Menaxher dege, Dega Vlore
Nr. i reklamës i Anegino
AO69FI19
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Detyrat dhe Pergjegjesite kryesore:
1. Detyrat dhe pergjegjesite: Administrim eficent i te gjitha aktiviteteve te deges, duke perfshire: pjesen operacionale, kredidhenien, shitjen e produkteve, sherbimin ndaj klientit si dhe sigurine fizike, te gjitha keto sipas objektivave te kompanise;
2. Zhvillon biznesin e kredidhenies;
3. Siguron nivel te larte cilor ne sherbimin e klienteve dhe promovon kulturen e shitjes dhe sherbimit nepermjet udhezimeve, trajnimeve dhe motivimit te stafit; eshte pergjegjes per vleresimin e stafit;
4. Suporton punonjesit per te arritur objektivat e vendosura ne planet e zhvillimit;
5. Merr pjese ne aktivitetet e komunitetit per te rritur imazhin e kompanise dhe per te rritur mundesine per zhvillimin e biznesit;
6. Pergjegjes per zbatimin e inisiativave te biznesit, marketingut dhe aktiviteteve te shitjes;
7. Kontrollon dhe siguron qe marka e imazhit te kompanise eshte e paraqitur sipas standarteve te saj.
Kerkesa per pozicionin
1. Diplome Universitare;
2. Minimumi 1 vit eksperience pune ne pozicione te ngjashme manaxheriale dhe 3 vite ne sektorin banker;
3. Eksperience ne shitje;
4. Aftesi te shkelqyera ne marredhenie me njerezit, lidershipi, motivimi dhe komunikimi;
5. Me etike te forte profesionale dhe inovativ ne sherbimin ndaj klientit;
6. Aftesi te mira ne analizimin e shifrave dhe te dhenave;
7. Aftesi per te kuptuar rregulloret per produktet financiare dhe aspektet ligjore te kredidhenies;
8. I orientuar drejt biznesit dhe aftesi per te menaxhuar aktivitetet e marketingut dhe shitjes, trajnimet dhe menaxhimin e punonjesve.
1. Detyrat dhe pergjegjesite: Administrim eficent i te gjitha aktiviteteve te deges, duke perfshire: pjesen operacionale, kredidhenien, shitjen e produkteve, sherbimin ndaj klientit si dhe sigurine fizike, te gjitha keto sipas objektivave te kompanise;
2. Zhvillon biznesin e kredidhenies;
3. Siguron nivel te larte cilor ne sherbimin e klienteve dhe promovon kulturen e shitjes dhe sherbimit nepermjet udhezimeve, trajnimeve dhe motivimit te stafit; eshte pergjegjes per vleresimin e stafit;
4. Suporton punonjesit per te arritur objektivat e vendosura ne planet e zhvillimit;
5. Merr pjese ne aktivitetet e komunitetit per te rritur imazhin e kompanise dhe per te rritur mundesine per zhvillimin e biznesit;
6. Pergjegjes per zbatimin e inisiativave te biznesit, marketingut dhe aktiviteteve te shitjes;
7. Kontrollon dhe siguron qe marka e imazhit te kompanise eshte e paraqitur sipas standarteve te saj.
Kerkesa per pozicionin
1. Diplome Universitare;
2. Minimumi 1 vit eksperience pune ne pozicione te ngjashme manaxheriale dhe 3 vite ne sektorin banker;
3. Eksperience ne shitje;
4. Aftesi te shkelqyera ne marredhenie me njerezit, lidershipi, motivimi dhe komunikimi;
5. Me etike te forte profesionale dhe inovativ ne sherbimin ndaj klientit;
6. Aftesi te mira ne analizimin e shifrave dhe te dhenave;
7. Aftesi per te kuptuar rregulloret per produktet financiare dhe aspektet ligjore te kredidhenies;
8. I orientuar drejt biznesit dhe aftesi per te menaxhuar aktivitetet e marketingut dhe shitjes, trajnimet dhe menaxhimin e punonjesve.
Data e aplikimit të fundit : 6 Shtator 2015