Business Advisor
Nr. i reklamës i Anegino
AH52HZ20
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Business Advisor.
Përgjegjësitë Kryesore:
- Identifikon mundësi të reja biznesi nëpërmjet vlerësimit të prospekteve të rinj, sektorit dhe industrive ku operojnë dhe pozicionimit të tyre në treg;
- Viziton klientët me qëllim ndërtimin, zhvillimin dhe ruajtjen e marrëdhënieve mes palëve;
- Kupton mirë industrinë ku klienti operon, nevojat dhe kërkesat e tij, si dhe ambientin dhe kulturën e punës;
- Prezanton shërbimet në mënyrë profesionale tek klientët duke rekomanduar sygjerime/zgjidhje biznesi;
- Ofron mbështetje operacionale në të gjitha aspektet e promovimit të shërbimeve të kompanisë përmes kanaleve të ndryshme;
- Analizon trendet e industrisë nëpërmjet update-timit të aktiviteteve të konkurrencës në treg;
- Raportime periodike tek drejtuesit e kompanisë.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
- Diplomë Universitare në Administrim Biznes, Shkenca Sociale, Shkenca Juridike;
- Njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
- Të ketë eksperiencë të mëparshme në pozicione të ngjashme në Shitje B2B, Customer Service, Burime Njerëzore;
- Aftësi të mira të paketës MS Office (kryesisht Word-Excel) dhe të rrjeteve sociale;
-Aftësi shumë të mira komunikimi, organizimi dhe të jetë i/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit;
- Të ketë leje drejtimi automjeti, kategoria B.
Përgjegjësitë Kryesore:
- Identifikon mundësi të reja biznesi nëpërmjet vlerësimit të prospekteve të rinj, sektorit dhe industrive ku operojnë dhe pozicionimit të tyre në treg;
- Viziton klientët me qëllim ndërtimin, zhvillimin dhe ruajtjen e marrëdhënieve mes palëve;
- Kupton mirë industrinë ku klienti operon, nevojat dhe kërkesat e tij, si dhe ambientin dhe kulturën e punës;
- Prezanton shërbimet në mënyrë profesionale tek klientët duke rekomanduar sygjerime/zgjidhje biznesi;
- Ofron mbështetje operacionale në të gjitha aspektet e promovimit të shërbimeve të kompanisë përmes kanaleve të ndryshme;
- Analizon trendet e industrisë nëpërmjet update-timit të aktiviteteve të konkurrencës në treg;
- Raportime periodike tek drejtuesit e kompanisë.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
- Diplomë Universitare në Administrim Biznes, Shkenca Sociale, Shkenca Juridike;
- Njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
- Të ketë eksperiencë të mëparshme në pozicione të ngjashme në Shitje B2B, Customer Service, Burime Njerëzore;
- Aftësi të mira të paketës MS Office (kryesisht Word-Excel) dhe të rrjeteve sociale;
-Aftësi shumë të mira komunikimi, organizimi dhe të jetë i/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit;
- Të ketë leje drejtimi automjeti, kategoria B.
Data e aplikimit të fundit : 14 Maj 2019