Shop Manager (Fashion, Retail)
Nr. i reklamës i Anegino
AM54LY80
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Shop Manager për klientin e saj, një nga dyqanet më prestigjoze të modës në Tiranë, i cili operon ekskluzivisht me disa prej brande-ve më të njohura Italiane të veshjeve, këpucëve dhe aksesorëve.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Menaxhimi dhe motivimi i stafit si dhe ndjekja me rigorozitet e disiplinës në punë;
• Maksimizimi i produktivitetit të dyqanit, fokusi tregtar dhe ndërmarrja e veprimeve për të arritur nivelin më të lartë të përfitueshmërisë së dyqanit;
• Ecuria e performancës dhe rritja, përmes ekzekutimit të shkëlqyeshëm operacional dhe komercial;
• Vendosja e një shërbimi shembullor ndaj klientit;
• Vendosja dhe mirëmbajtja e standardeve të larta për paraqitjen e dyqaneve dhe tregtimin vizual në përputhje me standardet e kompanisë;
• Zgjerimi i klientelës, nëpërmjet sjelljes së risive dhe rritja e ndërgjegjësimit për brand-in e kompanisë;
• Raportimi mbi ecurinë e punës tek Administratori.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing;
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme jo më pak se 3 vjecare; (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
• Të kete fokus tregtar me qëllim gjetjen e mënyrave për të nxitur shitjet dhe për të menaxhuar kostot;
• I/e orientuar drejt shitjeve dhe arritjes së rezultateve;
• Të zotërojë gjuhët Italiane & Angleze;
• Përdorim shumë i mirë i paketës Microsoft Office (Word + Excel);
• Të sjellë risi, të jetë natyrë dinamike dhe kreative;
• Të zotërojë leje drejtimi dhe disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Cfarë përfshin oferta:
• Kushte të shkëlqyera financiare (pagë fikse mujore + bonus vjetor ndër me të lartat në treg);
• Benefite të tjera (Clothing Allowance)
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino
Përgjegjësitë Kryesore:
• Menaxhimi dhe motivimi i stafit si dhe ndjekja me rigorozitet e disiplinës në punë;
• Maksimizimi i produktivitetit të dyqanit, fokusi tregtar dhe ndërmarrja e veprimeve për të arritur nivelin më të lartë të përfitueshmërisë së dyqanit;
• Ecuria e performancës dhe rritja, përmes ekzekutimit të shkëlqyeshëm operacional dhe komercial;
• Vendosja e një shërbimi shembullor ndaj klientit;
• Vendosja dhe mirëmbajtja e standardeve të larta për paraqitjen e dyqaneve dhe tregtimin vizual në përputhje me standardet e kompanisë;
• Zgjerimi i klientelës, nëpërmjet sjelljes së risive dhe rritja e ndërgjegjësimit për brand-in e kompanisë;
• Raportimi mbi ecurinë e punës tek Administratori.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing;
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme jo më pak se 3 vjecare; (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
• Të kete fokus tregtar me qëllim gjetjen e mënyrave për të nxitur shitjet dhe për të menaxhuar kostot;
• I/e orientuar drejt shitjeve dhe arritjes së rezultateve;
• Të zotërojë gjuhët Italiane & Angleze;
• Përdorim shumë i mirë i paketës Microsoft Office (Word + Excel);
• Të sjellë risi, të jetë natyrë dinamike dhe kreative;
• Të zotërojë leje drejtimi dhe disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Cfarë përfshin oferta:
• Kushte të shkëlqyera financiare (pagë fikse mujore + bonus vjetor ndër me të lartat në treg);
• Benefite të tjera (Clothing Allowance)
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino
Data e aplikimit të fundit : 16 Korrik 2021