Drejtues Call Center
Nr. i reklamës i Anegino
AJ18DC75
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
eppc kërkon një Drejtues Call Center për klientin e saj, i cili është një ndër kompanitë më të mëdha dhe më të konsoliduara.
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përvojë në menaxhimin e një Call Center, shitjeve nëpërmjet telefonit dhe marrëdhënieve me klientin.
Kandidati duhet të ketë aftësi drejtuese, të jetë energjik dhe frymëzues për t’i ofruar një shërbim të shkëlqyer klientit. Ai/Ajo do të drejtojë dhe çoj përpara zhvillimin e stafit për të siguruar arritjen e objektivave.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Eksperiencë të mëparshme në këtë profil ose të ketë punuar të paktën 3 vjet në pozicione drejtuese në shitje dhe në shërbimin ndaj klientit;
• Aftësi të shkëlqyera në menaxhimin e stafit dhe të marrëdhënieve me klientët;
• Aftësi të shkwlqyera organizative dhe vendimmarrëse;
• Njohje të shkëlqyer të gjuhës Angleze dhe asaj Italiane;
• Përvojë të mëparshme në Call Center Start Up, përbën avantazh.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Monitorimi i performancës së Call Center-it me bazë ditore/javore/mujore;
• Arritja e objektivave të shitjes;
• Mbajtja e një standardi të lartë në shërbimin ndaj klientit;
• Menaxhimi i njerëzve dhe detyrave; (Motivimi, por edhe kontrolli i stafit)
• Pjesëmarrje aktive në proceset e rekrutimit;
• Trajnimi i stafit të ri.
Të dhënat:
Pozicioni: Drejtues Call Center;
Orari: 44 orë në javë;
Pagesa: Ndër më të mirat në treg;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 4 Tetor 2013.
Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj dhe dokumentet shoqëruese do të kualifikohen.
Tek ne CV-ja juaj është e sigurt dhe trajtohet në konfidencialitet të plotë.
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përvojë në menaxhimin e një Call Center, shitjeve nëpërmjet telefonit dhe marrëdhënieve me klientin.
Kandidati duhet të ketë aftësi drejtuese, të jetë energjik dhe frymëzues për t’i ofruar një shërbim të shkëlqyer klientit. Ai/Ajo do të drejtojë dhe çoj përpara zhvillimin e stafit për të siguruar arritjen e objektivave.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Eksperiencë të mëparshme në këtë profil ose të ketë punuar të paktën 3 vjet në pozicione drejtuese në shitje dhe në shërbimin ndaj klientit;
• Aftësi të shkëlqyera në menaxhimin e stafit dhe të marrëdhënieve me klientët;
• Aftësi të shkwlqyera organizative dhe vendimmarrëse;
• Njohje të shkëlqyer të gjuhës Angleze dhe asaj Italiane;
• Përvojë të mëparshme në Call Center Start Up, përbën avantazh.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Monitorimi i performancës së Call Center-it me bazë ditore/javore/mujore;
• Arritja e objektivave të shitjes;
• Mbajtja e një standardi të lartë në shërbimin ndaj klientit;
• Menaxhimi i njerëzve dhe detyrave; (Motivimi, por edhe kontrolli i stafit)
• Pjesëmarrje aktive në proceset e rekrutimit;
• Trajnimi i stafit të ri.
Të dhënat:
Pozicioni: Drejtues Call Center;
Orari: 44 orë në javë;
Pagesa: Ndër më të mirat në treg;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 4 Tetor 2013.
Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj dhe dokumentet shoqëruese do të kualifikohen.
Tek ne CV-ja juaj është e sigurt dhe trajtohet në konfidencialitet të plotë.
Data e aplikimit të fundit : 8 Tetor 2013