Deputy Store Manager – Tiranë (Fashion Retail)
Nr. i reklamës i Anegino
AV67EV55
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Deputy Store Manager për klientin e saj, një ndër kompanitë më të njohura të Retail-it, i cili operon eksluzivisht me disa prej BRAND-ve më të njohura ndërkombëtare në industrinë e modës, në vend dhe rajon.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Organizon dhe menaxhon dyqanin në aspektin operacional në mungesë të menaxherit;
• Kujdeset për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët, monitoron nevojat dhe trendin e tyre të blerjeve;
• Organizon dhe kontrollon turnet dhe punën e stafit në mungesë të menaxherit;
• Merr pjesë në mënyrë aktive në implementimin dhe vendosjen e objektivave me qëllim rritjen e volumeve të shitjeve në bashkëpunim me Store Manager dhe Head of Retail Departament;
• Kontrollon kodet, deklaratat dhe çmimet e artikujve dhe siguron vizibilitetin e tyre në dyqan sipas standarteve të kërkuara;
• Menaxhon nivelet e stokut;
• Organizon dhe trajnon të gjithë punonjësit për punën në arkë;
• Kujdeset për higjenën e dyqanit dhe zbatimin e rregullores së punës nga stafi;
• Përgatit raporte periodike javore tek drejtuesit në mungesë të menaxherit.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Përvojë e mëparshme në Retail Store (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
• I/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së rezultateve;
• Të zotëroj gjuhën Angleze;
• Të zotërojë shumë mirë paketën MS Office (Word-Excel);
• Të shfaq aftësi të mira planifikuese, koordinuese dhe komunikuese;
• Të ketë disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun:
https://aplikim.eppc.al
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj do të kualifikohet.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Organizon dhe menaxhon dyqanin në aspektin operacional në mungesë të menaxherit;
• Kujdeset për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët, monitoron nevojat dhe trendin e tyre të blerjeve;
• Organizon dhe kontrollon turnet dhe punën e stafit në mungesë të menaxherit;
• Merr pjesë në mënyrë aktive në implementimin dhe vendosjen e objektivave me qëllim rritjen e volumeve të shitjeve në bashkëpunim me Store Manager dhe Head of Retail Departament;
• Kontrollon kodet, deklaratat dhe çmimet e artikujve dhe siguron vizibilitetin e tyre në dyqan sipas standarteve të kërkuara;
• Menaxhon nivelet e stokut;
• Organizon dhe trajnon të gjithë punonjësit për punën në arkë;
• Kujdeset për higjenën e dyqanit dhe zbatimin e rregullores së punës nga stafi;
• Përgatit raporte periodike javore tek drejtuesit në mungesë të menaxherit.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Përvojë e mëparshme në Retail Store (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
• I/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së rezultateve;
• Të zotëroj gjuhën Angleze;
• Të zotërojë shumë mirë paketën MS Office (Word-Excel);
• Të shfaq aftësi të mira planifikuese, koordinuese dhe komunikuese;
• Të ketë disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun:
https://aplikim.eppc.al
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj do të kualifikohet.
Data e aplikimit të fundit : 19 Tetor 2022