Kompania “Mon Chéri” Kerkon te punësoje Financiere
Nr. i reklamës i Anegino
AV98VV15
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Kompania Mon Cheri eshte rrjeti i pare dhe me i madh i coffeshop ne Shqiperi. Ne synojmë që të ndërtojmë një skuadër të qëndrueshme, me individë që e vlerësojnë punën dhe duan të bashkëpunojnë me ne për një kohë të gjatë.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Përgjegjëse për regjistrimin e faturave të blerjeve, importeve, shpenzimeve të brendshme dhe shitjeve në Programin Financiar;
- Përditëson sistemet e brendshme me të dhëna financiare;
- Përcaktimi i kostove reale të blerjeve dhe vendosja e cmimeve mbi produktet;
- Regjistrimi i veprimtarive të magazinës, rakordimi në lidhje me lëvizjet e artikujve, materialeve dhe inventarit;
- Regjistron depozitat dhe pagesat bankare;
- Ndjek dhe monitoron marrëdhenien me klientet dhe furnitorët e kompanisë dhe kryen rakordimet në
mënyrë periodike;
- Kontrollon te ardhurat dhe shpenzimet e kompanisë;
- Përgatit në mënyrë periodike raportet financiare për kompaninë;
Kualifikimet/Kërkesat:
- Diplomë Universitare në Financë-Kontabilitet;
- Eksperiencë pune në pozicione të ngjashme në financë (3-5 vite);
- Të zotërojë shumë mirë programin financiar Alpha;
- Të njohë shumë mirë legjislacionin fiskal të Republikës së Shqipërisë;
- Të njohë shume mire parimet e standarteve kontabel;
- Të karakterizohet nga integriteti dhe korrektësia në punë.
- Të ketë aftësi të shkëlqyera të punës në grup.
Nese jeni te intersuar ju ftojme te aplikoni ne kete dritare punesimi!
*Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887 për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Përgjegjëse për regjistrimin e faturave të blerjeve, importeve, shpenzimeve të brendshme dhe shitjeve në Programin Financiar;
- Përditëson sistemet e brendshme me të dhëna financiare;
- Përcaktimi i kostove reale të blerjeve dhe vendosja e cmimeve mbi produktet;
- Regjistrimi i veprimtarive të magazinës, rakordimi në lidhje me lëvizjet e artikujve, materialeve dhe inventarit;
- Regjistron depozitat dhe pagesat bankare;
- Ndjek dhe monitoron marrëdhenien me klientet dhe furnitorët e kompanisë dhe kryen rakordimet në
mënyrë periodike;
- Kontrollon te ardhurat dhe shpenzimet e kompanisë;
- Përgatit në mënyrë periodike raportet financiare për kompaninë;
Kualifikimet/Kërkesat:
- Diplomë Universitare në Financë-Kontabilitet;
- Eksperiencë pune në pozicione të ngjashme në financë (3-5 vite);
- Të zotërojë shumë mirë programin financiar Alpha;
- Të njohë shumë mirë legjislacionin fiskal të Republikës së Shqipërisë;
- Të njohë shume mire parimet e standarteve kontabel;
- Të karakterizohet nga integriteti dhe korrektësia në punë.
- Të ketë aftësi të shkëlqyera të punës në grup.
Nese jeni te intersuar ju ftojme te aplikoni ne kete dritare punesimi!
*Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887 për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”
Data e aplikimit të fundit : 21 Shtator 2020