Account Manager, Njësia e Partnerëve
Nr. i reklamës i Anegino
AD75YT41
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Ndërton dhe mirëmban zhvillimin e partneriteteve dhe rrjetit të referuesve për të mbështetur aktivitetin e kredidhënies për të gjitha segmentet, si nëpërmjet rrjetit të degëve ashtu edhe nëpërmjet shërbimit në distancë, ose online.
Përgjegjësitë Kryesore
1. Zhvillon strategjinë për ndërtimin dhe mirëmbajtjen e marrëdhënieve me palët e treta, duke siguruar përmbushjen e objektivave të shitjes dhe kënaqësisë së klientit, efikasitetin operacional dhe ofrimin e produktit, marrëdhënie të qëndrueshme me partnerët;
2. Monitoron performancën e partnerëve për kreditë që prekin të gjithë segmentet e kompanisë, merr masa përkatëse për të siguruar produktivitetin e pritshëm dhe raporton performancën në mënyrë frekuente;
3. Kontribuon me ide ne përgatitjen e procedurave për krijimin, zhvillimin dhe/ose përmirësimim e marrëdhënieve me partnerët;
4. Propozon promocione apo skema të tjera nxitëse për partnerët apo forcën shitëse, në mënyrë që të promovojë produktivitetin dhe rritjen e volumit të biznesit nga partnerët;
5. Udhëheq negociatat me palët e treta mbi kushtet dhe afatet e marrëveshjes për të optimizuar vlerën e marrëdhënieve të ndërsjellta;
6. Analizon përfitueshmërinë dhe qëndrueshmërinë për çdo partner dhe propozon ndryshime për përmirësim.
Kërkesat për pozicionin:
1. Energjik, i/e vetë-motivuar dhe me aftësi të shkëlqyera organizative;
2. Aftësi të shkëlqyera në ndërtimin e marrëdhënieve me njerëzit dhe negocimi;
3. Minimumi 3 vite eksperiencë në shitje;
4. Njohuri të mira të rrjetit të bizneseve SME;
5. Disponibilitet për të udhëtuar jashtë Tirane;
6. Diplomë universitare në Ekonomi, Administrim Biznesi ose fusha të tjera të lidhura.
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 30 Gusht 2022.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Ndërton dhe mirëmban zhvillimin e partneriteteve dhe rrjetit të referuesve për të mbështetur aktivitetin e kredidhënies për të gjitha segmentet, si nëpërmjet rrjetit të degëve ashtu edhe nëpërmjet shërbimit në distancë, ose online.
Përgjegjësitë Kryesore
1. Zhvillon strategjinë për ndërtimin dhe mirëmbajtjen e marrëdhënieve me palët e treta, duke siguruar përmbushjen e objektivave të shitjes dhe kënaqësisë së klientit, efikasitetin operacional dhe ofrimin e produktit, marrëdhënie të qëndrueshme me partnerët;
2. Monitoron performancën e partnerëve për kreditë që prekin të gjithë segmentet e kompanisë, merr masa përkatëse për të siguruar produktivitetin e pritshëm dhe raporton performancën në mënyrë frekuente;
3. Kontribuon me ide ne përgatitjen e procedurave për krijimin, zhvillimin dhe/ose përmirësimim e marrëdhënieve me partnerët;
4. Propozon promocione apo skema të tjera nxitëse për partnerët apo forcën shitëse, në mënyrë që të promovojë produktivitetin dhe rritjen e volumit të biznesit nga partnerët;
5. Udhëheq negociatat me palët e treta mbi kushtet dhe afatet e marrëveshjes për të optimizuar vlerën e marrëdhënieve të ndërsjellta;
6. Analizon përfitueshmërinë dhe qëndrueshmërinë për çdo partner dhe propozon ndryshime për përmirësim.
Kërkesat për pozicionin:
1. Energjik, i/e vetë-motivuar dhe me aftësi të shkëlqyera organizative;
2. Aftësi të shkëlqyera në ndërtimin e marrëdhënieve me njerëzit dhe negocimi;
3. Minimumi 3 vite eksperiencë në shitje;
4. Njohuri të mira të rrjetit të bizneseve SME;
5. Disponibilitet për të udhëtuar jashtë Tirane;
6. Diplomë universitare në Ekonomi, Administrim Biznesi ose fusha të tjera të lidhura.
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 30 Gusht 2022.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 30 Gusht 2022