Menaxher Dege (Dep. Veshjeve te Punes dhe PPE)
Nr. i reklamës i Anegino
AN54NC69
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Menaxher Dege (Dep. Veshjeve te Punes dhe PPE) për klientin e saj, i cili është një ndër kompanitë lider në tregun e veshjeve të punës dhe pajisjeve të mbrojtjes personale në punë.
Një Vështrim i Përgjithshëm:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përqasje prezantuese profesionale dhe aftësi shitëse dhe manaxheriale. Të jetë i organizuar, korrekt dhe në gjendje që të krijojë dhe mbajë marrëdhënie shumë te mira biznesi.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Rekrutimi i klientëve të rinj dhe maksimizimi i atyre ekzistues;
2. Mbikqyrja e veprimtarisë operacionale të showroom-it;
3. Menaxhimi, motivimi dhe organizimi i punës së stafit;
4. Planifikimi dhe implementimi i strategjisë së shitjeve për këtë kategori produktesh;
5. Analizimi dhe kërkimi i produkteve të reja për tu hedhur në treg.
6. Bashkëpunimi me strukturat e tjera të kompanisë për realizimin me sukses të porosive dhe planit të punës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Përvojë në pozicione të ngjashme dhe në shitje B2B jo më pak se 3-4 vjecare;
(Eksperienca në Retail ose Telekomunikacion përbën avantazh);
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën Angleze;
• Të ketë iniciativë dhe të orientohet drejt rezultateve;
• Aftësi të mira menaxheriale, negoicuese dhe organizative;
• Të jetë konfident, fleksibël, ambicizioz dhe i aftë të punojë në mënyrë të pavarur;
• Të ketë leje drejtimi automjeti;
• Të zotërojë mirë MS Office.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun:
https://aplikim.eppc.al
Një Vështrim i Përgjithshëm:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përqasje prezantuese profesionale dhe aftësi shitëse dhe manaxheriale. Të jetë i organizuar, korrekt dhe në gjendje që të krijojë dhe mbajë marrëdhënie shumë te mira biznesi.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Rekrutimi i klientëve të rinj dhe maksimizimi i atyre ekzistues;
2. Mbikqyrja e veprimtarisë operacionale të showroom-it;
3. Menaxhimi, motivimi dhe organizimi i punës së stafit;
4. Planifikimi dhe implementimi i strategjisë së shitjeve për këtë kategori produktesh;
5. Analizimi dhe kërkimi i produkteve të reja për tu hedhur në treg.
6. Bashkëpunimi me strukturat e tjera të kompanisë për realizimin me sukses të porosive dhe planit të punës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare;
• Përvojë në pozicione të ngjashme dhe në shitje B2B jo më pak se 3-4 vjecare;
(Eksperienca në Retail ose Telekomunikacion përbën avantazh);
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën Angleze;
• Të ketë iniciativë dhe të orientohet drejt rezultateve;
• Aftësi të mira menaxheriale, negoicuese dhe organizative;
• Të jetë konfident, fleksibël, ambicizioz dhe i aftë të punojë në mënyrë të pavarur;
• Të ketë leje drejtimi automjeti;
• Të zotërojë mirë MS Office.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun:
https://aplikim.eppc.al
Data e aplikimit të fundit : 27 Prill 2021