Senior Internal Audit
Nr. i reklamës i Anegino
AV65VA58
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Senior Internal Audit.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Kontrollon, verifikon dhe vlerëson aktivitetet e departamenteve, bashkëpunëtorëve dhe punonjësve, në mënyrë që të përcaktojë pajtueshmërinë me rregulloret e kompanisë, standartet ISO, procedurat, politikat dhe proceset e punës;
• Kryen auditime dhe verifikime tematike në lidhje me procedurat e ndjekura gjatë proceseve të punës, përpilon raporte përkatëse dhe ofron sygjerimet e nevojshme;
• Mbledh, analizon, vlerëson të dhënat e siguruara gjatë procesit të auditimit dhe përpilon raporte informative dhe prezantime për drejtuesit e kompanisë;
• Vlerëson dokumentet financiare për saktësinë dhe pajtueshmërinë me politikat e brendshme financiare dhe rregulloret tatimore;
• Identifikon rriskun financiar të kompanisë dhe ofron rekomandime për zvoglimin e tij, përcakton mënyrat për të ulur kostot dhe përmirësuar përfitueshmërinë e kompanisë;
• Zhvillon dhe menaxhon sistemin e kompjuterizuar të regjistrimit dhe raportimit të auditimit të brendshëm;
• Bashkëpunon me menaxherët e sistemit për përmirësimin e vazhdueshëm të kërkesave të standarteve sipas procedures P.9.3 Auditimi i Brendshëm.
• Planifikon dhe implementon një program vjetor auditimi.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare; (e preferueshme në Shkencat Ekonomike)
• Kualifikime për Auditim përbëjnë avantazh.
• Përvojë e mëparshme pune jo më pak se 7 vjecare në pozicione të ngjashme: auditim, menaxhim i sistemeve të integruara të cilësisë, administrim etj.
• Njohje shumë e mirë e Gjuhës Angleze + MS Office;
• Aftësi organizative, komunikuese dhe analitike;
• Disponibilitet për të udhëtuar jashtë vendit.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino
Përgjegjësitë Kryesore:
• Kontrollon, verifikon dhe vlerëson aktivitetet e departamenteve, bashkëpunëtorëve dhe punonjësve, në mënyrë që të përcaktojë pajtueshmërinë me rregulloret e kompanisë, standartet ISO, procedurat, politikat dhe proceset e punës;
• Kryen auditime dhe verifikime tematike në lidhje me procedurat e ndjekura gjatë proceseve të punës, përpilon raporte përkatëse dhe ofron sygjerimet e nevojshme;
• Mbledh, analizon, vlerëson të dhënat e siguruara gjatë procesit të auditimit dhe përpilon raporte informative dhe prezantime për drejtuesit e kompanisë;
• Vlerëson dokumentet financiare për saktësinë dhe pajtueshmërinë me politikat e brendshme financiare dhe rregulloret tatimore;
• Identifikon rriskun financiar të kompanisë dhe ofron rekomandime për zvoglimin e tij, përcakton mënyrat për të ulur kostot dhe përmirësuar përfitueshmërinë e kompanisë;
• Zhvillon dhe menaxhon sistemin e kompjuterizuar të regjistrimit dhe raportimit të auditimit të brendshëm;
• Bashkëpunon me menaxherët e sistemit për përmirësimin e vazhdueshëm të kërkesave të standarteve sipas procedures P.9.3 Auditimi i Brendshëm.
• Planifikon dhe implementon një program vjetor auditimi.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare; (e preferueshme në Shkencat Ekonomike)
• Kualifikime për Auditim përbëjnë avantazh.
• Përvojë e mëparshme pune jo më pak se 7 vjecare në pozicione të ngjashme: auditim, menaxhim i sistemeve të integruara të cilësisë, administrim etj.
• Njohje shumë e mirë e Gjuhës Angleze + MS Office;
• Aftësi organizative, komunikuese dhe analitike;
• Disponibilitet për të udhëtuar jashtë vendit.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino
Data e aplikimit të fundit : 14 Korrik 2021