HR Assistant
Nr. i reklamës i Anegino
AG85PD79
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania në kuadër të zgjerimit të aktiviteteve të saj, kërkon një HR ASSISTANT.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Përgatit njoftimet e punës dhe i publikon ato në portale dhe media sociale;
• Mbledh dhe seleksionon CV-të e kandidatëve në linjë me kërkesat dhe kriteret e pozicioneve të punës si dhe njofton kandidatët e përzgjedhur për intervistë;
• Zhvillon intervista telefonike dhe përgatit një short listë me kandidatë për tu intervistuar drejtpërdrejtë;
• Mban dhe ruan CV-të në mënyrë sistematike dhe lehtësisht të aksesueshme;
• Mirëmban dokumentacionin fizik dhe elektronik në lidhje me departamentin përkatës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare; (E preferueshme në Shkencat Sociale/ Juridike/Komunikimit)
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme; (E preferueshme)
• Të zotërojë shumë mirë gjuhët Angleze dhe Italiane është domosdoshmëri;
• Përdorimi i Mediave Sociale; (Fb, Instagram, Linked In, etj)
• Përdorimi i MS Office; (Word-Excel-PP)
• Aftësi të mira organizative, komunikimi , bashkëpunimi dhe etikë të mirë prezantimi.
Të dhënat:
Pozicioni: HR Assistant;
Vendndodhja: Tiranë (Zona e Liqenit Artificial);
Orari: 40 orë në javë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 05.03.2017.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Përgatit njoftimet e punës dhe i publikon ato në portale dhe media sociale;
• Mbledh dhe seleksionon CV-të e kandidatëve në linjë me kërkesat dhe kriteret e pozicioneve të punës si dhe njofton kandidatët e përzgjedhur për intervistë;
• Zhvillon intervista telefonike dhe përgatit një short listë me kandidatë për tu intervistuar drejtpërdrejtë;
• Mban dhe ruan CV-të në mënyrë sistematike dhe lehtësisht të aksesueshme;
• Mirëmban dokumentacionin fizik dhe elektronik në lidhje me departamentin përkatës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare; (E preferueshme në Shkencat Sociale/ Juridike/Komunikimit)
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme; (E preferueshme)
• Të zotërojë shumë mirë gjuhët Angleze dhe Italiane është domosdoshmëri;
• Përdorimi i Mediave Sociale; (Fb, Instagram, Linked In, etj)
• Përdorimi i MS Office; (Word-Excel-PP)
• Aftësi të mira organizative, komunikimi , bashkëpunimi dhe etikë të mirë prezantimi.
Të dhënat:
Pozicioni: HR Assistant;
Vendndodhja: Tiranë (Zona e Liqenit Artificial);
Orari: 40 orë në javë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 05.03.2017.
Data e aplikimit të fundit : 1 Mars 2017