Specialist Shërbim Klienti, Dega Lezhë
Nr. i reklamës i Anegino
AK21NR50
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Siguron një shërbim të shkëlqyer klienti duke ofruar informacion të plotë dhe cilësor, duke shpjeguar, këshilluar dhe informuar klientët për të gjitha shërbimet/produktet e kompanisë dhe detyrimin e tyre aktual si dhe proceson aplikimet per produktin e kërkuar.
Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Siguron zbatimin e duhur të gjithë politikave dhe procedurave të lidhura me administrimin e kredisë dhe vecanërisht me disbursimin e kredisë;
2. Siguron që klientët marrin informacion të plotë dhe cilësor lidhur me kredinë e tyre dhe me kushtet respektive;
3. Përgjegjës për regjistrimin e aplikimeve për kredi në sistem dhe gjenerimin e kërkesës për Kredinë për Individë që vjen nga telefonatat; Përgjegjës për hedhjen me cilësi të të dhënave në sistemin qendror të kompanisë dhe sistemet e tjera dytësore sipas procedurave dhe proceseve në fuqi;
4. Kontrollon dhe komunikon në kohën e duhur mangësitë në dokumentacion, mos ndjekjet e proceseve të aprovuara të kompanisë, mospërputhjet me politikat në fuqi tek funksionet përkatëse dhe tek Drejtori i Degës;
5. Kryen transaksionet e arkave duke dokumentuar cdo veprim me përpikmëri dhe sipas politikave dhe procedurave në fuqi;
6. Kryen procesin e rikonsilimit të balancës së arkës cdo fund dite/fillim dite dhe raporton në kohë për të gjithë diferencat apo mangësitë përkatëse në dokumentacion;
7. Identifikon probleme të ndryshme në lidhje me të dhënat në sistemet e kompanisë dhe i raporton ato në kohë;
8. Arkivon dhe ruan dokumentacionin në degë sipas procedurave dhe politikave të arkivimit në fuqi;
9. Përgjegjës për sigurinë fizike të zyrës sipas procedurave të Sigurisë në fuqi duke ruajtur konfidencialitetin e kërkuar;
10. Mbështet çdo proçes për administrimin e kredisë në degë;
Kërkesat për pozicionin:
1. Preferueshëm 1 vjet eksperiencë në shërbim klienti;
2. Njohuri të avancuara mbi produktin e kredisë dhe mbi politikat dhe procedurat e kredidhënies;
3. Aftësi shumë të mira organizative dhe për të punuar i/e pavarur kur performon detyrën;
4. Aftësi shumë të mira të manaxhimit të të dhënave; Aftësi të demonstruara të manaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve njëherësh;
5. Aftësi shumë të mira në komunikimin e shkruar, verbal dhe jo verbal;
6. Diplomë Universitare në degët e Fakultetit të Ekonomisë ose në fusha të tjera të ngjashme.
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 31 Gusht 2021
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Siguron zbatimin e duhur të gjithë politikave dhe procedurave të lidhura me administrimin e kredisë dhe vecanërisht me disbursimin e kredisë;
2. Siguron që klientët marrin informacion të plotë dhe cilësor lidhur me kredinë e tyre dhe me kushtet respektive;
3. Përgjegjës për regjistrimin e aplikimeve për kredi në sistem dhe gjenerimin e kërkesës për Kredinë për Individë që vjen nga telefonatat; Përgjegjës për hedhjen me cilësi të të dhënave në sistemin qendror të kompanisë dhe sistemet e tjera dytësore sipas procedurave dhe proceseve në fuqi;
4. Kontrollon dhe komunikon në kohën e duhur mangësitë në dokumentacion, mos ndjekjet e proceseve të aprovuara të kompanisë, mospërputhjet me politikat në fuqi tek funksionet përkatëse dhe tek Drejtori i Degës;
5. Kryen transaksionet e arkave duke dokumentuar cdo veprim me përpikmëri dhe sipas politikave dhe procedurave në fuqi;
6. Kryen procesin e rikonsilimit të balancës së arkës cdo fund dite/fillim dite dhe raporton në kohë për të gjithë diferencat apo mangësitë përkatëse në dokumentacion;
7. Identifikon probleme të ndryshme në lidhje me të dhënat në sistemet e kompanisë dhe i raporton ato në kohë;
8. Arkivon dhe ruan dokumentacionin në degë sipas procedurave dhe politikave të arkivimit në fuqi;
9. Përgjegjës për sigurinë fizike të zyrës sipas procedurave të Sigurisë në fuqi duke ruajtur konfidencialitetin e kërkuar;
10. Mbështet çdo proçes për administrimin e kredisë në degë;
Kërkesat për pozicionin:
1. Preferueshëm 1 vjet eksperiencë në shërbim klienti;
2. Njohuri të avancuara mbi produktin e kredisë dhe mbi politikat dhe procedurat e kredidhënies;
3. Aftësi shumë të mira organizative dhe për të punuar i/e pavarur kur performon detyrën;
4. Aftësi shumë të mira të manaxhimit të të dhënave; Aftësi të demonstruara të manaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve njëherësh;
5. Aftësi shumë të mira në komunikimin e shkruar, verbal dhe jo verbal;
6. Diplomë Universitare në degët e Fakultetit të Ekonomisë ose në fusha të tjera të ngjashme.
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 31 Gusht 2021
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 31 Gusht 2021