Site Manager
Nr. i reklamës i Anegino
AL11ZG12
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
eppc kërkon një Site Manager për Call Center për klientin e saj, i cili është një ndër kompanitë më të mëdha në vënd.
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përvojë në drejtimin dhe menaxhimin e një Call Center-i.
Ai/Ajo duhet të ketë aftësi që të drejtoj departamentet, njerëzit dhe detyrat, si edhe të menaxhoj nëpërmjet KPI-ve dhe Profit & Loss të gjithë Call Center-in.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Eksperiencë të mëparshme në nivel drejtues në Call Center jo më pak se 3 vjet;
• Njohja e shkëlqyer e gjuhës Italiane është domosdoshmëri;
• Aftësi drejtuese;
• Aftësi organizative dhe vendimmarrëse;
• Dëshirë, motivim, pasion, seriozitet dhe përgjegjshmëri në punë;
• Mosha, mbi 30 vjeç.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Drejtimi i Call Center-it;
• Pjesëmarrje aktive në proceset e rekrutimit;
• Menaxhimi i njerëzve dhe detyrave;
• Monitorimi dhe vlerësimi i performancës;
• Mbikëqyrje në hartimin dhe shpërndarjen e programeve trajnuese.
Të dhënat:
Pozicioni: Site Manager;
Orari: 40 orë në javë;
Raporton: Aksionerët;
Pagesa: Sipas standardeve EU;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 24 Shkurt 2014.
Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj dhe dokumentet shoqëruese do të kualifikohen.
Tek ne CV-ja juaj është e sigurt dhe trajtohet në konfidencialitet të plotë.
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përvojë në drejtimin dhe menaxhimin e një Call Center-i.
Ai/Ajo duhet të ketë aftësi që të drejtoj departamentet, njerëzit dhe detyrat, si edhe të menaxhoj nëpërmjet KPI-ve dhe Profit & Loss të gjithë Call Center-in.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Eksperiencë të mëparshme në nivel drejtues në Call Center jo më pak se 3 vjet;
• Njohja e shkëlqyer e gjuhës Italiane është domosdoshmëri;
• Aftësi drejtuese;
• Aftësi organizative dhe vendimmarrëse;
• Dëshirë, motivim, pasion, seriozitet dhe përgjegjshmëri në punë;
• Mosha, mbi 30 vjeç.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Drejtimi i Call Center-it;
• Pjesëmarrje aktive në proceset e rekrutimit;
• Menaxhimi i njerëzve dhe detyrave;
• Monitorimi dhe vlerësimi i performancës;
• Mbikëqyrje në hartimin dhe shpërndarjen e programeve trajnuese.
Të dhënat:
Pozicioni: Site Manager;
Orari: 40 orë në javë;
Raporton: Aksionerët;
Pagesa: Sipas standardeve EU;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 24 Shkurt 2014.
Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj dhe dokumentet shoqëruese do të kualifikohen.
Tek ne CV-ja juaj është e sigurt dhe trajtohet në konfidencialitet të plotë.
Data e aplikimit të fundit : 21 Shkurt 2014