Specialist i Financës / Kontabilitetit, NOA Kosovë
Nr. i reklamës i Anegino
AN82ZA30
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Specialist i Financës / Kontabilitetit, NOA Kosovë
Qëllimi i punës:
Përdorimi i njohurive të manaxhimit financiar për të kryer analiza të kostove, përgatitur raporte të buxhetit dhe të vlerësojë ecurinë aktuale financiare. Të këshillojë skuadrën manaxheriale / bordin gjatë vendimeve strategjike në përputhje me objektivat e biznesit dhe legjislacionin respektiv. Të kryejë veprimet respektive kontabël dhe kontrollet me frekuencë të caktuar në aspektin kontabël - financiar.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Kryen një sërë procesesh të kontabilitetit duke përfshirë rregjistrimet në librin kryesor, ekstraktimin dhe përpilimin e të dhënave financiare dhe tërheqjen e të dhënave të dërguara në llogaritë;
2. Proceson/kontrollon për pagesa faturat, memorandumet dhe kërkesat e brendshme, nëpërmjet transfertave bankare në e-banking dhe/ose përgatit urdhër transfertë për furnizim llogarie, pagesat ndaj palëve të treta, disbursimet e klientëve etj.;
3. Përgatit deklarimet respektive pranë zyrës së Tatimeve sipas kërkesave në fuqi (i.e librin e blerjes, librin e shitjes, etj) dhe dërgon për shqyrtim dhe miratim tek Drejtori i Operacioneve;
4. Regjistron asetet në baza mujore, veprimet për asetet e reja dhe nxjerrjen e aseteve nga inventari;
5. Përgatit batchet e shpenzimeve të bëra për muajin duke u bazuar në raportet e sjella për shpenzimet mujore duke përfshirë këtu edhe pagat/lejet e personelit të kompanisë;
6. Proceson të gjitha raportert e nevojitura për palë të treta të lidhura me sistemin fiskal, Bankën Qendrore dhe çdo entitet tjetër të nevojshëm;
7. Siguron se të gjitha kontratat me palët e treta si ujësjellësi, energjia dhe telefonia fikse etj janë të kontraktuara gjatë gjithë kohës, duke ndjekur me institucionet përkatëse çdo rast problemi që identifikohet për këtë shërbim si dhe të kryejë kalimin e çdo fature brenda afatit të përcaktuar;
8. Kryen raporte mujore qe lidhen me shpenzimet administartive të kompanisë.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi apo fusha të tjera të ngjashme;
2. Minimumi 3 vjet eksperiencë në fushën e raportimit dhe analizës, preferohet në institucionet financiare;
3. Aftësi të shkëlqyera organizative dhe i aftë në zgjidhjen e problemeve;
4. Aftësi të shkëlqyera raportuese, saktësi dhe analizë të detajuar
5. Aftësi për të kuptuar modelin e përgjithshëm të biznesit dhe mjedisin në një institucion financiar;
6. Aftësi të demonstruara për të menaxhuar në mënyrë efektive shumë prioritete njëherësh;
7. Aftësi të shkëlqyera të komunikimit verbal dhe me shkrim, si dhe të gjuhës angleze;
8. Njohuri kompjuterike shumë të mira përfshirë këtu: Excel, Word dhe Outlook.
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 10 Prill 2023.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Qëllimi i punës:
Përdorimi i njohurive të manaxhimit financiar për të kryer analiza të kostove, përgatitur raporte të buxhetit dhe të vlerësojë ecurinë aktuale financiare. Të këshillojë skuadrën manaxheriale / bordin gjatë vendimeve strategjike në përputhje me objektivat e biznesit dhe legjislacionin respektiv. Të kryejë veprimet respektive kontabël dhe kontrollet me frekuencë të caktuar në aspektin kontabël - financiar.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Kryen një sërë procesesh të kontabilitetit duke përfshirë rregjistrimet në librin kryesor, ekstraktimin dhe përpilimin e të dhënave financiare dhe tërheqjen e të dhënave të dërguara në llogaritë;
2. Proceson/kontrollon për pagesa faturat, memorandumet dhe kërkesat e brendshme, nëpërmjet transfertave bankare në e-banking dhe/ose përgatit urdhër transfertë për furnizim llogarie, pagesat ndaj palëve të treta, disbursimet e klientëve etj.;
3. Përgatit deklarimet respektive pranë zyrës së Tatimeve sipas kërkesave në fuqi (i.e librin e blerjes, librin e shitjes, etj) dhe dërgon për shqyrtim dhe miratim tek Drejtori i Operacioneve;
4. Regjistron asetet në baza mujore, veprimet për asetet e reja dhe nxjerrjen e aseteve nga inventari;
5. Përgatit batchet e shpenzimeve të bëra për muajin duke u bazuar në raportet e sjella për shpenzimet mujore duke përfshirë këtu edhe pagat/lejet e personelit të kompanisë;
6. Proceson të gjitha raportert e nevojitura për palë të treta të lidhura me sistemin fiskal, Bankën Qendrore dhe çdo entitet tjetër të nevojshëm;
7. Siguron se të gjitha kontratat me palët e treta si ujësjellësi, energjia dhe telefonia fikse etj janë të kontraktuara gjatë gjithë kohës, duke ndjekur me institucionet përkatëse çdo rast problemi që identifikohet për këtë shërbim si dhe të kryejë kalimin e çdo fature brenda afatit të përcaktuar;
8. Kryen raporte mujore qe lidhen me shpenzimet administartive të kompanisë.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi apo fusha të tjera të ngjashme;
2. Minimumi 3 vjet eksperiencë në fushën e raportimit dhe analizës, preferohet në institucionet financiare;
3. Aftësi të shkëlqyera organizative dhe i aftë në zgjidhjen e problemeve;
4. Aftësi të shkëlqyera raportuese, saktësi dhe analizë të detajuar
5. Aftësi për të kuptuar modelin e përgjithshëm të biznesit dhe mjedisin në një institucion financiar;
6. Aftësi të demonstruara për të menaxhuar në mënyrë efektive shumë prioritete njëherësh;
7. Aftësi të shkëlqyera të komunikimit verbal dhe me shkrim, si dhe të gjuhës angleze;
8. Njohuri kompjuterike shumë të mira përfshirë këtu: Excel, Word dhe Outlook.
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 10 Prill 2023.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 10 Prill 2023