ADMINISTRATOR KREDIE NE DEGEN e LUSHNJES
Nr. i reklamës i Anegino
AN25RU94
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qellimi i punes:
Siguron zbatimin, respektimin e politikave dhe proceduave qe realizojne administrimin e kredise ; ka rol kontrollues ne procesin e kredidhenies dhe ne procesin e mirembajtjes se kredise si dhe ushtron aktivitete te ndryshme ne sherbim te klienteve te NOA.
Detyrat dhe Pergjegjesite e pozicionit:
1. Pergjegjes per hedhjen me cilesi te te dhenave ne sistemin qendror te kompanise dhe sistemet e tjera dytesore sipas procedurave dhe proceseve ne fuqi
2. Pergjegjes per te kontrolluar dhe komunikuar ne kohen e duhur mangesite ne dokumentacion, mos ndjekje te proceseve te aprovuara te kompanise, mosperputhje me politikat ne fuqi tek funksionet perkatese dhe tek Menaxheri i deges
3. Pergjegjes per identifikimin e problemeve te ndryshme ne lidhje me te dhenat ne sistemet e te dhenave te kompanise dhe raportimi I tyre ne kohe per t’u rregulluar tek Njesia e Menaxhimit te Kredise ne Zyre qendrore.
4. Pergjegjes per koordinimin dhe kryerjen e disbursimit fizik te kredise, siguron verifikimin e te gjithe personave ne kontrate me mjetet e identifikimit, plotesimin dhe firmosjen e te gjithe dokumentacionit te kerkuar nga te gjithe palet sipas procedurave dhe politikave ne fuqi si dhe shpjegimin e detajuar te kushteve dhe kritereve te Kontrates se Huase tek te gjithe personat e perfshire ne kete kontrate
5. Ushtron te drejten e Firmes se pare ne ceqet qe plotesohen ne dege per disbursime apo shpenzime duke respektuar politikat ne fuqi
6. Ushtron aktivitetin e arketarit ne dege per te gjithe veprimet e lejuara sipas Politikes se Menaxhimit te Keshit dhe eshte pergjegjes per kuadrimin dhe raportimin e kerkuar ne proceduren e arketarit.
7. Pergjegjes per te pritur dhe sherbyer cdo kerkese te klienteve te kompanise si, raporte dhe informacion sipas standarteve me te mira te sherbimit te klienteve
Edukimi dhe/ose Eksperienca
1. Te kete Diplome Universiteti; (I preferueshem Fakulteti Ekonomik);
2. Te kete aftesi shume te mira ne komunikim dhe menaxhimin e kohes;
3. Te karakterizohet nga korrektesia, saktesia dhe shpejtesia ne perpunimin e te dhenave;
4. Te perdore mire kompjuterin;
5. Te kete njohuri baze ne gjuhen angleze.
Jeni te lutur te dergoni aplikimin tuaj online, i cili duhet te permbaje nje CV te perditesuar dhe nje leter motivimi per pozicionin perkates deri ne daten 6 maj 2014.
Siguron zbatimin, respektimin e politikave dhe proceduave qe realizojne administrimin e kredise ; ka rol kontrollues ne procesin e kredidhenies dhe ne procesin e mirembajtjes se kredise si dhe ushtron aktivitete te ndryshme ne sherbim te klienteve te NOA.
Detyrat dhe Pergjegjesite e pozicionit:
1. Pergjegjes per hedhjen me cilesi te te dhenave ne sistemin qendror te kompanise dhe sistemet e tjera dytesore sipas procedurave dhe proceseve ne fuqi
2. Pergjegjes per te kontrolluar dhe komunikuar ne kohen e duhur mangesite ne dokumentacion, mos ndjekje te proceseve te aprovuara te kompanise, mosperputhje me politikat ne fuqi tek funksionet perkatese dhe tek Menaxheri i deges
3. Pergjegjes per identifikimin e problemeve te ndryshme ne lidhje me te dhenat ne sistemet e te dhenave te kompanise dhe raportimi I tyre ne kohe per t’u rregulluar tek Njesia e Menaxhimit te Kredise ne Zyre qendrore.
4. Pergjegjes per koordinimin dhe kryerjen e disbursimit fizik te kredise, siguron verifikimin e te gjithe personave ne kontrate me mjetet e identifikimit, plotesimin dhe firmosjen e te gjithe dokumentacionit te kerkuar nga te gjithe palet sipas procedurave dhe politikave ne fuqi si dhe shpjegimin e detajuar te kushteve dhe kritereve te Kontrates se Huase tek te gjithe personat e perfshire ne kete kontrate
5. Ushtron te drejten e Firmes se pare ne ceqet qe plotesohen ne dege per disbursime apo shpenzime duke respektuar politikat ne fuqi
6. Ushtron aktivitetin e arketarit ne dege per te gjithe veprimet e lejuara sipas Politikes se Menaxhimit te Keshit dhe eshte pergjegjes per kuadrimin dhe raportimin e kerkuar ne proceduren e arketarit.
7. Pergjegjes per te pritur dhe sherbyer cdo kerkese te klienteve te kompanise si, raporte dhe informacion sipas standarteve me te mira te sherbimit te klienteve
Edukimi dhe/ose Eksperienca
1. Te kete Diplome Universiteti; (I preferueshem Fakulteti Ekonomik);
2. Te kete aftesi shume te mira ne komunikim dhe menaxhimin e kohes;
3. Te karakterizohet nga korrektesia, saktesia dhe shpejtesia ne perpunimin e te dhenave;
4. Te perdore mire kompjuterin;
5. Te kete njohuri baze ne gjuhen angleze.
Jeni te lutur te dergoni aplikimin tuaj online, i cili duhet te permbaje nje CV te perditesuar dhe nje leter motivimi per pozicionin perkates deri ne daten 6 maj 2014.
- Duhet të ketë patentë makine.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
Data e aplikimit të fundit : 29 Prill 2015