Oficer Kredie i Lartë
Nr. i reklamës i Anegino
AG22TO16
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Identifikon mundësi shitje, gjeneron klientë të rinj ndërsa realizon arritjen e objektivave individualë dhe siguron një shërbim të shpejtë dhe profesional për klientët potencialë dhe ekzistues në mënyrë që të sigurojë një marrëdhënie të shëndetshme dhe cilësore; mbështet integrimin e Oficerëve të rinj të Kredisë duke i trajnuar dhe duke i këshilluar ata në zhvillimin e tyre profesional; ndihmon Drejtorin e Degës në detyrat operacionale në degë.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
- Analizon tregjet potencialë në mënyrë që të identifikojë nevoja të mundshme dhe të zhvillojë një plan kërkimor;
- Ndërton, mirëmban dhe zhvillon databazë kërkimore klientësh dhe siguron përditësime të rregullta në mënyrë që të lejojë parashikim të saktë;
- Takohet me klientët potencialë për t’i informuar rreth produkteve dhe kushteve të kredisë;
- Identifikon klientë potencialë, individë ose biznese në nevojë për financim dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania;
- Inicion, zhvillon dhe menaxhon marrëdhëniet me klientë të rinj dhe ekzistues;
- Vlerëson risqet lidhur me aplikimin për kredi duke konsideruar karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe tregun, si dhe informacionin në sektorin përkatës;
- Inicion në mënyrë proaktive negociata shitjesh për të arritur objektivat e shitjes;
- Siguron këshillim financiar dhe shërbim klientësh cilësor;
- Analizon kapacitetet ripaguese të klientit dhe përcakton nëse kredia mund të përmbajë një risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë;
- Kryen te gjithe kontrollet e nevojshme sipas procesit te kredidhenies mbi historikun e kredive te paleve dhe personave te lidhur si dhe dokumentacionit perkates qe eshte pjese e propozimit per aprovim;
- Merr prej klientit të gjithë informacionin e nevojshëm sipas procedurave në fuqi në mënyrë që të lejojë vendime të shëndosha në lidhje me miratimin e kredisë dhe i trajton këto të dhëna sipas parimeve strikte të konfidencialitetit;
- Zhvillon plane specifike për përsëritjen e biznesit me klientët ekzistues dhe ndërmerr nisma pasuese të duhura;
- Menaxhon marrëdhënien me klientët, duke ju dhënë zgjidhje kërkesave dhe ankesave te tyre dhe duke siguruar aplikim korrekt te parimeve te transparences se institutcionit dhe cilesise se sherbimit te klienteve;
- Siguron trajnim dhe mentorim të përditshëm për Oficerët e rinj duke bërë të mundur integrimin më të shpejtë të tyre në institucion.
Kërkesat për pozicionin:
1. Edukimi: Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi ose në fusha të tjera të ngjashme
2. Fusha e ekspertizës profesionale:
-Shitjet
-Marketingu
-Negocimi
3. Eksperienca e Punës: E preferueshme 2 vjet në një pozicion shitje në një institucion financiar
4. Kompetencat e profilit:
- Aftësi shumë të mira për të tërhequr, menaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie biznesi
- Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv)
- Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit
Lutemi të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino për pozicionin përkatës deri në datën 21.05.2018.
Forma e aplikimit duhet të përmbajë një letër motivimi dhe një CV. Ju bëjmë me dije se vetëm kandidatët e përzgjedhur do të ftohen për një testim me shkrim nga Departamenti i Burimeve Njerëzore.
Identifikon mundësi shitje, gjeneron klientë të rinj ndërsa realizon arritjen e objektivave individualë dhe siguron një shërbim të shpejtë dhe profesional për klientët potencialë dhe ekzistues në mënyrë që të sigurojë një marrëdhënie të shëndetshme dhe cilësore; mbështet integrimin e Oficerëve të rinj të Kredisë duke i trajnuar dhe duke i këshilluar ata në zhvillimin e tyre profesional; ndihmon Drejtorin e Degës në detyrat operacionale në degë.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
- Analizon tregjet potencialë në mënyrë që të identifikojë nevoja të mundshme dhe të zhvillojë një plan kërkimor;
- Ndërton, mirëmban dhe zhvillon databazë kërkimore klientësh dhe siguron përditësime të rregullta në mënyrë që të lejojë parashikim të saktë;
- Takohet me klientët potencialë për t’i informuar rreth produkteve dhe kushteve të kredisë;
- Identifikon klientë potencialë, individë ose biznese në nevojë për financim dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania;
- Inicion, zhvillon dhe menaxhon marrëdhëniet me klientë të rinj dhe ekzistues;
- Vlerëson risqet lidhur me aplikimin për kredi duke konsideruar karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe tregun, si dhe informacionin në sektorin përkatës;
- Inicion në mënyrë proaktive negociata shitjesh për të arritur objektivat e shitjes;
- Siguron këshillim financiar dhe shërbim klientësh cilësor;
- Analizon kapacitetet ripaguese të klientit dhe përcakton nëse kredia mund të përmbajë një risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë;
- Kryen te gjithe kontrollet e nevojshme sipas procesit te kredidhenies mbi historikun e kredive te paleve dhe personave te lidhur si dhe dokumentacionit perkates qe eshte pjese e propozimit per aprovim;
- Merr prej klientit të gjithë informacionin e nevojshëm sipas procedurave në fuqi në mënyrë që të lejojë vendime të shëndosha në lidhje me miratimin e kredisë dhe i trajton këto të dhëna sipas parimeve strikte të konfidencialitetit;
- Zhvillon plane specifike për përsëritjen e biznesit me klientët ekzistues dhe ndërmerr nisma pasuese të duhura;
- Menaxhon marrëdhënien me klientët, duke ju dhënë zgjidhje kërkesave dhe ankesave te tyre dhe duke siguruar aplikim korrekt te parimeve te transparences se institutcionit dhe cilesise se sherbimit te klienteve;
- Siguron trajnim dhe mentorim të përditshëm për Oficerët e rinj duke bërë të mundur integrimin më të shpejtë të tyre në institucion.
Kërkesat për pozicionin:
1. Edukimi: Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi ose në fusha të tjera të ngjashme
2. Fusha e ekspertizës profesionale:
-Shitjet
-Marketingu
-Negocimi
3. Eksperienca e Punës: E preferueshme 2 vjet në një pozicion shitje në një institucion financiar
4. Kompetencat e profilit:
- Aftësi shumë të mira për të tërhequr, menaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie biznesi
- Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv)
- Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit
Lutemi të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino për pozicionin përkatës deri në datën 21.05.2018.
Forma e aplikimit duhet të përmbajë një letër motivimi dhe një CV. Ju bëjmë me dije se vetëm kandidatët e përzgjedhur do të ftohen për një testim me shkrim nga Departamenti i Burimeve Njerëzore.
Data e aplikimit të fundit : 21 Maj 2018