tjera për zhvillimin e mëtejshëm të biznesit;
• Menaxhojnë buxhetet dhe planet financiare;
• Mbajnë të dhënat financiare në bazë të procedurave të konfirmuara;
• Bashkëpunojnë me Menaxherin Financiar për të siguruar që likuidimet financiare të jenë në
përputhje me kontratat;
• Vlerësojnë nevojën e trajnimit të stafit bazuar mbi të dhënat e mbledhura dhe ndërveprimin
midis klientëve dhe vizitorëve;
• Sigurojnë që punonjësit të jenë në çdo kohë të vëmendshëm, miqësor, të dobishëm dhe të
sjellshëm me të gjithë klientët dhe punonjësit e tjerë;
• Mbikëqyrin të gjithë punonjësit dhe kur është e nevojshme marrin masa disiplinore kur nuk
respektohen politikat e kompanisë;
• Planifikojnë punën për të gjithë departamentet dhe shpërndajnë detyrat në përputhje me
rrethanat;
• Sigurohen që shërbimi i sigurisë është efektiv;
• Kryejnë inspektime të hotelit/objektit të akomodimit dhe shërbimeve;
• Krijojnë dhe forcojnë marrëdhëniet me klientët ekzistues dhe të rinjë si një strategji për rritjen e
shitjeve përmes thirrjeve telefonike për shitje, paketa të ndryshme, mesazhe mirësjelljeje, etj.;
• Identifikojnë problemet e ndërtimit dhe parashikojnë planin e ndërhyrjeve të nevojshme në
objekt;
• Ndjek planin e ndërtimit me menaxherin e projektit;
• Bashkpunojnë me kontraktorët dhe furnizuesit;
Kualifikimet dhe Aftësitë:
• Është e preferueshme që kandidatët të kenë përfunduar studimet e larta në degën e turizmit
(kualifikimet pasuniversitare përbëjnë avantazh);
• Të kenë mbi 3 vjet eksperiencë pune në ketë pozicion;
• Preferohen kandidatë të cilët kanë eksperienca të mëparshme në sektorin e shërbimeve;
• Kandidatët duhet të jenë të aftë për të përballuar fluksin e punës, të menaxhojnë mirë stresin
dhe të marrin vendime në situata të vështira brenda një kohe të shkurtër;
• Te jenë të vëmendshëm ndaj detajeve;
• Të kenë aftësi shumë të mira marketingu dhe shitje;
• Të kenë njohuri shumë të mira të ‘’Paketës Office’’;
• Të kenë aftësi shumë të mira komunikuese dhe ndërveprimi me të tjerët;
• Të ketë aftësi shumë të mira analitike, vendimarrëse dhe manaxheriale;
• Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Duhet të jenë të pajisur me patentë;
Shënim: PREFEROHEN PERSONA QE KANE EKSPERIENCE DHE/OSE NJOHIN SEKTORIN E TURIZMIT
Lutemi të dërgoni CV-në dhe referenca të eksperiencave të mëparshme nëpërmjet Aneginos!
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887, date 10.03.2008 i ndryshuar, vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për "Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
Për një nga sturkturat e saj ju fton të aplikoni për pozicionin e:
Drejtor Hoteli
Përshkrim i përgjithshëm
Drejtori i hotelit duhet të jetë përgjegjës për menaxhimin e punonjësve, marketingut, koordinimin dhe administrimin e shërbimeve hoteliere si dhe objekteve të akomodimit.
Detyrat dhe Përgjegjësitë:
• Ekzekutojnë dhe mbështesin aspektet operacionale të biznesit (gjenerojnë propozime, ndjekin
kontratat e nënshkrimit dhe korrespondencën me klientët ose agjensitë individuale);
• Përgatisin raporte ditore të gjeneruara nga produkti;
• Sigurojnë zbatimin e të gjitha politikave të resortit/objektit të akomodimit;
• Raportojnë çdo ditë për xhiron e produkteve në departamentin e financës;
• Kontrollojnë në mënyrë periodike të ardhurat e okupancës sipas tipologjive të dhomave të
resortit/objektit të akomodimit;
• Ofrojnë shërbim cilësor të klientëve në çdo kohë;
• Marrin pjesë në takime me departamente të tjera për zhvillimin e mëtejshëm të biznesit;
• Menaxhojnë buxhetet dhe planet financiare;
• Mbajnë të dhënat financiare në bazë të procedurave të konfirmuara;
• Bashkëpunojnë me Menaxherin Financiar për të siguruar që likuidimet financiare të jenë në
përputhje me kontratat;
• Vlerësojnë nevojën e trajnimit të stafit bazuar mbi të dhënat e mbledhura dhe ndërveprimin
midis klientëve dhe vizitorëve;
• Sigurojnë që punonjësit të jenë në çdo kohë të vëmendshëm, miqësor, të dobishëm dhe të
sjellshëm me të gjithë klientët dhe punonjësit e tjerë;
• Mbikëqyrin të gjithë punonjësit dhe kur është e nevojshme marrin masa disiplinore kur nuk
respektohen politikat e kompanisë;
• Planifikojnë punën për të gjithë departamentet dhe shpërndajnë detyrat në përputhje me
rrethanat;
• Sigurohen që shërbimi i sigurisë është efektiv;
• Kryejnë inspektime të hotelit/objektit të akomodimit dhe shërbimeve;
• Krijojnë dhe forcojnë marrëdhëniet me klientët ekzistues dhe të rinjë si një strategji për rritjen e
shitjeve përmes thirrjeve telefonike për shitje, paketa të ndryshme, mesazhe mirësjelljeje, etj.;
• Identifikojnë problemet e ndërtimit dhe parashikojnë planin e ndërhyrjeve të nevojshme në
objekt;
• Ndjek planin e ndërtimit me menaxherin e projektit;
• Bashkpunojnë me kontraktorët dhe furnizuesit;
Kualifikimet dhe Aftësitë:
• Është e preferueshme që kandidatët të kenë përfunduar studimet e larta në degën e turizmit
(kualifikimet pasuniversitare përbëjnë avantazh);
• Të kenë mbi 3 vjet eksperiencë pune në ketë pozicion;
• Preferohen kandidatë të cilët kanë eksperienca të mëparshme në sektorin e shërbimeve;
• Kandidatët duhet të jenë të aftë për të përballuar fluksin e punës, të menaxhojnë mirë stresin
dhe të marrin vendime në situata të vështira brenda një kohe të shkurtër;
• Te jenë të vëmendshëm ndaj detajeve;
• Të kenë aftësi shumë të mira marketingu dhe shitje;
• Të kenë njohuri shumë të mira të ‘’Paketës Office’’;
• Të kenë aftësi shumë të mira komunikuese dhe ndërveprimi me të tjerët;
• Të ketë aftësi shumë të mira analitike, vendimarrëse dhe manaxheriale;
• Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Duhet të jenë të pajisur me patentë;
Shënim: PREFEROHEN PERSONA QE KANE EKSPERIENCE DHE/OSE NJOHIN SEKTORIN E TURIZMIT
Lutemi të dërgoni CV-në dhe referenca të eksperiencave të mëparshme nëpërmjet Aneginos!
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887, date 10.03.2008 i ndryshuar, vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për "Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
- Duhet të ketë patentë makine.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
Data e aplikimit të fundit : 7 Prill 2022