Manaxher i Marrëdhënieve me Biznesin e Vogël, Njësinë e Biznesit të Vogël për rajonin e Jugut (Vlorë, Fier, Sarandë, Gjirokastër, Lushnje dhe Berat)
Nr. i reklamës i Anegino
AR31PF48
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Identifikon mundësitë e shitjes me Bizneset e Vogla (SE), krijon klientë të rinj në këtë segment, duke siguruar kështu edhe arritjen e objektivave të tij / saj individuale dhe ofron një shërbim të shpejtë dhe profesional për klientët potencial dhe ekzistues SE për të siguruar një marrëdhënie të shëndetshme dhe afatgjatë.
Përgjegjësitë kryesore:
1. Analizon tregjet potenciale të kredisë për klientët SE në mënyrë që të identifikohen nevojat e mundshme dhe zhvillon një plan për të ardhmen;
2. Ndërton, mban dhe zhvillon bazën e të dhënave për klientët e ardhshëm SE dhe siguron përditësime të rregullta në mënyrë që të lejojë parashikime të sakta;
3. Takohet me klientët potencialë SE për t'i informuar për produktet dhe kushtet tona të kredisë dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania;
4. Inicion, zhvillon dhe manaxhon marrëdhëniet me klientët SE të rinj dhe ekzistues;
5. Vlerëson rreziqet që lidhen me aplikimin e kredisë duke marrë parasysh karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe të tregut dhe informacionin për sektorin;
6. Inicion në mënyrë proaktive negociatat për shitjet për të arritur qëllimet individuale të shitjeve
7. Ofron këshillim financiar dhe shërbim cilësor ndaj klientit;
8. Analizon kapacitetin e aplikantit për të paguar kredinë dhe përcakton nëse një kredi përmban risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë;
9. Merr nga klientët SE të gjithë informacionin e nevojshëm sipas procedurave në fuqi në mënyrë që të lejojë marrjen e vendimeve të shëndosha në lidhje me miratimin e kredisë dhe trajton këto të dhëna sipas parimeve strikte të konfidencialitetit;
10. Regjistron në sistemin përkatës të gjithë informacionin në lidhje me klientët potencialë dhe ekzistues SE, në mënyrë që të lejojë një manaxhim të duhur të marrëdhënieve;
11. Zhvillon plane specifike për të ribërë biznes me klientët ekzistues SE dhe ndërmerr në vijimësi nisma të duhura ;
12. Azhornohet në lidhje me produktet e reja, procedurat, politikat, si dhe termat dhe kushtet e reja të propozuara nga Kompania;
13. Ofron mbështetje të shpejtë ndaj kolegëve që kanë nën përgjegjësi manaxhimin e portofolit në risk;
14. Manaxhon marrëdhëniet me klientët, duke iu dhënë zgjidhje pyetjeve dhe ankesave të tyre;
15. Zhvillon dhe mirëmban ekspertizën në njohuritë për produktet;
16. Kryen gjetje të thelluara faktesh dhe analizash dhe sugjeron zgjidhje të mundshme për aplikantët SE;
17. Kryen verifikimet e kredisë, pas miratimit të Komitetit të Riskut, për kreditë
Kërkesat kryesore:
Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi; ose në fusha të tjera të ngjashme;
Preferohet 3 vjet eksperiencë në shitje lidhur me mjedisin e kreditimit të biznesit;
Ekspertizë profesionale në fushat e shitjes, marketingut, negocimit dhe analizave;
Aftësi shumë të mira për të tërhequr, manaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie tregtare;
Aftësi të shkëlqyera komunikimi (me gojë, me shkrim, të dëgjuarit aktiv);
Profil i orientuar drejt objektivave;
Aftësi të demonstruara për të arritur objektivat e shitjes
Aftësi të mira në analizat e kredisë dhe në kontabilitet;
Anëtar i shkëlqyer skuadrës.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin. Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 20 nëntor 2016.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Identifikon mundësitë e shitjes me Bizneset e Vogla (SE), krijon klientë të rinj në këtë segment, duke siguruar kështu edhe arritjen e objektivave të tij / saj individuale dhe ofron një shërbim të shpejtë dhe profesional për klientët potencial dhe ekzistues SE për të siguruar një marrëdhënie të shëndetshme dhe afatgjatë.
Përgjegjësitë kryesore:
1. Analizon tregjet potenciale të kredisë për klientët SE në mënyrë që të identifikohen nevojat e mundshme dhe zhvillon një plan për të ardhmen;
2. Ndërton, mban dhe zhvillon bazën e të dhënave për klientët e ardhshëm SE dhe siguron përditësime të rregullta në mënyrë që të lejojë parashikime të sakta;
3. Takohet me klientët potencialë SE për t'i informuar për produktet dhe kushtet tona të kredisë dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania;
4. Inicion, zhvillon dhe manaxhon marrëdhëniet me klientët SE të rinj dhe ekzistues;
5. Vlerëson rreziqet që lidhen me aplikimin e kredisë duke marrë parasysh karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe të tregut dhe informacionin për sektorin;
6. Inicion në mënyrë proaktive negociatat për shitjet për të arritur qëllimet individuale të shitjeve
7. Ofron këshillim financiar dhe shërbim cilësor ndaj klientit;
8. Analizon kapacitetin e aplikantit për të paguar kredinë dhe përcakton nëse një kredi përmban risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë;
9. Merr nga klientët SE të gjithë informacionin e nevojshëm sipas procedurave në fuqi në mënyrë që të lejojë marrjen e vendimeve të shëndosha në lidhje me miratimin e kredisë dhe trajton këto të dhëna sipas parimeve strikte të konfidencialitetit;
10. Regjistron në sistemin përkatës të gjithë informacionin në lidhje me klientët potencialë dhe ekzistues SE, në mënyrë që të lejojë një manaxhim të duhur të marrëdhënieve;
11. Zhvillon plane specifike për të ribërë biznes me klientët ekzistues SE dhe ndërmerr në vijimësi nisma të duhura ;
12. Azhornohet në lidhje me produktet e reja, procedurat, politikat, si dhe termat dhe kushtet e reja të propozuara nga Kompania;
13. Ofron mbështetje të shpejtë ndaj kolegëve që kanë nën përgjegjësi manaxhimin e portofolit në risk;
14. Manaxhon marrëdhëniet me klientët, duke iu dhënë zgjidhje pyetjeve dhe ankesave të tyre;
15. Zhvillon dhe mirëmban ekspertizën në njohuritë për produktet;
16. Kryen gjetje të thelluara faktesh dhe analizash dhe sugjeron zgjidhje të mundshme për aplikantët SE;
17. Kryen verifikimet e kredisë, pas miratimit të Komitetit të Riskut, për kreditë
Kërkesat kryesore:
Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi; ose në fusha të tjera të ngjashme;
Preferohet 3 vjet eksperiencë në shitje lidhur me mjedisin e kreditimit të biznesit;
Ekspertizë profesionale në fushat e shitjes, marketingut, negocimit dhe analizave;
Aftësi shumë të mira për të tërhequr, manaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie tregtare;
Aftësi të shkëlqyera komunikimi (me gojë, me shkrim, të dëgjuarit aktiv);
Profil i orientuar drejt objektivave;
Aftësi të demonstruara për të arritur objektivat e shitjes
Aftësi të mira në analizat e kredisë dhe në kontabilitet;
Anëtar i shkëlqyer skuadrës.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin. Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 20 nëntor 2016.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 20 Nëntor 2016