Specialist Marketingu dhe Komunikimi
Nr. i reklamës i Anegino
AD77GE38
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Specialist Marketingu dhe Komunikimi për klientin e saj, kompani që operon në fushën e automobilave që prej vitit 2005.
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Kërkimi dhe gjetja e zgjidhjeve efikase e të gjitha mënyrave të mundshme për të bërë marketing;
2. Monitorimi i zbatimit të aktiviteteve të marketingut brenda buxhetit dhe në cilesinë e kërkuar;
3. Përcakton indikatoret kyc të performancës për të përcaktuar efikasitetin e strategjisë së marketingut
4. Organizimi i promocioneve të vazhdueshme si element taktike për të rritur shitjet;
5. Organizimi i aktiviteteve sezonale për të rritur shitjet;
6. Përgjegjës për rishikimin e përmbajtjes së website-it të kompanisë duke u siguruar që të gjitha informacionet në të janë të azhornuara;
7. Udhëheq kërkime në treg për të identifikuar kërkesat e tregut aktual dhe në të ardhmen;
8. Përgatit një plan mediatik për të marketuar sa më shumë brandin e kompanisë;
9. Përgatit plane veprimi dhe skedule për të identifikuar klientët ë rinj dhe planifikon mënyrën e përqasjes së kontakteve të reja.
10. Raporton tek Bordi periodikisht, potencialet për produkte dhe shërbime të reja, zhvillime specifike, informacione të mbledhura në terren, aktivitetet e konkurencës etj;
11. Bashkëpunon me Departamentin e Shitjes për të gjeneruar ide dhe iniciativë konkuruese dhe motivuese për stafin shitës;
12. Bën takime të rregullta periodike me shitjen, për ecurinë dhe problematikat e shitjeve dhe strategjitë e marketingut;
13. Mirembajtja e bazes se të dhenave te klienteve;
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing/Administrim Biznesi/Shkenca Komunikimi ose vazhdon studimet në vitet e fundit.
• Eksperienca të mëparshme në fushën e marketingut përbëjnë avantazh
• Njohje të mira në Marketing dhe të parimeve të reklamimeve, duke përfshirë sektorin e marketingut, rritjen e ofertës së produkteve, përfitimet nga shitjet;
• Aftësi të mira ndërveprimi në biznes dhe shitje: ai/ajo duhet të ketë aftësi të shkëlqyera në komunikim me palët e interesuara dhe me të gjithë operatorët e tjerë;
• I matur, I besueshëm dhe profesional në marrëdhëniet me drejtuesit e kompanisë;
• Të ketë aftësi të mira komunikimi dhe të ketë eksperiencë në punën në grup;
• Njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Njohuri shumë të mira të programëve të paketës Office dhe të përdorimit të Rrjeteve Sociale;
Të dhënat:
Pozicioni: Specialist Marketingu dhe Komunikimi;
Vendndodhja: Tiranë;
Orari: 40 orë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 31.12.2017
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Kërkimi dhe gjetja e zgjidhjeve efikase e të gjitha mënyrave të mundshme për të bërë marketing;
2. Monitorimi i zbatimit të aktiviteteve të marketingut brenda buxhetit dhe në cilesinë e kërkuar;
3. Përcakton indikatoret kyc të performancës për të përcaktuar efikasitetin e strategjisë së marketingut
4. Organizimi i promocioneve të vazhdueshme si element taktike për të rritur shitjet;
5. Organizimi i aktiviteteve sezonale për të rritur shitjet;
6. Përgjegjës për rishikimin e përmbajtjes së website-it të kompanisë duke u siguruar që të gjitha informacionet në të janë të azhornuara;
7. Udhëheq kërkime në treg për të identifikuar kërkesat e tregut aktual dhe në të ardhmen;
8. Përgatit një plan mediatik për të marketuar sa më shumë brandin e kompanisë;
9. Përgatit plane veprimi dhe skedule për të identifikuar klientët ë rinj dhe planifikon mënyrën e përqasjes së kontakteve të reja.
10. Raporton tek Bordi periodikisht, potencialet për produkte dhe shërbime të reja, zhvillime specifike, informacione të mbledhura në terren, aktivitetet e konkurencës etj;
11. Bashkëpunon me Departamentin e Shitjes për të gjeneruar ide dhe iniciativë konkuruese dhe motivuese për stafin shitës;
12. Bën takime të rregullta periodike me shitjen, për ecurinë dhe problematikat e shitjeve dhe strategjitë e marketingut;
13. Mirembajtja e bazes se të dhenave te klienteve;
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing/Administrim Biznesi/Shkenca Komunikimi ose vazhdon studimet në vitet e fundit.
• Eksperienca të mëparshme në fushën e marketingut përbëjnë avantazh
• Njohje të mira në Marketing dhe të parimeve të reklamimeve, duke përfshirë sektorin e marketingut, rritjen e ofertës së produkteve, përfitimet nga shitjet;
• Aftësi të mira ndërveprimi në biznes dhe shitje: ai/ajo duhet të ketë aftësi të shkëlqyera në komunikim me palët e interesuara dhe me të gjithë operatorët e tjerë;
• I matur, I besueshëm dhe profesional në marrëdhëniet me drejtuesit e kompanisë;
• Të ketë aftësi të mira komunikimi dhe të ketë eksperiencë në punën në grup;
• Njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
• Njohuri shumë të mira të programëve të paketës Office dhe të përdorimit të Rrjeteve Sociale;
Të dhënat:
Pozicioni: Specialist Marketingu dhe Komunikimi;
Vendndodhja: Tiranë;
Orari: 40 orë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 31.12.2017
Data e aplikimit të fundit : 17 Janar 2018