Call Center - CEO
Nr. i reklamës i Anegino
AH93BJ37
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
eppc kërkon një CEO në Call Center për klientin e saj, i cili është një ndër kompanitë më të mëdha dhe më të konsoliduara.
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përvojë në menaxhimin e një Call Center-i.
Ai/Ajo duhet të ketë aftësi që të drejtoj njerëzit dhe detyrat, si edhe te menaxhoj nëpërmjet KPIs dhe Profit & Loss të gjithë Call Center-in.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Eksperiencë të mëparshme në Call Center;
• Aftësi drejtuese dhe udhëheqëse;
• Aftësi organizative dhe vendimmarrëse;
• Njohje të shkëlqyer të gjuhës Italiane;
• Mbi 30 vjeç.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Drejtimi i plotë i të gjithë Call Center-it;
• Menaxhimi i P&L;
• Menaxhimi i njerëzve dhe detyrave; (Motivimi, por edhe kontrolli i stafit)
• Pjesëmarrje aktive në proceset e rekrutimit;
• Raportimi tek aksionarët.
Të dhënat:
Pozicioni: CEO në Call Center;
Orari: 44 orë në javë;
Pagesa: Sipas standardeve perëndimore;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 16 Nëntor 2013.
Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj dhe dokumentet shoqëruese do të kualifikohen.
Tek ne CV-ja juaj është e sigurt dhe trajtohet në konfidencialitet të plotë.
NJË VËSHTRIM I PËRGJITHSHËM:
Kompania është në kërkim të një kandidati i cili duhet të ketë përvojë në menaxhimin e një Call Center-i.
Ai/Ajo duhet të ketë aftësi që të drejtoj njerëzit dhe detyrat, si edhe te menaxhoj nëpërmjet KPIs dhe Profit & Loss të gjithë Call Center-in.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Eksperiencë të mëparshme në Call Center;
• Aftësi drejtuese dhe udhëheqëse;
• Aftësi organizative dhe vendimmarrëse;
• Njohje të shkëlqyer të gjuhës Italiane;
• Mbi 30 vjeç.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Drejtimi i plotë i të gjithë Call Center-it;
• Menaxhimi i P&L;
• Menaxhimi i njerëzve dhe detyrave; (Motivimi, por edhe kontrolli i stafit)
• Pjesëmarrje aktive në proceset e rekrutimit;
• Raportimi tek aksionarët.
Të dhënat:
Pozicioni: CEO në Call Center;
Orari: 44 orë në javë;
Pagesa: Sipas standardeve perëndimore;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 16 Nëntor 2013.
Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj dhe dokumentet shoqëruese do të kualifikohen.
Tek ne CV-ja juaj është e sigurt dhe trajtohet në konfidencialitet të plotë.
Data e aplikimit të fundit : 15 Nëntor 2013