Customer Service Representative
Nr. i reklamës i Anegino
AU19PS85
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
eppc kërkon Customer Service Representative për klientin e saj, kompani që i shërben suksesshëm sektorit ndërkombëtar të transportit ajror.
Customer Service Representative është përgjegjës për plotësimin e nevojave të klientëve nëpërmjet telefonit në lidhje me rezervimet/prenotimet e biletave, ankesat, oraret e fluturimeve etj, në mënyrë miqësore, etike dhe profesionale.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Shpjegon produktet, shërbimet, cmimet, si dhe i përgjigjet pyetjeve të klientëve;
• Merr të dhënat e nevojshme të klientit si emri, adresa, mënyrat e pagesës dhe i regjistron ato në sistem;
• Dëgjon me kujdes dhe i përgjigjet nevojave dhe shqetësimeve të klientëve;
• I përgjigjet telefonatave të klientëve potencial të cilët janë njoftuar nëpërmjet reklamave të ndryshme;
• Kontakton dhe njofton klientët në lidhje me ndryshimet e orareve të fluturimeve.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Të zotërojë shkëlqyeshëm Gjuhën Italiane në të folur (domosdoshmëri);
• Përvojë e mëparshme pune në Customer Care dhe/Menaxhim Ankesash (përbën avantazh);
• Aftësi shumë të mira komunikimi, dëgjimi dhe negocimi;
• Të jetë bindës dhe i orientuar drejt detajeve;
• Fleksibilitet për të punuar me turne.
Të dhënat:
Pozicioni: Customer Care Representative;
Vendndodhja: Qendër, Tiranë;
Orari: 36 orë/në javë;
Pagesa: Shumë e mirë (fikse + bonuse);
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 28.05.2016.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni CV-në tuaj dhe dokumentet e tjera shoqëruese duke përmendur pozicionin për të cilin aplikoni në adresën e e-mail-it: recruitments@eppc.al
Customer Service Representative është përgjegjës për plotësimin e nevojave të klientëve nëpërmjet telefonit në lidhje me rezervimet/prenotimet e biletave, ankesat, oraret e fluturimeve etj, në mënyrë miqësore, etike dhe profesionale.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Shpjegon produktet, shërbimet, cmimet, si dhe i përgjigjet pyetjeve të klientëve;
• Merr të dhënat e nevojshme të klientit si emri, adresa, mënyrat e pagesës dhe i regjistron ato në sistem;
• Dëgjon me kujdes dhe i përgjigjet nevojave dhe shqetësimeve të klientëve;
• I përgjigjet telefonatave të klientëve potencial të cilët janë njoftuar nëpërmjet reklamave të ndryshme;
• Kontakton dhe njofton klientët në lidhje me ndryshimet e orareve të fluturimeve.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Të zotërojë shkëlqyeshëm Gjuhën Italiane në të folur (domosdoshmëri);
• Përvojë e mëparshme pune në Customer Care dhe/Menaxhim Ankesash (përbën avantazh);
• Aftësi shumë të mira komunikimi, dëgjimi dhe negocimi;
• Të jetë bindës dhe i orientuar drejt detajeve;
• Fleksibilitet për të punuar me turne.
Të dhënat:
Pozicioni: Customer Care Representative;
Vendndodhja: Qendër, Tiranë;
Orari: 36 orë/në javë;
Pagesa: Shumë e mirë (fikse + bonuse);
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 28.05.2016.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni CV-në tuaj dhe dokumentet e tjera shoqëruese duke përmendur pozicionin për të cilin aplikoni në adresën e e-mail-it: recruitments@eppc.al
Data e aplikimit të fundit : 28 Maj 2016