Senior Marketing Specialist
Nr. i reklamës i Anegino
AS62GS96
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Senior Marketing Specialist, për klientin e saj, një ndër kompanitë më të mëdha industriale në botë.
Përgjegjësitë kryesore:
• Bashkëpunon me manaxherin e produkteve dhe zbaton strategjitë e miratuara të marketingut me qëllim rritjen e vizibilitetit të markës dhe shitjeve;
• Përshtat dhe menaxhon fushatat e marketingut;
• Komunikon dhe mirëmban marrëdhëniet me palët e treta;
• Propozon dhe organizon, panaire, evente promocionale etj;
• Mirëmban dhe përditëson faqet online si: Web, Facebook, Instagram me produktet dhe eventet e kompanisë;
• Siguron që të gjitha produktet e importuara dhe produkti lokal të kenë materialet e duhura të marketingut për qëllime shitjeje;
• Monitoron dhe ekzekuton brandimin e pikave të shitjes sipas strategjive të brandit dhe kompanisë;
• Kryen kërkime tregu, analizon cmimet e konkurencës dhe mban të informuar menaxherin e produkteve dhe strukturën e shitjeve për ndryshimet në treg;
• Kryen analiza të përgjitshme të shitjeve dhe analiza shitjesh me bazë produktesh;
• Asiston drejtuesin e departamentit për hedhjen e cmimeve të produkteve në sistem;
• Suporton në detyra administrative sipas nevojave të punës.
Kërkesat e pozicionit:
• Diplomë Universitare në Marketing/Administrim Biznesi apo profile të ngjashme;
• Eksperiencë në pozicione të ngjashme jo më pak se 3 vjet (e preferueshme në industri të ngjashme ose në kompani të mëdha në retail, distribucion etj);
• Të ketë njohuri dhe aftësi shumë të mira në Marketing, analizë produkti;
• Të ketë experiencë në digital marketing;
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën Angleze dhe MS Office, (vecanërisht Excel);
• Person me qasje positive dhe etikë të lartë profesionale.
Përgjegjësitë kryesore:
• Bashkëpunon me manaxherin e produkteve dhe zbaton strategjitë e miratuara të marketingut me qëllim rritjen e vizibilitetit të markës dhe shitjeve;
• Përshtat dhe menaxhon fushatat e marketingut;
• Komunikon dhe mirëmban marrëdhëniet me palët e treta;
• Propozon dhe organizon, panaire, evente promocionale etj;
• Mirëmban dhe përditëson faqet online si: Web, Facebook, Instagram me produktet dhe eventet e kompanisë;
• Siguron që të gjitha produktet e importuara dhe produkti lokal të kenë materialet e duhura të marketingut për qëllime shitjeje;
• Monitoron dhe ekzekuton brandimin e pikave të shitjes sipas strategjive të brandit dhe kompanisë;
• Kryen kërkime tregu, analizon cmimet e konkurencës dhe mban të informuar menaxherin e produkteve dhe strukturën e shitjeve për ndryshimet në treg;
• Kryen analiza të përgjitshme të shitjeve dhe analiza shitjesh me bazë produktesh;
• Asiston drejtuesin e departamentit për hedhjen e cmimeve të produkteve në sistem;
• Suporton në detyra administrative sipas nevojave të punës.
Kërkesat e pozicionit:
• Diplomë Universitare në Marketing/Administrim Biznesi apo profile të ngjashme;
• Eksperiencë në pozicione të ngjashme jo më pak se 3 vjet (e preferueshme në industri të ngjashme ose në kompani të mëdha në retail, distribucion etj);
• Të ketë njohuri dhe aftësi shumë të mira në Marketing, analizë produkti;
• Të ketë experiencë në digital marketing;
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën Angleze dhe MS Office, (vecanërisht Excel);
• Person me qasje positive dhe etikë të lartë profesionale.
Data e aplikimit të fundit : 24 Nëntor 2019