Store Manager - Tirane (Fashion Retail)
Nr. i reklamës i Anegino
AO98NG68
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Store Manager për klientin e saj, një ndër kompanitë më të njohura të Retail-it, i cili operon eksluzivisht me disa prej BRAND-ve më të njohura ndërkombëtare në industrinë e modës, në vend dhe rajon.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Organizon punën dhe menaxhon dyqanin në aspektin operacional;
• Kujdeset për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët, duke përfshirë zbatimin e vazhdueshëm të procedurave dhe standardeve;
• Organizon punën dhe është përgjegjës për rezultatet e stafit: Përcakton objektivat, prioritetet e punës, delegon detyrat, motivon dhe trajnon stafin, organizon dhe zbaton turnet dhe oraret e tyre të punës, zbaton rregullat e kompanisë etj.;
• Organizon dhe kryen marrjen e artikujve, kontrollin e tyre, të faturave të marra nga magazina qendrore, instalon mbrojtje elektronike të artikujve etj;
• Kontrollon kodet, deklaratat dhe çmimet e artikujve dhe siguron vizibilitetin e tyre në dyqan sipas standardeve të përcaktuara;
• Komunikon me klientët, monitoron nevojat dhe trendin e tyre të blerjeve si dhe ofron ndihmë për Departamentin e Menaxhimit të Markës gjatë përzgjedhjes së artikujve (koleksioneve të reja) dhe planifikimit të porosive;
• Monitoron performancën e shitjeve të stafit në dyqan;
• Organizon, koordinon dhe trajnon të gjithë punonjësit për punën në arkë, terminale POS, me karta, çeqe dhe mjete të tjera pagese si dhe kontrollon gjendjen në arkë;
• Pranon dhe përpunon kërkesën për garanci dhe informon klientët për rezultatin e procesit të kërkesës, në përputhje me Ligjin për Mbrojtjen e Konsumatorit dhe Rregulloren shoqëruese;
• Menaxhon nivelet e stokut dhe kontrollin e tij;
• Përpilon raporte periodike me qëllim analizimin e shitjeve dhe parashikimin për rritjen e tyre në të ardhmen me qëllim maksimizimin e përfitimeve nga dyqani.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Përvojë e mëparshme në Retail Store Management (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
• I/e orientuar drejt shitjeve, shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së rezultateve;
• Të zotëroj gjuhën Angleze;
• Të zotërojë shumë mirë paketën MS Office (Word-Excel);
• Të shfaq aftësi të mira planifikuese, koordinuese dhe menaxhuese;
• Të ketë disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun: https://aplikim.eppc.al
Përgjegjësitë Kryesore:
• Organizon punën dhe menaxhon dyqanin në aspektin operacional;
• Kujdeset për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët, duke përfshirë zbatimin e vazhdueshëm të procedurave dhe standardeve;
• Organizon punën dhe është përgjegjës për rezultatet e stafit: Përcakton objektivat, prioritetet e punës, delegon detyrat, motivon dhe trajnon stafin, organizon dhe zbaton turnet dhe oraret e tyre të punës, zbaton rregullat e kompanisë etj.;
• Organizon dhe kryen marrjen e artikujve, kontrollin e tyre, të faturave të marra nga magazina qendrore, instalon mbrojtje elektronike të artikujve etj;
• Kontrollon kodet, deklaratat dhe çmimet e artikujve dhe siguron vizibilitetin e tyre në dyqan sipas standardeve të përcaktuara;
• Komunikon me klientët, monitoron nevojat dhe trendin e tyre të blerjeve si dhe ofron ndihmë për Departamentin e Menaxhimit të Markës gjatë përzgjedhjes së artikujve (koleksioneve të reja) dhe planifikimit të porosive;
• Monitoron performancën e shitjeve të stafit në dyqan;
• Organizon, koordinon dhe trajnon të gjithë punonjësit për punën në arkë, terminale POS, me karta, çeqe dhe mjete të tjera pagese si dhe kontrollon gjendjen në arkë;
• Pranon dhe përpunon kërkesën për garanci dhe informon klientët për rezultatin e procesit të kërkesës, në përputhje me Ligjin për Mbrojtjen e Konsumatorit dhe Rregulloren shoqëruese;
• Menaxhon nivelet e stokut dhe kontrollin e tij;
• Përpilon raporte periodike me qëllim analizimin e shitjeve dhe parashikimin për rritjen e tyre në të ardhmen me qëllim maksimizimin e përfitimeve nga dyqani.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Përvojë e mëparshme në Retail Store Management (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
• I/e orientuar drejt shitjeve, shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së rezultateve;
• Të zotëroj gjuhën Angleze;
• Të zotërojë shumë mirë paketën MS Office (Word-Excel);
• Të shfaq aftësi të mira planifikuese, koordinuese dhe menaxhuese;
• Të ketë disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun: https://aplikim.eppc.al
Data e aplikimit të fundit : 10 Tetor 2022