Team Leader - Call Center, Njësia CRM
Nr. i reklamës i Anegino
AL32PW92
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Team Leader - Call Center, Njësia CRM
Qëllimi i punës:
Mbikëqyr dhe monitoron ekipin e operatorëve të strukturës call center, duke ofruar trajnime dhe feedback, për të siguruar që objektivat e ekipit dhe të institucionit janë përmbushur dhe kryen vlerësime të performancës për secilin operator.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Mbikëqyr, analizon, dhe vlerëson në detaje cilësinë e shërbimit ndaj klientit nëpërmjet të gjithë kanaleve të komunikimit të vëna në dispozicion nga kompania, si telefon dhe media sociale;
2. Monitoron në baza ditore komunikimet e operatorëve dhe stafit që komunikojnë direkt me klientin, trajnon dhe suporton në baza të rregullta me qëllim maksimizimin e shërbimit të klientit;
3. Propozon ndryshime në procese bazuar në rezultate, me qëllim ofrimin e shërbimit cilësor dhe profesional klientëve të targetuar nga kompania;
4. Siguron arritjen e objektivave të vendosura nga kompania nëpërmjet shpërndarjes së duhur të tyre, manaxhimit dhe monitorimit;
5. Manaxhon kalendarin e stafit në mënyre që struktura t’ju shërbejë klientëve në kanalin dhe mënyrën e duhur;
6. Siguron pajisjen e stafit me mjetet dhe dokumentat e duhura të domosdoshme edhe informon në kohë reale mbi ndryshimet në kompani, produktet apo shërbimet e reja;
7. Përshtat guida ndihmëse, “skripte” referuar aktiviteteve, tipologjive të klientëve apo kërkesave te ndryshme;
8. Monitoron regjistrimet vokale ( regjistrime ose monitorim direkt në kohë reale) dhe kanalet e ndryshme të komunikimit dhe siguron që është realizuar në përshtatje me politikat, strategjitë e kompanisë;
9. Manaxhon fushata të ndryshme të komunikimit me klientët brenda afateve kohore të përcaktuara nga institucioni.
Kërkesat për pozicionin:
1. Eksperiencë pune e preferueshme 4 vite call center, suportit ndaj klientit, ose 2 vite në pozicion Team Leader;
2. Aftësi shumë të mira organizative dhe të manaxhimit të kohës;
3. Aftësi lidershipi, mbikëqyrjeje, mentorimi;
4. Kuptim shumë i mirë se si vepron modeli i biznesit në përgjithësi dhe mjedisit të një institucioni financiar; Aftësi të demostruara të menaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve një herësh;
5. Aftësi për të zhvilluar marrëdhënie të forta dhe për të punuar me drejtues të nivelit të lartë;
6. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme.
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 4 Korrik 2023.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Qëllimi i punës:
Mbikëqyr dhe monitoron ekipin e operatorëve të strukturës call center, duke ofruar trajnime dhe feedback, për të siguruar që objektivat e ekipit dhe të institucionit janë përmbushur dhe kryen vlerësime të performancës për secilin operator.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Mbikëqyr, analizon, dhe vlerëson në detaje cilësinë e shërbimit ndaj klientit nëpërmjet të gjithë kanaleve të komunikimit të vëna në dispozicion nga kompania, si telefon dhe media sociale;
2. Monitoron në baza ditore komunikimet e operatorëve dhe stafit që komunikojnë direkt me klientin, trajnon dhe suporton në baza të rregullta me qëllim maksimizimin e shërbimit të klientit;
3. Propozon ndryshime në procese bazuar në rezultate, me qëllim ofrimin e shërbimit cilësor dhe profesional klientëve të targetuar nga kompania;
4. Siguron arritjen e objektivave të vendosura nga kompania nëpërmjet shpërndarjes së duhur të tyre, manaxhimit dhe monitorimit;
5. Manaxhon kalendarin e stafit në mënyre që struktura t’ju shërbejë klientëve në kanalin dhe mënyrën e duhur;
6. Siguron pajisjen e stafit me mjetet dhe dokumentat e duhura të domosdoshme edhe informon në kohë reale mbi ndryshimet në kompani, produktet apo shërbimet e reja;
7. Përshtat guida ndihmëse, “skripte” referuar aktiviteteve, tipologjive të klientëve apo kërkesave te ndryshme;
8. Monitoron regjistrimet vokale ( regjistrime ose monitorim direkt në kohë reale) dhe kanalet e ndryshme të komunikimit dhe siguron që është realizuar në përshtatje me politikat, strategjitë e kompanisë;
9. Manaxhon fushata të ndryshme të komunikimit me klientët brenda afateve kohore të përcaktuara nga institucioni.
Kërkesat për pozicionin:
1. Eksperiencë pune e preferueshme 4 vite call center, suportit ndaj klientit, ose 2 vite në pozicion Team Leader;
2. Aftësi shumë të mira organizative dhe të manaxhimit të kohës;
3. Aftësi lidershipi, mbikëqyrjeje, mentorimi;
4. Kuptim shumë i mirë se si vepron modeli i biznesit në përgjithësi dhe mjedisit të një institucioni financiar; Aftësi të demostruara të menaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve një herësh;
5. Aftësi për të zhvilluar marrëdhënie të forta dhe për të punuar me drejtues të nivelit të lartë;
6. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme.
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 4 Korrik 2023.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 4 Korrik 2023