Customer Service Supervisor
Nr. i reklamës i Anegino
AP97GP20
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
eppc kërkon Customer Service Supervisor për klientin e saj, kompani që i shërben suksesshëm sektorit ndërkombëtar të transportit ajror.
Customer Service Supervisor është përgjegjës për ofrimin e shërbimeve cilësore klientëve, si dhe për administrimin dhe mbikqyrjen e punës së stafit gjatë turnit të tij/saj.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Mbikqyr dhe menaxhon aktivitetet e përditshme të Customer Service Representatives;
• Siguron që të gjitha shërbimet i ofrohen klientëve në kohë dhe me cilësi;
• Siguron që ekipi që supervizon të trajnohet dhe të ketë suportin e duhur;
• Përgatit dhe kontrollon oraret e punës së stafit;
• Raportime periodike mbi cilësinë dhe performancën e stafit nën supervizim.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Të zotërojë shkëlqyeshëm Gjuhën Italiane në të folur(domosdoshmëri);
Të zotëroj mirë gjuhën angleze;
• Përvojë e mëparshme Supervizuese në Customer Care dhe/Menaxhim Ankesash (përbën avantazh);
• Të ketë aftësi sh të mira kompjuterike;
• Aftësi shumë të mira supervizimi, organizimi, dhe të punuari në grup;
• Aftësi shumë të mira komunikimi dhe problem zgjidhëse.
Të dhënat:
Pozicioni: Customer Service Supervisor;
Vendndodhja: Qendër, Tiranë;
Orari: 48 orë në javë;
Pagesa: Shumë e mirë (fikse + bonuse);
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 06.05.2016.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni CV-në tuaj në adresën e e-mail-it:
recruitments@eppc.al
Customer Service Supervisor është përgjegjës për ofrimin e shërbimeve cilësore klientëve, si dhe për administrimin dhe mbikqyrjen e punës së stafit gjatë turnit të tij/saj.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Mbikqyr dhe menaxhon aktivitetet e përditshme të Customer Service Representatives;
• Siguron që të gjitha shërbimet i ofrohen klientëve në kohë dhe me cilësi;
• Siguron që ekipi që supervizon të trajnohet dhe të ketë suportin e duhur;
• Përgatit dhe kontrollon oraret e punës së stafit;
• Raportime periodike mbi cilësinë dhe performancën e stafit nën supervizim.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Të zotërojë shkëlqyeshëm Gjuhën Italiane në të folur(domosdoshmëri);
Të zotëroj mirë gjuhën angleze;
• Përvojë e mëparshme Supervizuese në Customer Care dhe/Menaxhim Ankesash (përbën avantazh);
• Të ketë aftësi sh të mira kompjuterike;
• Aftësi shumë të mira supervizimi, organizimi, dhe të punuari në grup;
• Aftësi shumë të mira komunikimi dhe problem zgjidhëse.
Të dhënat:
Pozicioni: Customer Service Supervisor;
Vendndodhja: Qendër, Tiranë;
Orari: 48 orë në javë;
Pagesa: Shumë e mirë (fikse + bonuse);
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 06.05.2016.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni CV-në tuaj në adresën e e-mail-it:
recruitments@eppc.al
Data e aplikimit të fundit : 4 Maj 2016