Operator
Nr. i reklamës i Anegino
AD68ZU57
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Përshkrimi
Balfin Group është një ndër grupet private investuese më të mëdha në Shqipëri dhe rajon, i pranishëm me aktivitete për zhvillimin e pasurive të paluajtshme, shitjet me pakicë, ofrimin e shërbimeve dhe manaxhimin e hapësirave tregtare apo industriale, industria minerare, financime dhe programe besimi për konsumatorët.
Elektro-Servis shpk është një kompani e specializuar në riparimin e pajisjeve elektronike dhe elektro-shtëpiake. E themeluar prej vitit 2008 Elektro-Servis është servisi më i madh në Shqipëri dhe vendet fqinje, me të drejtat ekskluzive për market më në zë ne botë si: Samsung, LG, Sonny, Philips, Beko, Bosch etj.
Qellimi i punes:
Ndërvepron me klientët për të siguruar dhe përpunuar informacion në përgjigje të pyetjeve, shqetësimeve dhe kërkesave rreth produkteve dhe shërbimeve. Menaxhimi ne kohe i numrave të mëdha të thirrjeve përbrenda dhe jashtë, identifikimi i nevojave të klientëve, sqarimi i informacionit, hulumtimi i çdo çështjeje dhe ofrimi i zgjidhjeve.
Detyrat
• Ndervepron ne menyre te drejtperdrejte me klientet, nepermjet telefonatave ose ne menyre elektronike.
• Pergjigjet menjehere ne pyetjet e klienteve.
• Merr dhe vlerëson të gjithë informacionin përkatës për të trajtuar pyetjet për produktet dhe shërbimet.
• Siguron informata për çmimet dhe shpërndarjen.
• Kryen verifikimet e klientëve.
• Vendos llogaritë e reja të klientëve.
• Proceson urdhrat, format, kërkesat.
• Organizon rrjedhën e punës për të plotësuar afatet kohore të klientëve.
• Drejton kërkesat dhe çështjet e pazgjidhura në burimin e caktuar.
• Mban shënime mbi ndërveprimet dhe transaksionet e klienteve.
• Shënon detajet e pyetjeve, komenteve dhe ankesave.
• Shënon detajet e veprimeve të ndërmarra.
• Përgatit dhe shpërndan raportet e veprimtarisë së klientit.
• Mirëmban bazat e të dhënave të klienteve.
• Komunikon dhe koordinon me departamentet e brendshme.
• Përcjell ndërveprimet e konsumatorëve.
• Jep reagime mbi efikasitetin e procesit të shërbimit të klientit.
Kualifikimet
• Të jenë në gjendje të thjeshtojë sa më shumë informacione të komplikuara;
• Personaliteti dinamik dhe i vetë-motivuar;
• Metodike dhe të organizuara;
• Te jete i orientuar nga detajet;
• Ndershmëria dhe Integriteti;
• Personalitet proaktiv dhe multitask.
Kerkesat:
• Njohuri shume te mira te gjuhes angleze;
• Njohuri shume te mira kompjuterike, paketa Microsoft (vecanerisht ne Excel);
• Aftesi shume te mira organizative;
Kushtet e punës: Grupi Balfin ofron një paketë benefitesh tërheqëse, dukepërfshirë një pagë të drejtë të bazuar në merita dhe vlerësimin e performancës.
* Të gjithë aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet sipas ligjit Nr.9887 të vendosur nga Parlamenti i Shqipërise mbi “Mbrojtjen e të dhënave personale”.
Balfin Group është një ndër grupet private investuese më të mëdha në Shqipëri dhe rajon, i pranishëm me aktivitete për zhvillimin e pasurive të paluajtshme, shitjet me pakicë, ofrimin e shërbimeve dhe manaxhimin e hapësirave tregtare apo industriale, industria minerare, financime dhe programe besimi për konsumatorët.
Elektro-Servis shpk është një kompani e specializuar në riparimin e pajisjeve elektronike dhe elektro-shtëpiake. E themeluar prej vitit 2008 Elektro-Servis është servisi më i madh në Shqipëri dhe vendet fqinje, me të drejtat ekskluzive për market më në zë ne botë si: Samsung, LG, Sonny, Philips, Beko, Bosch etj.
Qellimi i punes:
Ndërvepron me klientët për të siguruar dhe përpunuar informacion në përgjigje të pyetjeve, shqetësimeve dhe kërkesave rreth produkteve dhe shërbimeve. Menaxhimi ne kohe i numrave të mëdha të thirrjeve përbrenda dhe jashtë, identifikimi i nevojave të klientëve, sqarimi i informacionit, hulumtimi i çdo çështjeje dhe ofrimi i zgjidhjeve.
Detyrat
• Ndervepron ne menyre te drejtperdrejte me klientet, nepermjet telefonatave ose ne menyre elektronike.
• Pergjigjet menjehere ne pyetjet e klienteve.
• Merr dhe vlerëson të gjithë informacionin përkatës për të trajtuar pyetjet për produktet dhe shërbimet.
• Siguron informata për çmimet dhe shpërndarjen.
• Kryen verifikimet e klientëve.
• Vendos llogaritë e reja të klientëve.
• Proceson urdhrat, format, kërkesat.
• Organizon rrjedhën e punës për të plotësuar afatet kohore të klientëve.
• Drejton kërkesat dhe çështjet e pazgjidhura në burimin e caktuar.
• Mban shënime mbi ndërveprimet dhe transaksionet e klienteve.
• Shënon detajet e pyetjeve, komenteve dhe ankesave.
• Shënon detajet e veprimeve të ndërmarra.
• Përgatit dhe shpërndan raportet e veprimtarisë së klientit.
• Mirëmban bazat e të dhënave të klienteve.
• Komunikon dhe koordinon me departamentet e brendshme.
• Përcjell ndërveprimet e konsumatorëve.
• Jep reagime mbi efikasitetin e procesit të shërbimit të klientit.
Kualifikimet
• Të jenë në gjendje të thjeshtojë sa më shumë informacione të komplikuara;
• Personaliteti dinamik dhe i vetë-motivuar;
• Metodike dhe të organizuara;
• Te jete i orientuar nga detajet;
• Ndershmëria dhe Integriteti;
• Personalitet proaktiv dhe multitask.
Kerkesat:
• Njohuri shume te mira te gjuhes angleze;
• Njohuri shume te mira kompjuterike, paketa Microsoft (vecanerisht ne Excel);
• Aftesi shume te mira organizative;
Kushtet e punës: Grupi Balfin ofron një paketë benefitesh tërheqëse, dukepërfshirë një pagë të drejtë të bazuar në merita dhe vlerësimin e performancës.
* Të gjithë aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet sipas ligjit Nr.9887 të vendosur nga Parlamenti i Shqipërise mbi “Mbrojtjen e të dhënave personale”.
Data e aplikimit të fundit : 19 Shtator 2019