Asistente Administrative
Nr. i reklamës i Anegino
AH75HB24
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Eppc kërkon një Asistente Administrative për klientin e saj, një ndër kompanitë e para në import dhe distribucion në Shqipëri dhe ndër më të mëdhatë në vend.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Menaxhon axhendën e drejtuesve të shoqërisë duke koordinuar, organizuar takimet, udhëtimet,
etj.;
• Harton, përkthen dokumente administrative të shoqërisë, në emër dhe për llogari të kësaj të
fundit;
• Arshivon dokumentacionin që administron në hardcopy dhe format elektronik (Urdhëresa,
Njoftime, Proçedura, Kontrata/akt-marrëveshje, etj) ;
• Mban proçes-verbalet e mbledhjeve, si manualisht dhe në formë elektronike, dhe e shpërndan
atë te personat pjesëmarrës;
• Mban protokollin hyrës e dalës, të brendshëm e të jashtëm, organizon dokumentacionin në
hardcopy në dosjet përkatëse, dhe mban indeks për çdo dosje;
• Kryen printime, fotokopjime, skanime të dokumentave, praktikave që dorëzon dhe i dorëzohen;
• Kontrollon kutinë postare, menaxhon, kryen dërgesat postare dhe mban marrëdheniet me
ofruesit e shërbimit postar, telefonik fiks;
• Porosit dhe shpërndan kartvizitat e stafit;
• Menaxhon, shpërndan kancelaritë e zyrës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare(përbën avantazh);
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme( përbën avantazh);
• Të zotëroj shumë mirë paketën MS Office;
• Të jetë person pozitiv, energjik, me kapacitet te shkëlqyer raportimi;
• Të jetë person i besueshëm dhe me aftësi të mira organizative dhe bashkëpunuese;
• Të dijë të ruajë konfidencialitetin dhe të ketë etikë të lartë profesionale;
• Preferohet grupmosha 30-35 vjeç.
Të dhënat:
Pozicioni: Asistente Administrative;
Vendndodhja: Tiranë;
Pagesa: Në nivel shumë të mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 13.07.2017.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Menaxhon axhendën e drejtuesve të shoqërisë duke koordinuar, organizuar takimet, udhëtimet,
etj.;
• Harton, përkthen dokumente administrative të shoqërisë, në emër dhe për llogari të kësaj të
fundit;
• Arshivon dokumentacionin që administron në hardcopy dhe format elektronik (Urdhëresa,
Njoftime, Proçedura, Kontrata/akt-marrëveshje, etj) ;
• Mban proçes-verbalet e mbledhjeve, si manualisht dhe në formë elektronike, dhe e shpërndan
atë te personat pjesëmarrës;
• Mban protokollin hyrës e dalës, të brendshëm e të jashtëm, organizon dokumentacionin në
hardcopy në dosjet përkatëse, dhe mban indeks për çdo dosje;
• Kryen printime, fotokopjime, skanime të dokumentave, praktikave që dorëzon dhe i dorëzohen;
• Kontrollon kutinë postare, menaxhon, kryen dërgesat postare dhe mban marrëdheniet me
ofruesit e shërbimit postar, telefonik fiks;
• Porosit dhe shpërndan kartvizitat e stafit;
• Menaxhon, shpërndan kancelaritë e zyrës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare(përbën avantazh);
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme( përbën avantazh);
• Të zotëroj shumë mirë paketën MS Office;
• Të jetë person pozitiv, energjik, me kapacitet te shkëlqyer raportimi;
• Të jetë person i besueshëm dhe me aftësi të mira organizative dhe bashkëpunuese;
• Të dijë të ruajë konfidencialitetin dhe të ketë etikë të lartë profesionale;
• Preferohet grupmosha 30-35 vjeç.
Të dhënat:
Pozicioni: Asistente Administrative;
Vendndodhja: Tiranë;
Pagesa: Në nivel shumë të mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 13.07.2017.
Data e aplikimit të fundit : 31 Gusht 2017