Sales Development Manager
Nr. i reklamës i Anegino
AH76KZ65
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Sales Development Manager për klientin e saj, një ndër shoqëritë lider në fushën e importit dhe distribucionit në Shqipëri.
Profili i punës:
Ky pozicion do te fokusohet në krijimin dhe implementimin e inovacioneve në kompani, ku nëpërmjet burimeve të ndryshme informative analizon proceson dhe rekomandon të palët e interesit hapa të mëtejshem me fokus ne përmirësimin e vazhdueshem.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Mbështetja e Departementit të shitjeve. Është përgjegjegjës për administrimin e të dhënave të shitjeve nëpërmjet burimeve të ndryshme, manaxhimin e klienteve me sistem, rutet, klasifikimin, kontrollin, futjen e te dhenave te sakta ne sistem dhe ndarjen e te dhenave me departementet e shitjve.
• Analiza e shitjeve. Përgjigjet për analizimin e të dhënave të shitjes dhe të dhëna tjera nga për produketet e kompanisë e konkurencën, përgatijen e raporteve dhe rekomandimeve përktatëse për departamentin e Shitjes, Markave dhe Marketingut në periudhat periodike dhe/ose sipas lërkesave/detyrave të marra..
• Aktivitetet e Trade. Përgatit analizat e aktiviteteve trade, prezencën e produkteve dhe të tjera. Përgjegjës për të analizuar funksionimin e proçesve komerçiale .
• Implementimi dhe kontrolli i ofertave comerciale ne sistemet e shoqerise/listave te cmimeve dhe promocioneve.
• Raportet. Përgjegjës për ndërtimin e strukturave të raporteve të shitjes dhe analizave, rutinave të raportimeve dhe krijon raporte sipas nevojës në bashkëpunim dhe sipas nevojave të departamenetve të Markave, Marketingut e Shitjve.
• Auditimi i aktiviteteve. Përgjegjës për organizimin dhe kryerjen e auditimit në terren.
• Implementimi & manaxhimi i sistemeve Ndjek procesin e menaxhimit dhe implementimit te stategjive comerciale ne software te kompanise. Eshte pergjegjes per menaxhimin e klienteve/route/klasifikimeve/Performances se shitjes.
• Menaxhimi i sistemit E-commerce: Eshte pergjegjes per menaxhimin e stock/oferta/cmime ne sistemin e-commerce te shoqerise dhe te Call Center.
• Skadencat. Raporton skadencat.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Arsimim universitar: marketing, adminsitrim, biznes, ekonomik dhe të tjera të përafërta.
• Experienca: të ketë të paktën 10 vite experience në shitje, nga të cilat minimumi 3 vite në pozicione drejtuese në FMCG.
• Trainime në shitje dhe në drejtim janë plus.
• Të njohë shumë mirë gjuhën angleze dhe paketën MS Office; njohja e programeve te tjera shtesë.
• Të organizojë punën me ekipe ne vend-ndodhje të ndryshme.
Profili i punës:
Ky pozicion do te fokusohet në krijimin dhe implementimin e inovacioneve në kompani, ku nëpërmjet burimeve të ndryshme informative analizon proceson dhe rekomandon të palët e interesit hapa të mëtejshem me fokus ne përmirësimin e vazhdueshem.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Mbështetja e Departementit të shitjeve. Është përgjegjegjës për administrimin e të dhënave të shitjeve nëpërmjet burimeve të ndryshme, manaxhimin e klienteve me sistem, rutet, klasifikimin, kontrollin, futjen e te dhenave te sakta ne sistem dhe ndarjen e te dhenave me departementet e shitjve.
• Analiza e shitjeve. Përgjigjet për analizimin e të dhënave të shitjes dhe të dhëna tjera nga për produketet e kompanisë e konkurencën, përgatijen e raporteve dhe rekomandimeve përktatëse për departamentin e Shitjes, Markave dhe Marketingut në periudhat periodike dhe/ose sipas lërkesave/detyrave të marra..
• Aktivitetet e Trade. Përgatit analizat e aktiviteteve trade, prezencën e produkteve dhe të tjera. Përgjegjës për të analizuar funksionimin e proçesve komerçiale .
• Implementimi dhe kontrolli i ofertave comerciale ne sistemet e shoqerise/listave te cmimeve dhe promocioneve.
• Raportet. Përgjegjës për ndërtimin e strukturave të raporteve të shitjes dhe analizave, rutinave të raportimeve dhe krijon raporte sipas nevojës në bashkëpunim dhe sipas nevojave të departamenetve të Markave, Marketingut e Shitjve.
• Auditimi i aktiviteteve. Përgjegjës për organizimin dhe kryerjen e auditimit në terren.
• Implementimi & manaxhimi i sistemeve Ndjek procesin e menaxhimit dhe implementimit te stategjive comerciale ne software te kompanise. Eshte pergjegjes per menaxhimin e klienteve/route/klasifikimeve/Performances se shitjes.
• Menaxhimi i sistemit E-commerce: Eshte pergjegjes per menaxhimin e stock/oferta/cmime ne sistemin e-commerce te shoqerise dhe te Call Center.
• Skadencat. Raporton skadencat.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Arsimim universitar: marketing, adminsitrim, biznes, ekonomik dhe të tjera të përafërta.
• Experienca: të ketë të paktën 10 vite experience në shitje, nga të cilat minimumi 3 vite në pozicione drejtuese në FMCG.
• Trainime në shitje dhe në drejtim janë plus.
• Të njohë shumë mirë gjuhën angleze dhe paketën MS Office; njohja e programeve te tjera shtesë.
• Të organizojë punën me ekipe ne vend-ndodhje të ndryshme.
Data e aplikimit të fundit : 17 Prill 2022