Drejtor i Njësisë së Marketingut & Marrëdhënieve me Publikun
Nr. i reklamës i Anegino
AP41FJ33
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Zhvillon, menaxhon dhe përmirëson standardet e imazhit, kanalet e komunikimit, strategjitë gjithëpërfshirëse dhe të larmishme të marketingut & PR për të arritur rezultatet e biznesit dhe për të siguruar kënaqësinë e konsumatorëve. Krijon dhe vlerëson hulumtim të konsumatorëve, të kushteve të tregut, të dhënat e konkurrentëve dhe zbaton ndryshimet e planit të marketingut sipas nevojës.
Përgjegjësitë kryesore:
Dizenjon, propozon përmirësime dhe është përgjegjës për imazhin e NOA-s në treg. Gjithashtu, është përgjegjës për të gjithë kanalet e komunikimit zyrtar të NOA-s me publikun dhe palët e treta.
Zhvillon dhe zbaton strategjitë e marketingut në mënyrë që të mbështesë objektivat e kompanisë. Planifikon dhe koordinon një program gjithëpërfshirës dhe të larmishëm të marketingut, duke përfshirë zhvillimin dhe zbatimin e ideve të ndryshme promovuese dhe aktiviteteve për arritjen e rezultateve të biznesit dhe kënaqësi të konsumatorëve.
Zhvillon, krijon dhe vlerëson hulumtim të klientëve, kushteve të tregut, të dhënat nga konkurrentët dhe zbaton ndryshimet e planit të marketingut sipas nevojës.
Monitoron dhe koordinon marketingun, sponsorizimet, promovimet dhe aktivitetet e kompanisë.
Përgatit planin e buxhetit të marketingut dhe ia komunikon njësive përkatëse të biznesit, bazuar në planin e biznesit, në baza vjetore.
Krijon dhe monitoron të gjitha standardet e kënaqësisë së klientit të vendosura në nivel institucional.
Identifikon tregjet e mundshëm për nxitjen e produkteve / shërbimeve të reja dhe ekzistuese, si: firmat e biznesit, tregtarët me shumicë, shitësit, faqet e internetit, qeveria apo publiku i përgjithshëm
Zbaton dhe monitoron fushatat e marketingut /, duke siguruar cilësi të lartë, si dhe ndikim në opinionin publik dhe imazhin publik të NOA-s.
Zhvillon instrumentet dhe mjetet e nevojshme për sponsorizimin, promovimet e produkteve të lidhura dhe imazhit publik të institucionit në përputhje me misionin e përgjithshëm dhe vizionin e kompanisë.
Siguron që faqja zyrtare e NOA-s dhe aktivitetet e tjera të mediave sociale janë të azhornuara me informacionin e duhur.
Siguron dizenjimin sipas standarteve të materialeve marketing: fletëpalosjet, reklamat e gazetave dhe njoftimet, publicitetin ne radio, spotet televizive, postera, billborde, webpage, etj
Monitoron dhe zbaton në kohë çdo projekt në lidhje me forcimin e markës në Degë apo projekte të tjera të marketingut.
Zhvillon dhe zbaton strategjinë e marrëdhënieve me mediat, duke kërkuar vendosje të nivelit të lartë në shtyp, transmetim dhe mediave online
Koordinon të gjitha aktivitetet e marrëdhënieve me publikun.
Drejton mediat sociale për të angazhuar audienca nëpër mediat tradicionale dhe të reja
Shfrytëzon marrëdhëniet ekzistuese me mediat dhe krijon kontakte të reja brenda mediave të biznesit dhe të industrisë
Menaxhon kërkimet e medias dhe kërkesat për intervistë
Krijon përmbajtjet e shkrimeve/ teksteve për njoftimet për shtyp, titujt kryesorë, dhe fjalimet për prezantime
Monitron, analizon dhe komunikon me Drejtuesit e Lartë rezultatet PR në baza tremujore
Mban një kuptim të mprehtë të trendeve të industrisë që ndikon tek klientët dhe bën rekomandimet e duhura në lidhje me strategjinë e komunikimit për ta.
Kërkesat kryesore:
Diplomë universitare në Marketing dhe ose Marrëdhëniet me Publikun ose fusha të tjera të ngjashme
Preferohet 3 vjet eksperiencë si Drejtor Marketing dhe Marrëdhënieve me Publikun dhe /ose 3 vjet në një kompani komunikimi
Preferohet 1 vit eksperiencë manaxheriale pranë në një institucion financiar privat
Aftësi të shkëlqyera vendimarrje, organizimi dhe të menaxhimit të kohës
Kuptim i mirë i funksionimit të përgjithshëm të modelit të biznesit dhe ambientit të një institucioni financiar
Aftësi shumë të mira në shitje dhe marketing
Eksperiencë e mirë me mediat sociale duke përfshirë blogjet, Facebook, LinkedIn etc
Eksperiencë në manaxhimin e markës dhe kuptim i thellë i medias dhe i hapësirës dixhitale
Kreativitet, imagjinatë dhe iniciativë
Aftësi të jashtëzakonshme ndërpersonale dhe komunikimi, duke përfshirë: të dëgjuarit, të folurit në publik dhe të shkruarit
Aftësi shumë të mirë të shkruar dhe të folur anglisht
Aftësi shumë të mira kompjuterike (Excel, Word, Powerpoint)
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin nëpërmjet ANEGINO , i cili duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 25 shtator 2016.
Zhvillon, menaxhon dhe përmirëson standardet e imazhit, kanalet e komunikimit, strategjitë gjithëpërfshirëse dhe të larmishme të marketingut & PR për të arritur rezultatet e biznesit dhe për të siguruar kënaqësinë e konsumatorëve. Krijon dhe vlerëson hulumtim të konsumatorëve, të kushteve të tregut, të dhënat e konkurrentëve dhe zbaton ndryshimet e planit të marketingut sipas nevojës.
Përgjegjësitë kryesore:
Dizenjon, propozon përmirësime dhe është përgjegjës për imazhin e NOA-s në treg. Gjithashtu, është përgjegjës për të gjithë kanalet e komunikimit zyrtar të NOA-s me publikun dhe palët e treta.
Zhvillon dhe zbaton strategjitë e marketingut në mënyrë që të mbështesë objektivat e kompanisë. Planifikon dhe koordinon një program gjithëpërfshirës dhe të larmishëm të marketingut, duke përfshirë zhvillimin dhe zbatimin e ideve të ndryshme promovuese dhe aktiviteteve për arritjen e rezultateve të biznesit dhe kënaqësi të konsumatorëve.
Zhvillon, krijon dhe vlerëson hulumtim të klientëve, kushteve të tregut, të dhënat nga konkurrentët dhe zbaton ndryshimet e planit të marketingut sipas nevojës.
Monitoron dhe koordinon marketingun, sponsorizimet, promovimet dhe aktivitetet e kompanisë.
Përgatit planin e buxhetit të marketingut dhe ia komunikon njësive përkatëse të biznesit, bazuar në planin e biznesit, në baza vjetore.
Krijon dhe monitoron të gjitha standardet e kënaqësisë së klientit të vendosura në nivel institucional.
Identifikon tregjet e mundshëm për nxitjen e produkteve / shërbimeve të reja dhe ekzistuese, si: firmat e biznesit, tregtarët me shumicë, shitësit, faqet e internetit, qeveria apo publiku i përgjithshëm
Zbaton dhe monitoron fushatat e marketingut /, duke siguruar cilësi të lartë, si dhe ndikim në opinionin publik dhe imazhin publik të NOA-s.
Zhvillon instrumentet dhe mjetet e nevojshme për sponsorizimin, promovimet e produkteve të lidhura dhe imazhit publik të institucionit në përputhje me misionin e përgjithshëm dhe vizionin e kompanisë.
Siguron që faqja zyrtare e NOA-s dhe aktivitetet e tjera të mediave sociale janë të azhornuara me informacionin e duhur.
Siguron dizenjimin sipas standarteve të materialeve marketing: fletëpalosjet, reklamat e gazetave dhe njoftimet, publicitetin ne radio, spotet televizive, postera, billborde, webpage, etj
Monitoron dhe zbaton në kohë çdo projekt në lidhje me forcimin e markës në Degë apo projekte të tjera të marketingut.
Zhvillon dhe zbaton strategjinë e marrëdhënieve me mediat, duke kërkuar vendosje të nivelit të lartë në shtyp, transmetim dhe mediave online
Koordinon të gjitha aktivitetet e marrëdhënieve me publikun.
Drejton mediat sociale për të angazhuar audienca nëpër mediat tradicionale dhe të reja
Shfrytëzon marrëdhëniet ekzistuese me mediat dhe krijon kontakte të reja brenda mediave të biznesit dhe të industrisë
Menaxhon kërkimet e medias dhe kërkesat për intervistë
Krijon përmbajtjet e shkrimeve/ teksteve për njoftimet për shtyp, titujt kryesorë, dhe fjalimet për prezantime
Monitron, analizon dhe komunikon me Drejtuesit e Lartë rezultatet PR në baza tremujore
Mban një kuptim të mprehtë të trendeve të industrisë që ndikon tek klientët dhe bën rekomandimet e duhura në lidhje me strategjinë e komunikimit për ta.
Kërkesat kryesore:
Diplomë universitare në Marketing dhe ose Marrëdhëniet me Publikun ose fusha të tjera të ngjashme
Preferohet 3 vjet eksperiencë si Drejtor Marketing dhe Marrëdhënieve me Publikun dhe /ose 3 vjet në një kompani komunikimi
Preferohet 1 vit eksperiencë manaxheriale pranë në një institucion financiar privat
Aftësi të shkëlqyera vendimarrje, organizimi dhe të menaxhimit të kohës
Kuptim i mirë i funksionimit të përgjithshëm të modelit të biznesit dhe ambientit të një institucioni financiar
Aftësi shumë të mira në shitje dhe marketing
Eksperiencë e mirë me mediat sociale duke përfshirë blogjet, Facebook, LinkedIn etc
Eksperiencë në manaxhimin e markës dhe kuptim i thellë i medias dhe i hapësirës dixhitale
Kreativitet, imagjinatë dhe iniciativë
Aftësi të jashtëzakonshme ndërpersonale dhe komunikimi, duke përfshirë: të dëgjuarit, të folurit në publik dhe të shkruarit
Aftësi shumë të mirë të shkruar dhe të folur anglisht
Aftësi shumë të mira kompjuterike (Excel, Word, Powerpoint)
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin nëpërmjet ANEGINO , i cili duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 25 shtator 2016.
Data e aplikimit të fundit : 25 Shtator 2016