Auditor i Brendshëm i Lartë, Departamenti i Auditit të Brendshëm
Nr. i reklamës i Anegino
AS94AV63
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i Punës
Siguron përfundimin me sukses të angazhimeve të caktuara të auditit, duke përfshirë planifikimin paraprak dhe aktivitetet e mbylljes. Organizon dhe planifikon aktivitetet e përditshme të auditorëve të tjerë të brendshëm të përfshirë në projekte auditi. Aplikon konceptet e riskut dhe të kontrollit të skenarëve të hasura dhe identifikon çdo çështje të mundshme.
Përgjegjësitë Kryesore
- Identifikon dhe vlerëson riskun e kompanisë dhe jep kontribut të rëndësishëm në zhvillimin e planit vjetor të auditit të brendshëm;
- Kryen procedurat e auditit, duke përfshirë identifikimin dhe përcaktimin e çështjeve, zhvillimin e kritereve, shqyrtimin dhe analizimin e evidencave, dhe dokumentimin e proceseve dhe procedurave;
- Kryen intervista, rishikon dokumente, zhvillon dhe administron pyetësorët, përgatit memo përmbledhëse dhe përgatit dokumentat;
- Identifikon, zhvillon, dhe dokumenton çështjet e auditit dhe rekomandimet për përmirësim duke përdorur gjykim të pavarur në lidhje me departamentet / proceset e audituara;
- Sigurohet që konkluzionet e auditit janë të dokumentuara saktë;
- Siguron ose ndihmon në ofrimin e trajnimeve dhe udhëzimeve për stafin tjetër të auditit të brendshëm në kryerjen e auditeve dhe çështjeve të tjera të lidhura me auditin;
- Kryen trajnime për stafin e kompanisë për aktivitetet e auditit;
- Diskuton çështjet e identifikuara me Drejtorin e Departamentit të Auditit të Brendshëm për të siguruar që çdo shqetësim i mundshëm të jetë trajtuar në kohën e duhur dhe me efektivet dhe e mbështet atë në ekzekutimin / projekte të veçanta komplekse dhe konfidenciale të auditit;
- Kryen punë të tjera të caktuara nga Drejtori i Departamentit.
Kërkesat Minimale
Edukimi :
- Diplomë universitare në Audit, Financë, Teknologji ose fusha të tjera të ngjashme;
Eksperienca e punës:
- Minimumi 3 vjet përvojë në auditin e brendshëm, auditin e jashtëm, operacione, kontabilitet, etj
Fusha e kompetencës profesionale :
- Auditi i brendshëm;
- Njohuri shumë të mira të rregulloreve ose ligjeve të Bankës së Shqipërisë përsa i përket subjekteve financiare jo banka;
- Manaxhim projektesh;
- Aftësi për të vëzhguar dhe për të kuptuar proceset e biznesit që sigurojnë procese janë të dokumentuara plotësisht dhe saktësisht;
- Aftësi të përkthejë standardet e auditit nëpërmjet aplikimit praktik;
- Njohuri të mira të Standardeve Ndërkombëtare të Auditit.
Kompetencat e Profilit
- Aftësi shumë të miratë kuptimit të qeverisjes, riskut, dhe kontrollit të përshtatshme për kompaninë;
- Integritet i lartë dhe etikë profesionale;
- Aftësi te shkëlqyera ndërveprimi dhe komunikimi;
- Aftësi në manaxhimin dhe drejtimin e proceseve të ndryshme auditi në një institucion financiar;
- Aftësi të shkëlqyera organizimi dhe monitorimi, duke përfshirë aftësinë për të trajtuar prioritetet konkurruese dhe për të përmbushur të gjitha afatet dhe angazhimet;
- Aftësi të demonstruara në zgjidhjen e çështjeve sensitive;
- Aftësi të shkëlqyera shkrimi dhe komunikimi në Anglisht.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino!
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 9 Gusht 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Siguron përfundimin me sukses të angazhimeve të caktuara të auditit, duke përfshirë planifikimin paraprak dhe aktivitetet e mbylljes. Organizon dhe planifikon aktivitetet e përditshme të auditorëve të tjerë të brendshëm të përfshirë në projekte auditi. Aplikon konceptet e riskut dhe të kontrollit të skenarëve të hasura dhe identifikon çdo çështje të mundshme.
Përgjegjësitë Kryesore
- Identifikon dhe vlerëson riskun e kompanisë dhe jep kontribut të rëndësishëm në zhvillimin e planit vjetor të auditit të brendshëm;
- Kryen procedurat e auditit, duke përfshirë identifikimin dhe përcaktimin e çështjeve, zhvillimin e kritereve, shqyrtimin dhe analizimin e evidencave, dhe dokumentimin e proceseve dhe procedurave;
- Kryen intervista, rishikon dokumente, zhvillon dhe administron pyetësorët, përgatit memo përmbledhëse dhe përgatit dokumentat;
- Identifikon, zhvillon, dhe dokumenton çështjet e auditit dhe rekomandimet për përmirësim duke përdorur gjykim të pavarur në lidhje me departamentet / proceset e audituara;
- Sigurohet që konkluzionet e auditit janë të dokumentuara saktë;
- Siguron ose ndihmon në ofrimin e trajnimeve dhe udhëzimeve për stafin tjetër të auditit të brendshëm në kryerjen e auditeve dhe çështjeve të tjera të lidhura me auditin;
- Kryen trajnime për stafin e kompanisë për aktivitetet e auditit;
- Diskuton çështjet e identifikuara me Drejtorin e Departamentit të Auditit të Brendshëm për të siguruar që çdo shqetësim i mundshëm të jetë trajtuar në kohën e duhur dhe me efektivet dhe e mbështet atë në ekzekutimin / projekte të veçanta komplekse dhe konfidenciale të auditit;
- Kryen punë të tjera të caktuara nga Drejtori i Departamentit.
Kërkesat Minimale
Edukimi :
- Diplomë universitare në Audit, Financë, Teknologji ose fusha të tjera të ngjashme;
Eksperienca e punës:
- Minimumi 3 vjet përvojë në auditin e brendshëm, auditin e jashtëm, operacione, kontabilitet, etj
Fusha e kompetencës profesionale :
- Auditi i brendshëm;
- Njohuri shumë të mira të rregulloreve ose ligjeve të Bankës së Shqipërisë përsa i përket subjekteve financiare jo banka;
- Manaxhim projektesh;
- Aftësi për të vëzhguar dhe për të kuptuar proceset e biznesit që sigurojnë procese janë të dokumentuara plotësisht dhe saktësisht;
- Aftësi të përkthejë standardet e auditit nëpërmjet aplikimit praktik;
- Njohuri të mira të Standardeve Ndërkombëtare të Auditit.
Kompetencat e Profilit
- Aftësi shumë të miratë kuptimit të qeverisjes, riskut, dhe kontrollit të përshtatshme për kompaninë;
- Integritet i lartë dhe etikë profesionale;
- Aftësi te shkëlqyera ndërveprimi dhe komunikimi;
- Aftësi në manaxhimin dhe drejtimin e proceseve të ndryshme auditi në një institucion financiar;
- Aftësi të shkëlqyera organizimi dhe monitorimi, duke përfshirë aftësinë për të trajtuar prioritetet konkurruese dhe për të përmbushur të gjitha afatet dhe angazhimet;
- Aftësi të demonstruara në zgjidhjen e çështjeve sensitive;
- Aftësi të shkëlqyera shkrimi dhe komunikimi në Anglisht.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino!
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 9 Gusht 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Data e aplikimit të fundit : 9 Gusht 2018