Customer Relationship Officer
Nr. i reklamës i Anegino
AE65FT70
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania në kuadër të zgjerimit të aktiviteteve të saj, kërkon një Customer Relationship Officer.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Identifikon mundësi të reja biznesi nëpërmjet vlerësimit të prospekteve të rinj, sektorit dhe industrive ku operojnë dhe pozicionimit të tyre në treg;
2. Viziton klientët me qëllim ndërtimin, zhvillimin dhe ruajtjen e marrëdhënieve mes palëve;
3. Kupton mirë industrinë ku klienti operon, nevojat dhe kërkesat e tij, si dhe ambientin dhe kulturën e punës;
4. Prezanton shërbimet në mënyrë profesionale tek klientët duke rekomanduar sygjerime/zgjidhje biznesi;
5. Ofron mbështetje operacionale në të gjitha aspektet e promovimit të shërbimeve të kompanisë përmes kanaleve të ndryshme;
6. Analizon trendet e industrisë nëpërmjet update-timit të aktiviteteve të konkurrencës në treg;
7. Raportime periodike tek drejtuesit e kompanisë.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Administrim Biznes, Shkenca Sociale, Shkenca Juridike;
• Njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Të ketë eksperiencë të mëparshme në pozicione të ngjashme në Shitje B2B, Customer Service, Burime Njerëzore;
• Aftësi të mira të paketës MS Office (kryesisht Word-Excel) dhe të rrjeteve sociale;
• Aftësi shumë të mira komunikimi, organizimi dhe të jetë i/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit;
• Të ketë leje drejtimi automjeti, kategoria B.
Të dhënat:
Pozicioni: Customer Relationship Officer;
Vendndodhja: Liqeni Artificial, Tiranë;
Orari: 40 orë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Identifikon mundësi të reja biznesi nëpërmjet vlerësimit të prospekteve të rinj, sektorit dhe industrive ku operojnë dhe pozicionimit të tyre në treg;
2. Viziton klientët me qëllim ndërtimin, zhvillimin dhe ruajtjen e marrëdhënieve mes palëve;
3. Kupton mirë industrinë ku klienti operon, nevojat dhe kërkesat e tij, si dhe ambientin dhe kulturën e punës;
4. Prezanton shërbimet në mënyrë profesionale tek klientët duke rekomanduar sygjerime/zgjidhje biznesi;
5. Ofron mbështetje operacionale në të gjitha aspektet e promovimit të shërbimeve të kompanisë përmes kanaleve të ndryshme;
6. Analizon trendet e industrisë nëpërmjet update-timit të aktiviteteve të konkurrencës në treg;
7. Raportime periodike tek drejtuesit e kompanisë.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Administrim Biznes, Shkenca Sociale, Shkenca Juridike;
• Njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Të ketë eksperiencë të mëparshme në pozicione të ngjashme në Shitje B2B, Customer Service, Burime Njerëzore;
• Aftësi të mira të paketës MS Office (kryesisht Word-Excel) dhe të rrjeteve sociale;
• Aftësi shumë të mira komunikimi, organizimi dhe të jetë i/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit;
• Të ketë leje drejtimi automjeti, kategoria B.
Të dhënat:
Pozicioni: Customer Relationship Officer;
Vendndodhja: Liqeni Artificial, Tiranë;
Orari: 40 orë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës.
Data e aplikimit të fundit : 16 Janar 2019