Specialist, Njësia e Manaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin, Produkteve dhe Suportit të Biznesit
Nr. i reklamës i Anegino
AO28NV54
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Analizon sjelljen konsumatore/ kreditore të klientëve sipas segmenteve të ndryshme në kompani. Gjithashtu ndjek dhe analizon zhvillimet dhe kërkesat e tregut në periudha të caktuara. Kryen studime me frekuencë të caktuar, rezultatet e të cilave janë baza e ndryshimeve, përshtatjes dhe ndërtimit të produkteve / ofertave apo proceseve që derivojnë me një shërbim cilësor dhe profesional tek klientët e targetuar nga kompania.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Kryen analiza të nevojave të klientëve dhe vlerësime të konkurrencës, studim të tregut për të mbështetur zhvillimin e produkteve të reja;
2. Monitoron nga afër indikatorët kyç të performancës së CRM-së, nëpërmjet raporteve duke ndërmarrë veprime korrigjuese kur është e nevojshme;
3. Monitoron ecurinë e strategjive të caktuara (shitjet, koston, përfitueshmërinë), krahason rezultatet me zhvillimet e tregut vendas dhe konkurrencës;
4. Monitoron, mbledh dhe përpunon të dhënat bazë lidhur me portofolin e klientëve, performancën e tyre;
5. Merr pjesë në diskutime, mbledhje biznesi dhe siguron informacionin e nevojshëm, me qëllimin e përmirësimit të procesit të përqasjes së klientëve, zhvillimin e kanaleve alternative të shitjes për produkte dhe shërbime;
6. Identifikon fusha për përmirësime, propozon, dhe pas aprovimit zbaton rregullore të brendshme (proçedura, udhëzime në punë, instruksione) brenda fushës së kompetencës;
7. Angazhohet maksimalisht në projekte brenda Njësisë CRM dhe kryen detyrat e caktuara/që rrjedhin nga menaxhimi i këtyre projekteve.
8. Përgatit periodikisht raporte dhe analiza që ndihmojnë vendimarrjen e biznesit.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë universitare e preferueshme në Ekonomi, Administrim Biznesi ose të tjera të lidhura me fushën;
2. Minimumi 2 vite eksperiencë në një pozicion lidhur me zhvillimin e biznesit/ produkteve & shitjet;
3. Aftësi të mira organizative & manaxhimit të kohës;
4. Aftësi analitike dhe prezantuese të shkëlqyera;
5. Njohuri të avancuara të produkteve të kredisë;
6. Aftësi të shkëlqyera shkrimi dhe komunikimi.
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 27 Gusht në https://noafin.al/jobs.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Kryen analiza të nevojave të klientëve dhe vlerësime të konkurrencës, studim të tregut për të mbështetur zhvillimin e produkteve të reja;
2. Monitoron nga afër indikatorët kyç të performancës së CRM-së, nëpërmjet raporteve duke ndërmarrë veprime korrigjuese kur është e nevojshme;
3. Monitoron ecurinë e strategjive të caktuara (shitjet, koston, përfitueshmërinë), krahason rezultatet me zhvillimet e tregut vendas dhe konkurrencës;
4. Monitoron, mbledh dhe përpunon të dhënat bazë lidhur me portofolin e klientëve, performancën e tyre;
5. Merr pjesë në diskutime, mbledhje biznesi dhe siguron informacionin e nevojshëm, me qëllimin e përmirësimit të procesit të përqasjes së klientëve, zhvillimin e kanaleve alternative të shitjes për produkte dhe shërbime;
6. Identifikon fusha për përmirësime, propozon, dhe pas aprovimit zbaton rregullore të brendshme (proçedura, udhëzime në punë, instruksione) brenda fushës së kompetencës;
7. Angazhohet maksimalisht në projekte brenda Njësisë CRM dhe kryen detyrat e caktuara/që rrjedhin nga menaxhimi i këtyre projekteve.
8. Përgatit periodikisht raporte dhe analiza që ndihmojnë vendimarrjen e biznesit.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë universitare e preferueshme në Ekonomi, Administrim Biznesi ose të tjera të lidhura me fushën;
2. Minimumi 2 vite eksperiencë në një pozicion lidhur me zhvillimin e biznesit/ produkteve & shitjet;
3. Aftësi të mira organizative & manaxhimit të kohës;
4. Aftësi analitike dhe prezantuese të shkëlqyera;
5. Njohuri të avancuara të produkteve të kredisë;
6. Aftësi të shkëlqyera shkrimi dhe komunikimi.
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 27 Gusht në https://noafin.al/jobs.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 27 Gusht 2020