Menaxher Brand-i (Sektori Hidrosanitar)
Nr. i reklamës i Anegino
AU16NZ88
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Menaxher Brand-i (sektori i paisjeve hidrosanitare) për klientin e saj, përfaqësues ekskluziv i një prej Brande-ve ndërkombëtar më të mëdhenj dhe të njohur në botë të rubinetave të ujit dhe pajisjeve hidrosanitare.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Menaxhon dhe zhvillon markën me qëllim mirëpozicionimin e saj në treg;
2. Menaxhon ciklin e shitjeve;
3. Fokusohet në arritjen e objektivave dhe rritjes së përfitueshmërisë financiare të markës;
4. Identifikon mundësi të reja biznesi, ndërton dhe mban marrëdhënie me portofolin kryesor të klientëve (arkitekt, instalues, blogerë, kompani ndërtimi, VIP etj)
5. Identifikon nevojat specifike të klientëve, ofron informacionin e duhur teknik rreth produkteve duke dhënë rekomandimet dhe zgjidhjet e nevojshme;
6. Përmirëson arritjet dhe kompetencat e stafit nëpërmjet transferimit të informacionit të nevojshëm teknik dhe procedurial tek ta, mentorimit të tyre etj;
7. Monitoron dhe analizon tendencat e tregut dhe raporton në mënyrë periodike tek CEO i kompanisë.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Eksperiencë e mëparshme në pozicione të ngjashme (shitje, menaxhim/zhvillim brand-i menaxhim/zhvillim biznesi), e preferueshme në Retail, Distribucion, Hidrosanitare;
• Të zotërojë sh mirë gjuhën Angleze dhe te njoh mirë paketën MS Office (kryesisht Word, Excel);
• Të jetë i/e orientuar drejt marrëdhënieve me klientin;
• Aftësi shumë të mira në shitje, negocim dhe i orientuar drejt rezultateve;
• Të ketë leje drejtimi automjeti.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Menaxhon dhe zhvillon markën me qëllim mirëpozicionimin e saj në treg;
2. Menaxhon ciklin e shitjeve;
3. Fokusohet në arritjen e objektivave dhe rritjes së përfitueshmërisë financiare të markës;
4. Identifikon mundësi të reja biznesi, ndërton dhe mban marrëdhënie me portofolin kryesor të klientëve (arkitekt, instalues, blogerë, kompani ndërtimi, VIP etj)
5. Identifikon nevojat specifike të klientëve, ofron informacionin e duhur teknik rreth produkteve duke dhënë rekomandimet dhe zgjidhjet e nevojshme;
6. Përmirëson arritjet dhe kompetencat e stafit nëpërmjet transferimit të informacionit të nevojshëm teknik dhe procedurial tek ta, mentorimit të tyre etj;
7. Monitoron dhe analizon tendencat e tregut dhe raporton në mënyrë periodike tek CEO i kompanisë.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Eksperiencë e mëparshme në pozicione të ngjashme (shitje, menaxhim/zhvillim brand-i menaxhim/zhvillim biznesi), e preferueshme në Retail, Distribucion, Hidrosanitare;
• Të zotërojë sh mirë gjuhën Angleze dhe te njoh mirë paketën MS Office (kryesisht Word, Excel);
• Të jetë i/e orientuar drejt marrëdhënieve me klientin;
• Aftësi shumë të mira në shitje, negocim dhe i orientuar drejt rezultateve;
• Të ketë leje drejtimi automjeti.
Data e aplikimit të fundit : 6 Korrik 2020