Drejtor i Suportit të Rrjetit të Degëve, Departamenti i Zhvillimit të Biznesit
Nr. i reklamës i Anegino
AI62PI72
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Ofron analiza të detajuara mbi rezultatet e forcës shitëse dhe siguron që proceset e shitjeve funksionojnë efektivisht duke implementuar zhvillime dhe përmirësime.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Sjell energji në procesin e hartimit të planit të biznesit duke ndërmarrë veprime dhe duke bashkëpunuar me ekipin e mesëm dhe të lartë drejtues;
2. Vepron si këshillues i Drejtorit të Zhvillimit të Biznesit në procesin e ndërtimit të buxhetit vjetor të shitjeve;
3. Operon si anëtar kyç i Ekipit të Manaxhimit të Shitjeve;
4. Kupton në detaje ofertën e produktit të NOA dhe se si duhet pozicionuar, duke punuar ngushtë me Manaxherin e Zhvillimit të Produkteve, Manaxherin e Marketingut dhe të Kredisë Konsumatore për të mbajtur një linjë me tregun;
5. Merr pjesë në planin e shitjeve vjetore dhe në procesin e përcaktimit të objektivave; Sigurohet se secila degë kupton objektivat respektive duke i shpërndarë në mënyrë të përshtatshme te stafi;
6. Koordinon raportet e shitjeve, duke zhvilluar vazhdimisht përmbajtjen dhe duke rritur efektivitetin;
7. Monitoron nga afër indikatorët kyç të performancës së degëve, bazuar në raportet dhe jep sugjerime për të ndërmarrë veprime korrigjuese kur performanca është nën objektivin e kërkuar;
8. Analizon të dhënat e shitjeve dhe ofron informacione dhe rekomandime për përmirësime dhe ndryshime në të gjitha fushat;
9. Analizon të dhënat e tregut dhe të shitjeve për të dhënë rekomandime te Drejtuesit në fushat e forcës shitëse, duke mbajtur parasysh shtrirjen e territorit dhe sjelljet konkurruese;
10. Ndihmon në përsosmërinë e procesit të rekrutimit duke punuar me Burimet Njerëzore në përcaktimin e mjeteve dhe metrikave të duhura për të përcaktuar “profilin shitës” në NOA;
11. Vepron si mbështetje e Drejtorëve të Degëve në heqjen e pengesave për sukses dhe i zëvendëson ata në mungesë të tyre;
12. Ndërton marrëdhënie me të gjithë stafin e degëve për t’u siguruar atyre të gjitha mjetet për sukses;
13. Siguron se të gjitha proceset në degë përputhen me procedurat dhe politikat e brendshme;
14. Siguron se trajnimet e ofruara për forcën shitëse përshtaten me qëllimin e kompanisë dhe ofron trajnime të dedikuara në përputhje me kurikulën e trajnimeve për shitje;
15. Sjell ide dhe angazhohet tërësisht në grupe pune dhe komitete pa u limituar, duke u fokusuar në mënyrën se si gjërat bëhen më mirë dhe më shpejt;
16. Angazhohet maksimalisht në Manaxhimin e Projekteve brenda kompanisë dhe kryen detyrat e caktuara që rrjedhin nga manaxhimi i këtyre projekteve.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë pune e preferueshme 5 vite si Drejtor Dege i suksesshëm në NOA ose institucion tjetër financiar ose 3 vite eksperiencë në pozicione të tjera manaxheriale në shitje;
3. Aftësi për të zhvilluar dhe ndërtuar marrëdhënie të forta;
4. Aftësi bindëse mbi koncepte të vështira;
5. Kupton natyrën njerëzore dhe çfarë i motivon/demotivon ata;
6. Aftësi shumë të mira organizative dhe të manaxhimit të kohës;
7. Njohuri të avancuara të produktit të kredisë;
8. Aftësi të shkëlqyera trajnuese;
9. Kuptim shumë i mirë i modelit të biznesit në përgjithësi dhe i mjedisit të një institucioni financiar;
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në http://www.noa.com.al/rekrutime/.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 31 Tetor 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Ofron analiza të detajuara mbi rezultatet e forcës shitëse dhe siguron që proceset e shitjeve funksionojnë efektivisht duke implementuar zhvillime dhe përmirësime.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Sjell energji në procesin e hartimit të planit të biznesit duke ndërmarrë veprime dhe duke bashkëpunuar me ekipin e mesëm dhe të lartë drejtues;
2. Vepron si këshillues i Drejtorit të Zhvillimit të Biznesit në procesin e ndërtimit të buxhetit vjetor të shitjeve;
3. Operon si anëtar kyç i Ekipit të Manaxhimit të Shitjeve;
4. Kupton në detaje ofertën e produktit të NOA dhe se si duhet pozicionuar, duke punuar ngushtë me Manaxherin e Zhvillimit të Produkteve, Manaxherin e Marketingut dhe të Kredisë Konsumatore për të mbajtur një linjë me tregun;
5. Merr pjesë në planin e shitjeve vjetore dhe në procesin e përcaktimit të objektivave; Sigurohet se secila degë kupton objektivat respektive duke i shpërndarë në mënyrë të përshtatshme te stafi;
6. Koordinon raportet e shitjeve, duke zhvilluar vazhdimisht përmbajtjen dhe duke rritur efektivitetin;
7. Monitoron nga afër indikatorët kyç të performancës së degëve, bazuar në raportet dhe jep sugjerime për të ndërmarrë veprime korrigjuese kur performanca është nën objektivin e kërkuar;
8. Analizon të dhënat e shitjeve dhe ofron informacione dhe rekomandime për përmirësime dhe ndryshime në të gjitha fushat;
9. Analizon të dhënat e tregut dhe të shitjeve për të dhënë rekomandime te Drejtuesit në fushat e forcës shitëse, duke mbajtur parasysh shtrirjen e territorit dhe sjelljet konkurruese;
10. Ndihmon në përsosmërinë e procesit të rekrutimit duke punuar me Burimet Njerëzore në përcaktimin e mjeteve dhe metrikave të duhura për të përcaktuar “profilin shitës” në NOA;
11. Vepron si mbështetje e Drejtorëve të Degëve në heqjen e pengesave për sukses dhe i zëvendëson ata në mungesë të tyre;
12. Ndërton marrëdhënie me të gjithë stafin e degëve për t’u siguruar atyre të gjitha mjetet për sukses;
13. Siguron se të gjitha proceset në degë përputhen me procedurat dhe politikat e brendshme;
14. Siguron se trajnimet e ofruara për forcën shitëse përshtaten me qëllimin e kompanisë dhe ofron trajnime të dedikuara në përputhje me kurikulën e trajnimeve për shitje;
15. Sjell ide dhe angazhohet tërësisht në grupe pune dhe komitete pa u limituar, duke u fokusuar në mënyrën se si gjërat bëhen më mirë dhe më shpejt;
16. Angazhohet maksimalisht në Manaxhimin e Projekteve brenda kompanisë dhe kryen detyrat e caktuara që rrjedhin nga manaxhimi i këtyre projekteve.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Menaxhim Biznesi ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Eksperiencë pune e preferueshme 5 vite si Drejtor Dege i suksesshëm në NOA ose institucion tjetër financiar ose 3 vite eksperiencë në pozicione të tjera manaxheriale në shitje;
3. Aftësi për të zhvilluar dhe ndërtuar marrëdhënie të forta;
4. Aftësi bindëse mbi koncepte të vështira;
5. Kupton natyrën njerëzore dhe çfarë i motivon/demotivon ata;
6. Aftësi shumë të mira organizative dhe të manaxhimit të kohës;
7. Njohuri të avancuara të produktit të kredisë;
8. Aftësi të shkëlqyera trajnuese;
9. Kuptim shumë i mirë i modelit të biznesit në përgjithësi dhe i mjedisit të një institucioni financiar;
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në http://www.noa.com.al/rekrutime/.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 31 Tetor 2018.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 31 Tetor 2018