Marketing and Office Assistant
Nr. i reklamës i Anegino
AF64SG11
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Marketing and Office Assistant, për klientin e saj, kompani lider në botë në prodhimin e materialeve të ndërtimit.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Bashkëpunon me manaxherin e marketingut dhe zbaton strategjitë e miratuara të marketingut me qëllim rritjen e vizibilitetit të markës dhe shitjet;
• Mirëmban dhe përditëson faqen Web me eventet dhe produktet e kompanisë, si dhe propozon kanale te tjera te komunikimit digital per rritjen e vizibilitetit te brandit dhe produkteve;
• Kryen aktivitete ne terren si mbledhjen e te dhenave te tregut, çmimet e konkurences, produktet konkuruese ne treg duke raportuar tek manaxheri i shitjeve dhe manaxheri i produktit;
• Komunikon dhe mirëmban marrëdhëniet me palët e treta;
• Siguron që të gjitha produktet e importuara dhe produkti lokal të kenë materiale relevante të marketingut për qëllime shitjeje; si dhe perpilim, disenjim dhe printim ne bashkepunim me Manaxherin e Produkteve dhe Managementin e kompniase te te gjithe posterave, leaflets, brochura etc sipas planit te komunikimit te miratuar
• Kujdeset për zhvillimin e imazhit të kompanisë;
• Monitoron dhe ekzekutomin brandimin e pikave te shitjes sipas strategjise se brandit dhe kompanise
• Asistoje manaxherin e zyres per hedhjen e cmimevet te produkteve ne sistem
• Asiston në të tjera detyra administrative sipas nevojave të punës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing/Administrim Biznesi apo profile të ngjashme;
• Eksperiencë në pozicione të ngjashme jo më pak se 3 vjet (e preferueshme në kompani ndërkombëtare);
• Të ketë njohuri në mjetet Marketing, analizë produkti dhe dizajn;
• Të marrë pjesë në gjenerimin e ideve lidhur me fushatat e marketingut;
• Të zotërojë shkëlqyeshëm gjuhën Angleze dhe MS Office;
• Të jetë person i organizuar, kreativ, i komunikueshëm, me iniciativë dhe i apasionuar pas marketingut.
Të dhënat:
Pozicioni: Marketing and Office Assistant;
Vendndodhja: Tiranë;
Pagesa: Shumë e mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 26.11.2018
Përgjegjësitë Kryesore:
• Bashkëpunon me manaxherin e marketingut dhe zbaton strategjitë e miratuara të marketingut me qëllim rritjen e vizibilitetit të markës dhe shitjet;
• Mirëmban dhe përditëson faqen Web me eventet dhe produktet e kompanisë, si dhe propozon kanale te tjera te komunikimit digital per rritjen e vizibilitetit te brandit dhe produkteve;
• Kryen aktivitete ne terren si mbledhjen e te dhenave te tregut, çmimet e konkurences, produktet konkuruese ne treg duke raportuar tek manaxheri i shitjeve dhe manaxheri i produktit;
• Komunikon dhe mirëmban marrëdhëniet me palët e treta;
• Siguron që të gjitha produktet e importuara dhe produkti lokal të kenë materiale relevante të marketingut për qëllime shitjeje; si dhe perpilim, disenjim dhe printim ne bashkepunim me Manaxherin e Produkteve dhe Managementin e kompniase te te gjithe posterave, leaflets, brochura etc sipas planit te komunikimit te miratuar
• Kujdeset për zhvillimin e imazhit të kompanisë;
• Monitoron dhe ekzekutomin brandimin e pikave te shitjes sipas strategjise se brandit dhe kompanise
• Asistoje manaxherin e zyres per hedhjen e cmimevet te produkteve ne sistem
• Asiston në të tjera detyra administrative sipas nevojave të punës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing/Administrim Biznesi apo profile të ngjashme;
• Eksperiencë në pozicione të ngjashme jo më pak se 3 vjet (e preferueshme në kompani ndërkombëtare);
• Të ketë njohuri në mjetet Marketing, analizë produkti dhe dizajn;
• Të marrë pjesë në gjenerimin e ideve lidhur me fushatat e marketingut;
• Të zotërojë shkëlqyeshëm gjuhën Angleze dhe MS Office;
• Të jetë person i organizuar, kreativ, i komunikueshëm, me iniciativë dhe i apasionuar pas marketingut.
Të dhënat:
Pozicioni: Marketing and Office Assistant;
Vendndodhja: Tiranë;
Pagesa: Shumë e mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 26.11.2018
Data e aplikimit të fundit : 30 Nëntor 2018