Menaxher i Njesise së Rekrutimit dhe Menaxhimit te Karrierës
Nr. i reklamës i Anegino
AT23VD89
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Roli i Menaxherit te Njesise së Rekrutimit dhe Menaxhimit te Karrierës:
Në bashkëpunim të ngushtë me Drejtorin e Departamentit te Burimeve Njerezore, Menaxheri i Njësisë së Rekrutimit dhe Menaxhimit te Karrierës siguron që politikat dhe procedurat në lidhje me funksionet e burimeve njerëzore të tërheqjes se kandidateve me te mire, rekrutimit, trajnimit dhe zhvillimit te stafit, zbatohen ne menyren e duhur nga institucioni.
Raporton drejtpërdrejtë tek: Drejtori i Departamentit të Burimeve Njerëzore
Vartësit e drejtpërdrejtë: Specialist i/et e Njësise
Detyrat dhe përgjegjësitë kryesore:
- Paraqet dhe drejton proceset e nevojshme për të siguruar tërheqjen e kandidatëve te duhur për institucionin
- Vendos dhe drejton procesin e rekrutimit - nga faza e aplikimit deri në fazen e perzgjedhjes përfundimtare
- Planifikon dhe ndjek trajnimet e punonjësve pas - vlerësimit te nevojave per trajnim, bazuar në planet institucionale dhe individuale
- Vendos dhe drejton hartimin dhe ofrimin e programeve të trajnimit - për punonjesit e rinj dhe ekzistues - në bashkëpunim të ngushtë me "Trajnerë" të brendshem dhe / ose kompanitë e jashtme te trainimit
- Drejton dhe menaxhon procesin e miratimit per certifikimin e trajnereve te brendshëm - identifikon, vlerëson dhe propozon tek Menaxheret e Larte, punonjësit qe kane ekspertizë dhe aftesite më të mira trainimi dhe / ose mesimi, përveç profilit te tyre të punës
- Është përgjegjës për menaxhimin e talenteve dhe të zhvillimit në karrierë
- Drejton hartimin dhe implementimin e nje sistemi objektiv te menaxhimit te performances
- Drejton analizimin e punës në bashkëpunim të ngushtë me specialistët e njësive për të menaxhuar sic duhet menaxhimin e performancës dhe te karrierës
- Menaxhon stafin e njësisë – trainim gjate punes per punonjesit e rinj qe ka nen varesi direkte
- Pergatit programin e trainimit bazuar ne ekspertizen e tij/saj
- Shqyrton regullisht tregun e trajnimeve të jashtme dhe propozon programe trainimi tek Menaxhmenti i Larte ne NOA
- Zhvillon mekanizmat per te marre feedback-un e duhur per te gjitha proceset e punes se njesise
- Implementon vendimet dhe rekomandimet e Menaxhmentit te Larte ne NOA
Bashkepunimet kryesore me funksionet e tjera / palet e treta
- Bashkepunim frekuent me te gjithe punonjesit e kompanise
- Bashkepunim frekuent me palët e treta
Kompetencat kryesore
- Mendon ne menyre kreative per pergjegjesite kryesore, si rekrutimi, zhvillimi i punonjesve dhe menaxhimi i karrieres
- Kupton mirë modelin e biznesit ne pergjithesi dhe ambjentin e institucionit financiar
Kualifikime
- Diplome universitare (Masteri perben perparesi)
- Mbi 3 vite eksperience ne HR
- Aftesi shume te mira komunikuese
- Njohuri shume te mire te gjuhes Angleze
- Njohuri shume te mira te programeve kompjuterike baze (Excel, Word)
Në bashkëpunim të ngushtë me Drejtorin e Departamentit te Burimeve Njerezore, Menaxheri i Njësisë së Rekrutimit dhe Menaxhimit te Karrierës siguron që politikat dhe procedurat në lidhje me funksionet e burimeve njerëzore të tërheqjes se kandidateve me te mire, rekrutimit, trajnimit dhe zhvillimit te stafit, zbatohen ne menyren e duhur nga institucioni.
Raporton drejtpërdrejtë tek: Drejtori i Departamentit të Burimeve Njerëzore
Vartësit e drejtpërdrejtë: Specialist i/et e Njësise
Detyrat dhe përgjegjësitë kryesore:
- Paraqet dhe drejton proceset e nevojshme për të siguruar tërheqjen e kandidatëve te duhur për institucionin
- Vendos dhe drejton procesin e rekrutimit - nga faza e aplikimit deri në fazen e perzgjedhjes përfundimtare
- Planifikon dhe ndjek trajnimet e punonjësve pas - vlerësimit te nevojave per trajnim, bazuar në planet institucionale dhe individuale
- Vendos dhe drejton hartimin dhe ofrimin e programeve të trajnimit - për punonjesit e rinj dhe ekzistues - në bashkëpunim të ngushtë me "Trajnerë" të brendshem dhe / ose kompanitë e jashtme te trainimit
- Drejton dhe menaxhon procesin e miratimit per certifikimin e trajnereve te brendshëm - identifikon, vlerëson dhe propozon tek Menaxheret e Larte, punonjësit qe kane ekspertizë dhe aftesite më të mira trainimi dhe / ose mesimi, përveç profilit te tyre të punës
- Është përgjegjës për menaxhimin e talenteve dhe të zhvillimit në karrierë
- Drejton hartimin dhe implementimin e nje sistemi objektiv te menaxhimit te performances
- Drejton analizimin e punës në bashkëpunim të ngushtë me specialistët e njësive për të menaxhuar sic duhet menaxhimin e performancës dhe te karrierës
- Menaxhon stafin e njësisë – trainim gjate punes per punonjesit e rinj qe ka nen varesi direkte
- Pergatit programin e trainimit bazuar ne ekspertizen e tij/saj
- Shqyrton regullisht tregun e trajnimeve të jashtme dhe propozon programe trainimi tek Menaxhmenti i Larte ne NOA
- Zhvillon mekanizmat per te marre feedback-un e duhur per te gjitha proceset e punes se njesise
- Implementon vendimet dhe rekomandimet e Menaxhmentit te Larte ne NOA
Bashkepunimet kryesore me funksionet e tjera / palet e treta
- Bashkepunim frekuent me te gjithe punonjesit e kompanise
- Bashkepunim frekuent me palët e treta
Kompetencat kryesore
- Mendon ne menyre kreative per pergjegjesite kryesore, si rekrutimi, zhvillimi i punonjesve dhe menaxhimi i karrieres
- Kupton mirë modelin e biznesit ne pergjithesi dhe ambjentin e institucionit financiar
Kualifikime
- Diplome universitare (Masteri perben perparesi)
- Mbi 3 vite eksperience ne HR
- Aftesi shume te mira komunikuese
- Njohuri shume te mire te gjuhes Angleze
- Njohuri shume te mira te programeve kompjuterike baze (Excel, Word)
Data e aplikimit të fundit : 21 Maj 2014