Drejtor Dege, Gjirokastër
Nr. i reklamës i Anegino
AM56TA80
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Siguron arritjen e objektivave vjetore dhe mujore të zonës gjeografike përkatëse përmes ofrimit të coaching, heqjes së pengesave për sukses dhe vepron si kampion për efektivitetin e shitjeve.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Sjell energji në proçesin e hartimit të planit të biznesit duke ndërmarrë veprime dhe duke bashkëpunuar me ekipin e mesëm dhe të lartë drejtues;
2. Siguron arritjen e Planit të Biznesit, në terma rritje dhe cilësie portofoli, në zonën përkatëse, në përputhje me rregullat dhe procedurat në fuqi në institucion;
3. Ndërton marrëdhënie me gjithë stafin e agjencisë për të siguruar që gjithë mjetet drejt suksesit përdoren;
4. Kupton në detaj produktet financuese dhe si ato duhen pozicionuar, për të qenë në linjë me tregun dhe konkurrencën;
5. Siguron analiza të tregut për cdo segment klientele dhe sjell ide për përmirësim Drejtorit të Rrjetit të Degëve dhe Drejtorit të Biznesit;
6. Siguron shërbim klientele të shkëlqyer, duke siguruar krijimin e marrëdhënieve afatgjata me klientët dhe siguron që ankesat e klientëve zgjidhen dhe/ose raportohen në limite minimale kohore;
7. Monitoron indikatorët kyç të performancës së agjencisë, duke kompletuar raporte dhe marrë masa korrigjuese kur performanca bie nën pritshmëri;
8. Siguron sisteme të shpërndarjes së objektivave, monitorimit të performancës dhe parashikimesh për stafin e degës;
9. Siguron që gjithë proceset në degë janë në përputhje me procedurat dhe politikat e brendshme;
10. Siguron që vendet vakante rishihen dhe plotësohen menjëherë kur ka një nevojë;
11. Angazhim maksimal me kontrollin e kredisë dhe anti-fraud për identifikimin e mashtrimeve potenciale ose jo përputhshmërisë;
12. Kryen vizita verifikimi gjatë procesit të kredidhënies me qëllim identifikimin e risqeve të implikuara në aplikimin për kredi, sipas politikës së kredisë në fuqi;
13. Angazhohet në proceset e përzgjedhjes dhe rekrutimit të punonjësve të degës;
14. Ofron coaching, mentorim, këshillim dhe është trajneri i punonjësve;
15. Siguron një vlerësim vjetor performance të shkëlqyer.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë pune e preferueshme 2 vjet si Drejtor Dege ose 4 vjet në një pozicion shitje në një institucion financiar/bankë;
3. Njohuri ekselente të kredisë; Aftësi shumë të mira në shitje dhe marketing;
4. Aftësi organizative dhe të manaxhimit të kohës shumë të mira;
5. Aftësi lidershipi, mbikqyrjeje, mentorimi;
6. Kuptim shumë i mirë se si vepron modeli i biznesit në përgjithësi dhe mjedisit të një institucioni financiar; Aftësi të demostruara të menaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve një herësh;
7. Aftësi për të zhvilluar marrëdhënie të forta dhe për të punuar me drejtues të nivelit të lartë.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në https://www.noafin.al/jobs/.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 07 dhjetor 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Siguron arritjen e objektivave vjetore dhe mujore të zonës gjeografike përkatëse përmes ofrimit të coaching, heqjes së pengesave për sukses dhe vepron si kampion për efektivitetin e shitjeve.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Sjell energji në proçesin e hartimit të planit të biznesit duke ndërmarrë veprime dhe duke bashkëpunuar me ekipin e mesëm dhe të lartë drejtues;
2. Siguron arritjen e Planit të Biznesit, në terma rritje dhe cilësie portofoli, në zonën përkatëse, në përputhje me rregullat dhe procedurat në fuqi në institucion;
3. Ndërton marrëdhënie me gjithë stafin e agjencisë për të siguruar që gjithë mjetet drejt suksesit përdoren;
4. Kupton në detaj produktet financuese dhe si ato duhen pozicionuar, për të qenë në linjë me tregun dhe konkurrencën;
5. Siguron analiza të tregut për cdo segment klientele dhe sjell ide për përmirësim Drejtorit të Rrjetit të Degëve dhe Drejtorit të Biznesit;
6. Siguron shërbim klientele të shkëlqyer, duke siguruar krijimin e marrëdhënieve afatgjata me klientët dhe siguron që ankesat e klientëve zgjidhen dhe/ose raportohen në limite minimale kohore;
7. Monitoron indikatorët kyç të performancës së agjencisë, duke kompletuar raporte dhe marrë masa korrigjuese kur performanca bie nën pritshmëri;
8. Siguron sisteme të shpërndarjes së objektivave, monitorimit të performancës dhe parashikimesh për stafin e degës;
9. Siguron që gjithë proceset në degë janë në përputhje me procedurat dhe politikat e brendshme;
10. Siguron që vendet vakante rishihen dhe plotësohen menjëherë kur ka një nevojë;
11. Angazhim maksimal me kontrollin e kredisë dhe anti-fraud për identifikimin e mashtrimeve potenciale ose jo përputhshmërisë;
12. Kryen vizita verifikimi gjatë procesit të kredidhënies me qëllim identifikimin e risqeve të implikuara në aplikimin për kredi, sipas politikës së kredisë në fuqi;
13. Angazhohet në proceset e përzgjedhjes dhe rekrutimit të punonjësve të degës;
14. Ofron coaching, mentorim, këshillim dhe është trajneri i punonjësve;
15. Siguron një vlerësim vjetor performance të shkëlqyer.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë pune e preferueshme 2 vjet si Drejtor Dege ose 4 vjet në një pozicion shitje në një institucion financiar/bankë;
3. Njohuri ekselente të kredisë; Aftësi shumë të mira në shitje dhe marketing;
4. Aftësi organizative dhe të manaxhimit të kohës shumë të mira;
5. Aftësi lidershipi, mbikqyrjeje, mentorimi;
6. Kuptim shumë i mirë se si vepron modeli i biznesit në përgjithësi dhe mjedisit të një institucioni financiar; Aftësi të demostruara të menaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve një herësh;
7. Aftësi për të zhvilluar marrëdhënie të forta dhe për të punuar me drejtues të nivelit të lartë.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në https://www.noafin.al/jobs/.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 07 dhjetor 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 7 Dhjetor 2018