Specialist i Riskut të Kredive, Njësia e Riskut të Kredive
Nr. i reklamës i Anegino
AD88KO82
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Kontrollon të dhënat e aplikimit të klientit për kredi të sjella nga forca shitëse, duke dhënë një opinion profesional lidhur me situatën e kredimarrësit. Kryen analizën financiare me korrektësi dhe prezanton gjykimin e tij në Komitetin e Kredisë në përputhje me të gjitha politikat e kredidhënies së kompanisë.
Përgjegjësitë kryesore:
1. Viziton klientin që ka aplikuar për kredi në mënyrë që të verifikojë të gjithë informacionin e nevojshëm për qartësimin dhe identifikimin e risqeve te implikuara në aplikimin për kredi;
2. Siguron që të gjitha aplikimet janë në përputhje me politikat e kredidhënies në fuqi ;
3. Përgatit përmbledhjen e rasteve të kredise dhe i / e referon opinionin e tij / saj në Komitetin e Kredisë ne nivel Dege, duke i informuar anetarët e këtij Komiteti për rreziqet e identifikuara dhe masat e propozuara në lidhje me zbutjen e rrezikut të kredisë;
4. Merr pjesë si anëtar me të drejta të plota në Komitetin e Kredisë së degës ;
5. Identifikon nevojat për trajnim të forcës shitëse dhe kryen vazhdimisht rolin e trajnuesit (coacher) për Oficerët e Kredisë të degëve ku operon, duke u fokusuar në cilësinë e kredidhënies.
Kërkesat kryesore:
1. Diplomë universitare në Kontabilitet ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Fusha e ekspertizës profesionale :
- Risku i kredisë
- Analiza financiare
3. Eksperiencë 3 vjeçare në sistemin e kredidhënies ose në sektorë të tjerë të lidhur;
4. Aftësi shumë të mira për të nxjerrë dhe analizuar të dhëna, për të përmbledhur gjetje, duke përfshirë edhe përpilimin e rekomandimeve mbështetur mbi këto gjetje;
5. Aftësi për të zgjidhur probleme;
6. Aftësi për të dokumentuar procedura dhe për të siguruar përputhshmërinë me to;
7. Shumë i saktë dhe i kujdesshëm për detajet;
8. Aftësi të shkëlqyera organizative;
9. Aftësi të mira raportuese;
10. I aftë të trajtojë njëkohësisht detyra të ndryshme;
11. Aftësi të shkëlqyera të komunikimit verbal dhe me shkrim;
12. Njohuri kompjuterike shumë të mira përfshirë këtu: Excel, Word dhe Outlook.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 09 Prill 2017.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Kontrollon të dhënat e aplikimit të klientit për kredi të sjella nga forca shitëse, duke dhënë një opinion profesional lidhur me situatën e kredimarrësit. Kryen analizën financiare me korrektësi dhe prezanton gjykimin e tij në Komitetin e Kredisë në përputhje me të gjitha politikat e kredidhënies së kompanisë.
Përgjegjësitë kryesore:
1. Viziton klientin që ka aplikuar për kredi në mënyrë që të verifikojë të gjithë informacionin e nevojshëm për qartësimin dhe identifikimin e risqeve te implikuara në aplikimin për kredi;
2. Siguron që të gjitha aplikimet janë në përputhje me politikat e kredidhënies në fuqi ;
3. Përgatit përmbledhjen e rasteve të kredise dhe i / e referon opinionin e tij / saj në Komitetin e Kredisë ne nivel Dege, duke i informuar anetarët e këtij Komiteti për rreziqet e identifikuara dhe masat e propozuara në lidhje me zbutjen e rrezikut të kredisë;
4. Merr pjesë si anëtar me të drejta të plota në Komitetin e Kredisë së degës ;
5. Identifikon nevojat për trajnim të forcës shitëse dhe kryen vazhdimisht rolin e trajnuesit (coacher) për Oficerët e Kredisë të degëve ku operon, duke u fokusuar në cilësinë e kredidhënies.
Kërkesat kryesore:
1. Diplomë universitare në Kontabilitet ose fusha të tjera të ngjashme;
2. Fusha e ekspertizës profesionale :
- Risku i kredisë
- Analiza financiare
3. Eksperiencë 3 vjeçare në sistemin e kredidhënies ose në sektorë të tjerë të lidhur;
4. Aftësi shumë të mira për të nxjerrë dhe analizuar të dhëna, për të përmbledhur gjetje, duke përfshirë edhe përpilimin e rekomandimeve mbështetur mbi këto gjetje;
5. Aftësi për të zgjidhur probleme;
6. Aftësi për të dokumentuar procedura dhe për të siguruar përputhshmërinë me to;
7. Shumë i saktë dhe i kujdesshëm për detajet;
8. Aftësi të shkëlqyera organizative;
9. Aftësi të mira raportuese;
10. I aftë të trajtojë njëkohësisht detyra të ndryshme;
11. Aftësi të shkëlqyera të komunikimit verbal dhe me shkrim;
12. Njohuri kompjuterike shumë të mira përfshirë këtu: Excel, Word dhe Outlook.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nepermjet Anegino.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 09 Prill 2017.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Data e aplikimit të fundit : 9 Prill 2017