Asistente Administrative
Nr. i reklamës i Anegino
AD87RK85
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Eppc kërkon një Asistente Administrative për klientin e saj, një kompani që administron një rrjet biznesesh ndër më të njohurit në Shqipëri..
Përgjegjësitë Kryesore:
• Menaxhon axhendën e drejtuesit të shoqërisë duke koordinuar, organizuar takimet, udhëtimet, etj.;
• Harton, përkthen dokumente administrative të shoqërisë, në emër dhe për llogari të kësaj të fundit;
• Arshivon dokumentacionin që administron në hardcopy dhe format elektronik (Urdhëresa, Njoftime,
• Mban protokollin hyrës e dalës, të brendshëm e të jashtëm, organizon dokumentacionin në hardcopy në dosjet përkatëse, dhe mban indeks për çdo dosje;
• Kryen printime, fotokopjime, skanime të dokumentave, praktikave që dorëzon dhe i dorëzohen;
• Kontrollon kutinë postare, menaxhon, kryen dërgesat postare ;
• Menaxhon, shpërndan kancelaritë e zyrës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare(përbën avantazh);
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme( përbën avantazh);
• Të zotëroj shumë mirë paketën MS Office;
• Të zotëroj shumë mirë gjuhën angleze;
• Të jetë person i besueshëm dhe me aftësi të mira organizative dhe bashkëpunuese;
• Të dijë të ruajë konfidencialitetin dhe të ketë etikë të lartë profesionale;
• Preferohet grup mosha 30-40 vjeç.
Të dhënat:
Pozicioni: Asistente Administrative;
Vendndodhja: Tiranë;
Pagesa: Në nivel shumë të mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 12.01.2018.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Menaxhon axhendën e drejtuesit të shoqërisë duke koordinuar, organizuar takimet, udhëtimet, etj.;
• Harton, përkthen dokumente administrative të shoqërisë, në emër dhe për llogari të kësaj të fundit;
• Arshivon dokumentacionin që administron në hardcopy dhe format elektronik (Urdhëresa, Njoftime,
• Mban protokollin hyrës e dalës, të brendshëm e të jashtëm, organizon dokumentacionin në hardcopy në dosjet përkatëse, dhe mban indeks për çdo dosje;
• Kryen printime, fotokopjime, skanime të dokumentave, praktikave që dorëzon dhe i dorëzohen;
• Kontrollon kutinë postare, menaxhon, kryen dërgesat postare ;
• Menaxhon, shpërndan kancelaritë e zyrës.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare(përbën avantazh);
• Përvojë e mëparshme në pozicione të ngjashme( përbën avantazh);
• Të zotëroj shumë mirë paketën MS Office;
• Të zotëroj shumë mirë gjuhën angleze;
• Të jetë person i besueshëm dhe me aftësi të mira organizative dhe bashkëpunuese;
• Të dijë të ruajë konfidencialitetin dhe të ketë etikë të lartë profesionale;
• Preferohet grup mosha 30-40 vjeç.
Të dhënat:
Pozicioni: Asistente Administrative;
Vendndodhja: Tiranë;
Pagesa: Në nivel shumë të mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 12.01.2018.
Data e aplikimit të fundit : 14 Shkurt 2018