Asistente Administrative e CEO-s
Nr. i reklamës i Anegino
AK56VZ73
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
eppc kërkon Asistente Administrative e CEO-s, për klientin e saj, i cili është një ndër kompanitë më të mëdha ndërkombëtare në ofrimin e shërbimeve konsulente në industrinë e kujdesit shëndetësor.
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Puna Asistentes Administrative të CEO-s, konsiston në organizimin dhe drejtim e detyrave administrative të cilat ndihmojnë CEO-n në përmbushjen me sukses të detyrave.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Drejtimi i plotë i operacioneve të përditshme me karakter administrativ dhe organizativ;
• Organizim dhe koordinim i takimeve, telefonatave, udhëtimeve sipas kërkesave të CEO-s;
• Organizimi i takimeve, marrja pjesë në to, mbajtja e shënimeve përkatëse dhe raportimi i tyre;
• Mbajtja në konfidencialitet të plotë e axhendës dhe postës elektronike të CEO-s.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare; (e preferueshme që të ketë studiuar në Itali);
• Përvojë e mëparshme jo më pak se 3 vjecare në pozicione të ngjashme
(eksperienca në kompani ndërkombëtare përbën avantazh);
• Të zotëroj shkëlqyeshëm gjuhën italiane (domosdoshmëri);
• Të zotëroj shumë mirë gjuhën angleze;
• Të zotëroj shkëlqyeshëm paketën MS Office/PW/PPT;
• Të jetë person i besueshëm dhe me aftësi të mira organizative dhe bashkëpunuese;
• Të dijë të ruajë konfidencialitetin dhe të ketë etikë të lartë profesionale.
Të dhënat:
Pozicioni: Asistente Administrative e CEO-s;
Vendndodhja: Tiranë;
Orari: 40 orë në javë;
Raporton tek: CEO;
Udhëtime pune: Jo shpesh;
Pagesa: Shumë e mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 19.09.2015
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Puna Asistentes Administrative të CEO-s, konsiston në organizimin dhe drejtim e detyrave administrative të cilat ndihmojnë CEO-n në përmbushjen me sukses të detyrave.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Drejtimi i plotë i operacioneve të përditshme me karakter administrativ dhe organizativ;
• Organizim dhe koordinim i takimeve, telefonatave, udhëtimeve sipas kërkesave të CEO-s;
• Organizimi i takimeve, marrja pjesë në to, mbajtja e shënimeve përkatëse dhe raportimi i tyre;
• Mbajtja në konfidencialitet të plotë e axhendës dhe postës elektronike të CEO-s.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare; (e preferueshme që të ketë studiuar në Itali);
• Përvojë e mëparshme jo më pak se 3 vjecare në pozicione të ngjashme
(eksperienca në kompani ndërkombëtare përbën avantazh);
• Të zotëroj shkëlqyeshëm gjuhën italiane (domosdoshmëri);
• Të zotëroj shumë mirë gjuhën angleze;
• Të zotëroj shkëlqyeshëm paketën MS Office/PW/PPT;
• Të jetë person i besueshëm dhe me aftësi të mira organizative dhe bashkëpunuese;
• Të dijë të ruajë konfidencialitetin dhe të ketë etikë të lartë profesionale.
Të dhënat:
Pozicioni: Asistente Administrative e CEO-s;
Vendndodhja: Tiranë;
Orari: 40 orë në javë;
Raporton tek: CEO;
Udhëtime pune: Jo shpesh;
Pagesa: Shumë e mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 19.09.2015
Data e aplikimit të fundit : 23 Shtator 2015