Menaxher Turizmi
Nr. i reklamës i Anegino
AT87PB63
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Kompania ATDG (Art and Tourism Development Group), një nga kompanitë lider në fushën e Turizmit dhe hotelerisë, me një shtrirje të gjerë në bregdetin shqiptar.
Ju fton të aplikoni në pozicionin e Menaxherit të Turizmit për strukturat që kompania ushtron aktivitetin në jug të vendit.
Menaxher Turizmi
Përshkrim i përgjithshëm:
Menaxheri i Turizmit është përgjegjës për menaxhimin e punonjësve, marketingut, koordinimin dhe administrimin e shërbimeve hoteliere si dhe objekteve të akomodimit.
Detyrat dhe Përgjegjësitë:
• Maksimizojnë të ardhurat nëpërmjet marketimit të produktit, menaxhimit dhe rritjes profesionale
të stafit;
• Sigurojnë zbatimin e të gjitha politikave të resortit/objektit të akomodimit;
• Analizojnë shifrat e shitjes dhe hartojnë strategji për menaxhimin e të ardhurave;
• Drejtojnë dhe monitorojnë punën e recepsionit në lidhje me rezervimet, anullimet dhe zbatojnë
me përpikmëri politikat e resortit/objektit të akomodimit;
• Monitorojnë inventarët mujore të pajisjeve dhe furnizimeve me pajisje;
• Sigurojnë që blerjet të jenë brenda buxhetit dhe nga furnitorë të miratuar për rastet e
emergjencave apo ofertave më të mira të tregut;
• Përgatitja e parashikimeve dhe buxheteve të nevojshme për mbarëvajtjen e punës sipas
standardeve dhe shpenzimeve për të cuar aktivitetin drejt një biznesi fitimprurës;
• Monitorojnë arkëtimet e drejtpërdrejta të klientëve dhe leshojnë faturat përkatëse, pagesat e
komisioneve të agjensive apo kompanive bashkëpunëtore;
• Rekrutojnë punonjës të kualifikuar dhe kryejnë trajnimin e tyre në përputhje me procedurat dhe
standartet e punës së kompanisë;
• Sigurojnë që punonjësit të jenë në çdo kohë të vëmendshëm, miqësor, të dobishëm dhe të
sjellshëm me të gjithë klientët dhe punonjësit e tjerë;
• Planifikojnë punën ditore të stafit, mbikëqyrin dhe motivojnë ata në kryerjen e detyrave
përcaktuara;
• Krijojnë databasën e klientëve që kanë frekuentuar resortin, kujdesen për etikën e komunikimit,
në dërgimin e mesazheve të herëpasherëshme (falenderime, urime dhe oferta të ndryshme);
• Sigurojnë që të gjitha çështjet e lidhura me klientët të zgjidhen në përputhje me qëllimet dhe
objektivat e kompanisë;
• Kërkojnë dhe identifikojnë bashkëpunëtorë të mundshëm brenda apo jashtë vendit për rritjen e
numrit të klientëve për shërbimet që ofrohen;
• Krijojnë dhe forcojnë marrëdhëniet me klientët ekzistues dhe të rinjë si një strategji për rritjen e
shitjeve përmes thirrjeve telefonike për shitje, paketa të ndryshme, mesazhe mirësjelljeje, etj.;
• Inspektojnë dhe dokumentojnë gjëndjen dhe pastërtinë e ambjenteve;
Kualifikimet dhe Aftësitë:
• Është e preferueshme që kandidatët të kenë përfunduar studimet e larta në degën e turizmit
(kualifikimet pasuniversitare përbëjnë avantazh);
• Të kenë mbi 3 vjet eksperiencë pune në ketë pozicion;
• Preferohen kandidatë të cilët kanë eksperienca të mëparshme në sektorin e shërbimeve;
• Kandidatët duhet të jenë të aftë për të përballuar fluksin e punës, të menaxhojnë mirë stresin
dhe të marrin vendime në situata të vështira brenda një kohe të shkurtër;
• Te jenë të vëmendshëm ndaj detajeve;
• Të kenë aftësi shumë të mira marketingu dhe shitje;
• Të kenë njohuri shumë të mira të ‘’Paketës Office’’;
• Të kenë aftësi shumë të mira komunikuese dhe ndërveprimi me të tjerët;
• Të ketë aftësi shumë të mira analitike, vendimarrëse dhe manaxheriale;
• Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Duhet të jenë të pajisur me patentë
Shënim: PREFEROHEN PERSONA QE KANE EKSPERIENCE DHE/OSE NJOHIN SEKTORIN E TURIZMIT
Lutemi të dërgoni CV-në dhe referenca të eksperiencave të mëparshme nëpërmjet Aneginos!
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887, date 10.03.2008 i ndryshuar, vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për "Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
Ju fton të aplikoni në pozicionin e Menaxherit të Turizmit për strukturat që kompania ushtron aktivitetin në jug të vendit.
Menaxher Turizmi
Përshkrim i përgjithshëm:
Menaxheri i Turizmit është përgjegjës për menaxhimin e punonjësve, marketingut, koordinimin dhe administrimin e shërbimeve hoteliere si dhe objekteve të akomodimit.
Detyrat dhe Përgjegjësitë:
• Maksimizojnë të ardhurat nëpërmjet marketimit të produktit, menaxhimit dhe rritjes profesionale
të stafit;
• Sigurojnë zbatimin e të gjitha politikave të resortit/objektit të akomodimit;
• Analizojnë shifrat e shitjes dhe hartojnë strategji për menaxhimin e të ardhurave;
• Drejtojnë dhe monitorojnë punën e recepsionit në lidhje me rezervimet, anullimet dhe zbatojnë
me përpikmëri politikat e resortit/objektit të akomodimit;
• Monitorojnë inventarët mujore të pajisjeve dhe furnizimeve me pajisje;
• Sigurojnë që blerjet të jenë brenda buxhetit dhe nga furnitorë të miratuar për rastet e
emergjencave apo ofertave më të mira të tregut;
• Përgatitja e parashikimeve dhe buxheteve të nevojshme për mbarëvajtjen e punës sipas
standardeve dhe shpenzimeve për të cuar aktivitetin drejt një biznesi fitimprurës;
• Monitorojnë arkëtimet e drejtpërdrejta të klientëve dhe leshojnë faturat përkatëse, pagesat e
komisioneve të agjensive apo kompanive bashkëpunëtore;
• Rekrutojnë punonjës të kualifikuar dhe kryejnë trajnimin e tyre në përputhje me procedurat dhe
standartet e punës së kompanisë;
• Sigurojnë që punonjësit të jenë në çdo kohë të vëmendshëm, miqësor, të dobishëm dhe të
sjellshëm me të gjithë klientët dhe punonjësit e tjerë;
• Planifikojnë punën ditore të stafit, mbikëqyrin dhe motivojnë ata në kryerjen e detyrave
përcaktuara;
• Krijojnë databasën e klientëve që kanë frekuentuar resortin, kujdesen për etikën e komunikimit,
në dërgimin e mesazheve të herëpasherëshme (falenderime, urime dhe oferta të ndryshme);
• Sigurojnë që të gjitha çështjet e lidhura me klientët të zgjidhen në përputhje me qëllimet dhe
objektivat e kompanisë;
• Kërkojnë dhe identifikojnë bashkëpunëtorë të mundshëm brenda apo jashtë vendit për rritjen e
numrit të klientëve për shërbimet që ofrohen;
• Krijojnë dhe forcojnë marrëdhëniet me klientët ekzistues dhe të rinjë si një strategji për rritjen e
shitjeve përmes thirrjeve telefonike për shitje, paketa të ndryshme, mesazhe mirësjelljeje, etj.;
• Inspektojnë dhe dokumentojnë gjëndjen dhe pastërtinë e ambjenteve;
Kualifikimet dhe Aftësitë:
• Është e preferueshme që kandidatët të kenë përfunduar studimet e larta në degën e turizmit
(kualifikimet pasuniversitare përbëjnë avantazh);
• Të kenë mbi 3 vjet eksperiencë pune në ketë pozicion;
• Preferohen kandidatë të cilët kanë eksperienca të mëparshme në sektorin e shërbimeve;
• Kandidatët duhet të jenë të aftë për të përballuar fluksin e punës, të menaxhojnë mirë stresin
dhe të marrin vendime në situata të vështira brenda një kohe të shkurtër;
• Te jenë të vëmendshëm ndaj detajeve;
• Të kenë aftësi shumë të mira marketingu dhe shitje;
• Të kenë njohuri shumë të mira të ‘’Paketës Office’’;
• Të kenë aftësi shumë të mira komunikuese dhe ndërveprimi me të tjerët;
• Të ketë aftësi shumë të mira analitike, vendimarrëse dhe manaxheriale;
• Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Duhet të jenë të pajisur me patentë
Shënim: PREFEROHEN PERSONA QE KANE EKSPERIENCE DHE/OSE NJOHIN SEKTORIN E TURIZMIT
Lutemi të dërgoni CV-në dhe referenca të eksperiencave të mëparshme nëpërmjet Aneginos!
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887, date 10.03.2008 i ndryshuar, vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për "Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
Data e aplikimit të fundit : 20 Janar 2022