Database Administrator
Nr. i reklamës i Anegino
AV97ME94
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Implementon, konfiguron dhe mirëmban bazat e të dhënave, ndërfaqet dhe aplikacionet software, për të siguruar në cdo kohë disponueshmërinë dhe performancën e qëndrueshme të sistemeve të informacionit të kompanisë.
Përgjegjësitë kryesore:
1. Përgjegjës për monitorimin e performancës, integritetin dhe sigurinë e bazave të të dhënave, ndërfaqeve të komunikimit midis tyre dhe aplikacioneve software duke garantuar funksionalitetin e sistemeve të informacionit në 99% të kohës;
2. Analizon dhe zgjidh ceshtjet e integritetit dhe performancës, bllokimet, replikimin e problemeve, konektivitetin dhe cështjet e sigurisë së sistemeve dhe bazave të të dhënave;
3. Kryen detyrat periodike të mirëmbajtjes sipas procedurave të miratuara të njësisë (arshivim, manaxhim të madhësisë, shpërndarje dhe organizim i të dhënave të skedareve, korrigjim të mospërputhjeve të të dhënave, indeksim apo ndryshim të mjeteve të kërkimit, kalibrim të parametrave të databazave, procedurat e mbylljes së ditës, rimëkëmbje të sistemeve, etj);
4. Mirëmban ambjentet e zhvillimit, prodhimit dhe testimit, si dhe ruan skedaret që tregojnë ndryshimet e aplikuara në bazat e të dhënave;
5. Indentifikon në kohë gabimet dhe problemet e sistemeve dhe i adreson ato tek zhvilluesit e brendshëm ose të jashtëm. Përgjegjës për të ndjekur komunikim me palët deri në dhënien e zgjidhjeve përfundimtare, testimin dhe zbatimin e tyre në sisteme;
6. Siguron që serverat hostues dhe bazat e të dhënave kanë kopje rezervë funksionale dhe të testuar për të përmbushur objektivat e biznesit në lidhje me kohën dhe pikën e rimëkëmbjes së të dhënave;
7. Konfiguron mjete për monitorimin e shërbimeve dhe identifikimin e problemeve të sistemeve që të dërgojnë njoftime automatike në rastet e dështimeve edhe pas orarit zyrtar të punës apo gjatë fundjavës;
8. Mban të azhornuar aplikacionet dhe bazat e të dhënave, teston dhe instalon paketat për riparimin e problemeve dhe implementimin e versioneve të reja, rimëkëmb dhe konfiguron platformat e sistemeve të informacionit në rastet avarie;
9. Aplikon ndyshime në kodin burim të bazave të të dhënave dhe implementon shërbime dhe ndërfaqe të reja midis sistemeve të ofruara nga zhvilluesit e brendshëm ose të jashtëm duke siguruar që këto ndryshime operojnë në mënyrë të besueshme;
10. Përcakton dhe konfiguron profilet dhe privilegjet e përdoruesve në serverat dhe bazat e të dhënave. Ofron suport të nivelit 2 ndaj përdoruesve, si dhe paraqet nevoja për ndryshime nevoja për ndryshime bazuar në reagimet e tyre;
11. Vlerëson sistemet aktuale dhe identifikon nevojat e bazave të të dhënave duke analizuar aplikacionet ekzistuese dhe proceset e departamentit, kuntribuon në përcaktimin e lidhjeve logjike dhe automatizimin e proceseve të biznesit;
12. Rekomandon zgjidhje duke përcaktuar strukturën fizike, vetitë funksionale, sigurinë, kopjet rezervë, specifikimet e rimëkëmbjes së bazave të të dhënave, alokimin e hapësirave fizike për ruatjen e të dhënave të sistemeve duke parashikuar kërkesat në të ardhmen;
13. Ndërton dhe vendos në përdorim procedura të reja të mirëmbajtjes, ruajtjes dhe replikimit të të dhënave si dhe plane të rimëkëmbjes së sistemeve;
Kërkesat kryesore:
1. Edukimi - Diplomë universitare në Shkenca Kompjuterike ose degë të ngjashme.
2. Eksperienca - Minimumi 2 vjet eksperiencë në administrimin e bazave të të dhënave dhe sistemeve bankare.
3. Aftësitë Teknike - Sistemet e operimit Windows, Linux, Android. Bazat e të dhënave relacionale SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL dhe jBase. Gjuhët e programimit Java, .NET, PHP (HTML/XML), jQL. Shërbimet IIS, Apache, Jetty dhe FTP.
4. Çertifikata - Zotërimi i certifikatave të Microsoft, jbase etj.
5. Gjuhë të Huaja - Anglisht.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino!
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 10 Mars 2017.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Përgjegjësitë kryesore:
1. Përgjegjës për monitorimin e performancës, integritetin dhe sigurinë e bazave të të dhënave, ndërfaqeve të komunikimit midis tyre dhe aplikacioneve software duke garantuar funksionalitetin e sistemeve të informacionit në 99% të kohës;
2. Analizon dhe zgjidh ceshtjet e integritetit dhe performancës, bllokimet, replikimin e problemeve, konektivitetin dhe cështjet e sigurisë së sistemeve dhe bazave të të dhënave;
3. Kryen detyrat periodike të mirëmbajtjes sipas procedurave të miratuara të njësisë (arshivim, manaxhim të madhësisë, shpërndarje dhe organizim i të dhënave të skedareve, korrigjim të mospërputhjeve të të dhënave, indeksim apo ndryshim të mjeteve të kërkimit, kalibrim të parametrave të databazave, procedurat e mbylljes së ditës, rimëkëmbje të sistemeve, etj);
4. Mirëmban ambjentet e zhvillimit, prodhimit dhe testimit, si dhe ruan skedaret që tregojnë ndryshimet e aplikuara në bazat e të dhënave;
5. Indentifikon në kohë gabimet dhe problemet e sistemeve dhe i adreson ato tek zhvilluesit e brendshëm ose të jashtëm. Përgjegjës për të ndjekur komunikim me palët deri në dhënien e zgjidhjeve përfundimtare, testimin dhe zbatimin e tyre në sisteme;
6. Siguron që serverat hostues dhe bazat e të dhënave kanë kopje rezervë funksionale dhe të testuar për të përmbushur objektivat e biznesit në lidhje me kohën dhe pikën e rimëkëmbjes së të dhënave;
7. Konfiguron mjete për monitorimin e shërbimeve dhe identifikimin e problemeve të sistemeve që të dërgojnë njoftime automatike në rastet e dështimeve edhe pas orarit zyrtar të punës apo gjatë fundjavës;
8. Mban të azhornuar aplikacionet dhe bazat e të dhënave, teston dhe instalon paketat për riparimin e problemeve dhe implementimin e versioneve të reja, rimëkëmb dhe konfiguron platformat e sistemeve të informacionit në rastet avarie;
9. Aplikon ndyshime në kodin burim të bazave të të dhënave dhe implementon shërbime dhe ndërfaqe të reja midis sistemeve të ofruara nga zhvilluesit e brendshëm ose të jashtëm duke siguruar që këto ndryshime operojnë në mënyrë të besueshme;
10. Përcakton dhe konfiguron profilet dhe privilegjet e përdoruesve në serverat dhe bazat e të dhënave. Ofron suport të nivelit 2 ndaj përdoruesve, si dhe paraqet nevoja për ndryshime nevoja për ndryshime bazuar në reagimet e tyre;
11. Vlerëson sistemet aktuale dhe identifikon nevojat e bazave të të dhënave duke analizuar aplikacionet ekzistuese dhe proceset e departamentit, kuntribuon në përcaktimin e lidhjeve logjike dhe automatizimin e proceseve të biznesit;
12. Rekomandon zgjidhje duke përcaktuar strukturën fizike, vetitë funksionale, sigurinë, kopjet rezervë, specifikimet e rimëkëmbjes së bazave të të dhënave, alokimin e hapësirave fizike për ruatjen e të dhënave të sistemeve duke parashikuar kërkesat në të ardhmen;
13. Ndërton dhe vendos në përdorim procedura të reja të mirëmbajtjes, ruajtjes dhe replikimit të të dhënave si dhe plane të rimëkëmbjes së sistemeve;
Kërkesat kryesore:
1. Edukimi - Diplomë universitare në Shkenca Kompjuterike ose degë të ngjashme.
2. Eksperienca - Minimumi 2 vjet eksperiencë në administrimin e bazave të të dhënave dhe sistemeve bankare.
3. Aftësitë Teknike - Sistemet e operimit Windows, Linux, Android. Bazat e të dhënave relacionale SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL dhe jBase. Gjuhët e programimit Java, .NET, PHP (HTML/XML), jQL. Shërbimet IIS, Apache, Jetty dhe FTP.
4. Çertifikata - Zotërimi i certifikatave të Microsoft, jbase etj.
5. Gjuhë të Huaja - Anglisht.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino!
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 10 Mars 2017.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Data e aplikimit të fundit : 10 Mars 2017