Drejtor i Suportit të Rrjetit të Degëve
Nr. i reklamës i Anegino
AM25DA46
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Ofron analiza të detajuara mbi rezultatet e forcës shitëse dhe siguron që proçeset e shitjeve funksionojnë efektivisht duke implementuar zhvillime dhe përmirësime.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Sjell energji në procesin e hartimit të planit të biznesit duke ndërmarrë veprime dhe duke bashkëpunuar me ekipin e mesëm dhe të lartë drejtues;
2. Vepron si këshillues i Drejtorit të Zhvillimit të Biznesit në procesin e ndërtimit të buxhetit vjetor të shitjeve;
3. Operon si anëtar kyç i Ekipit të Manaxhimit të Shitjeve;
4. Kupton në detaje ofertën e produktit të NOA dhe se si duhet pozicionuar, duke punuar ngushtë me Manaxherin e Zhvillimit të Produkteve, Manaxherin e Marketingut dhe të Kredisë Konsumatore për të mbajtur një linjë me tregun;
5. Merr pjesë në planin e shitjeve vjetore dhe në procesin e përcaktimit të objektivave; Sigurohet se secila degë kupton objektivat respektive duke i shpërndarë në mënyrë të përshtatshme te stafi;
6. Koordinon raportet e shitjeve, duke zhvilluar vazhdimisht përmbajtjen dhe duke rritur efektivitetin;
7. Monitoron nga afër indikatorët kyç të performancës së degëve, bazuar në raportet dhe jep sugjerime për të ndërmarrë veprime korrigjuese kur performanca është nën objektivin e kërkuar;
8. Analizon të dhënat e shitjeve dhe ofron informacione dhe rekomandime për përmirësime dhe ndryshime në të gjitha fushat;
9. Analizon të dhënat e tregut dhe të shitjeve për të dhënë rekomandime te Drejtuesit në fushat e forcës shitëse, duke mbajtur parasysh shtrirjen e territorit dhe sjelljet konkurruese;
10. Ndihmon në përsosmërinë e procesit të rekrutimit duke punuar me Burimet Njerëzore në përcaktimin e mjeteve dhe metrikave të duhura për të përcaktuar “profilin shitës” në NOA;
11. Vepron si mbështetje e Drejtorëve të Degëve në heqjen e pengesave për sukses dhe i zëvendëson ata në mungesë të tyre;
12. Ndërton marrëdhënie me të gjithë stafin e degëve për t’u siguruar atyre të gjitha mjetet për sukses;
13. Siguron se të gjitha proceset në degë përputhen me procedurat dhe politikat e brendshme;
14. Siguron se trajnimet e ofruara për forcën shitëse përshtaten me qëllimin e kompanisë dhe ofron trajnime të dedikuara në përputhje me kurikulën e trajnimeve për shitje;
15. Sjell ide dhe angazhohet tërësisht në grupe pune dhe komitete pa u limituar, duke u fokusuar në mënyrën se si gjërat bëhen më mirë dhe më shpejt;
16. Angazhohet maksimalisht në Manaxhimin e Projekteve brenda kompanisë dhe kryen detyrat e caktuara që rrjedhin nga manaxhimi i këtyre projekteve.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë pune e preferueshme 5 vite në një institucion tjetër financiar ose 3 vite eksperiencë në pozicione të tjera manaxheriale në shitje;
3. Aftësi për të zhvilluar dhe ndërtuar marrëdhënie të forta;
4. Aftësi bindëse mbi koncepte të vështira;
5. Kupton natyrën njerëzore dhe çfarë i motivon/demotivon ata;
6. Aftësi shumë të mira organizative dhe të manaxhimit të kohës;
7. Njohuri të avancuara të produktit të kredisë;
8. Aftësi të shkëlqyera trajnuese;
9. Kuptim shumë i mirë i modelit të biznesit në përgjithësi dhe i mjedisit të një institucioni financiar;
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 25 Dhjetor 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Ofron analiza të detajuara mbi rezultatet e forcës shitëse dhe siguron që proçeset e shitjeve funksionojnë efektivisht duke implementuar zhvillime dhe përmirësime.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Sjell energji në procesin e hartimit të planit të biznesit duke ndërmarrë veprime dhe duke bashkëpunuar me ekipin e mesëm dhe të lartë drejtues;
2. Vepron si këshillues i Drejtorit të Zhvillimit të Biznesit në procesin e ndërtimit të buxhetit vjetor të shitjeve;
3. Operon si anëtar kyç i Ekipit të Manaxhimit të Shitjeve;
4. Kupton në detaje ofertën e produktit të NOA dhe se si duhet pozicionuar, duke punuar ngushtë me Manaxherin e Zhvillimit të Produkteve, Manaxherin e Marketingut dhe të Kredisë Konsumatore për të mbajtur një linjë me tregun;
5. Merr pjesë në planin e shitjeve vjetore dhe në procesin e përcaktimit të objektivave; Sigurohet se secila degë kupton objektivat respektive duke i shpërndarë në mënyrë të përshtatshme te stafi;
6. Koordinon raportet e shitjeve, duke zhvilluar vazhdimisht përmbajtjen dhe duke rritur efektivitetin;
7. Monitoron nga afër indikatorët kyç të performancës së degëve, bazuar në raportet dhe jep sugjerime për të ndërmarrë veprime korrigjuese kur performanca është nën objektivin e kërkuar;
8. Analizon të dhënat e shitjeve dhe ofron informacione dhe rekomandime për përmirësime dhe ndryshime në të gjitha fushat;
9. Analizon të dhënat e tregut dhe të shitjeve për të dhënë rekomandime te Drejtuesit në fushat e forcës shitëse, duke mbajtur parasysh shtrirjen e territorit dhe sjelljet konkurruese;
10. Ndihmon në përsosmërinë e procesit të rekrutimit duke punuar me Burimet Njerëzore në përcaktimin e mjeteve dhe metrikave të duhura për të përcaktuar “profilin shitës” në NOA;
11. Vepron si mbështetje e Drejtorëve të Degëve në heqjen e pengesave për sukses dhe i zëvendëson ata në mungesë të tyre;
12. Ndërton marrëdhënie me të gjithë stafin e degëve për t’u siguruar atyre të gjitha mjetet për sukses;
13. Siguron se të gjitha proceset në degë përputhen me procedurat dhe politikat e brendshme;
14. Siguron se trajnimet e ofruara për forcën shitëse përshtaten me qëllimin e kompanisë dhe ofron trajnime të dedikuara në përputhje me kurikulën e trajnimeve për shitje;
15. Sjell ide dhe angazhohet tërësisht në grupe pune dhe komitete pa u limituar, duke u fokusuar në mënyrën se si gjërat bëhen më mirë dhe më shpejt;
16. Angazhohet maksimalisht në Manaxhimin e Projekteve brenda kompanisë dhe kryen detyrat e caktuara që rrjedhin nga manaxhimi i këtyre projekteve.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë pune e preferueshme 5 vite në një institucion tjetër financiar ose 3 vite eksperiencë në pozicione të tjera manaxheriale në shitje;
3. Aftësi për të zhvilluar dhe ndërtuar marrëdhënie të forta;
4. Aftësi bindëse mbi koncepte të vështira;
5. Kupton natyrën njerëzore dhe çfarë i motivon/demotivon ata;
6. Aftësi shumë të mira organizative dhe të manaxhimit të kohës;
7. Njohuri të avancuara të produktit të kredisë;
8. Aftësi të shkëlqyera trajnuese;
9. Kuptim shumë i mirë i modelit të biznesit në përgjithësi dhe i mjedisit të një institucioni financiar;
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 25 Dhjetor 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 25 Dhjetor 2018