Brand Manager
Nr. i reklamës i Anegino
AD59ET61
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Brand Manager për klientin e saj, një ndër shoqëritë lider në fushën e importit dhe distribucionit në Shqipëri.
Profili i punës:
Menaxherët e markave (Brand Managers) janë përgjegjës për të mbështetur rritjen e shëndetshme të markës dhe arritjen e OCC (Operating Company Contribution – Kontributi ne Kostot Operative te Kompanisë), vëllimet dhe qëllimet e shpërndarjes së kompanisë. Puna e tyre mund të përfshijë mbikëqyrjen e reklamave, dizajnit dhe eventeve. Në të njëjtën kohë, ata janë përgjegjës për të siguruar që marka të jetë në përputhje me reklamat dhe fushatat.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Kërkimi dhe analizimi i tregut. Kryen hulumtime të tregut në mënyrë që të përditësohet me trendet e klientëve, si dhe bazat për të parashikuar tendencat e ardhshme.
• Strategjitë e markës. Bazuar në udhëzimet e markës dhe analizat e tregut, zhvillon strategji të
markave, plane të markave dhe mbikqyr fushatat e marketingut nëpër platformat e shtypit, transmetuese dhe online, për të siguruar që produktet dhe shërbimet të përmbushin pritshmërinë e klientëve dhe të ndërtojnë besueshmërinë e markave
• Analizon dhe raporton suksesin e fushatave në mbështetje të markave (arritja e KPI, ROI)
• Organizon aktivitete të tilla si hedhja në treg e produkteve, ekspozitat dhe fotosesionet në bazë të programeve vjetore nga marka të aprovuar në fillimin e vitit. Mbikqyrja e reklamimit, dizajni të produktit dhe format e tjera të marketingut për të ruajtur qëndrueshmërinë e markës, duke
mbështetur menaxherët lokal të marketingut dhe tregut.
• Vendos dhe zhvillon marrëdhënie të qëndrueshme midis kompanisë dhe klientëve;
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Të ketë përfunduar Arsimin e Lartë ekonomik, marketing ose në një nga fushat e ngjashme.
• Të paktën 4 vite eksperiencë pune në pozicionin Brand Marketing (preferohet në Industrinë FMCG.)
• Aftësi shumë të mira komunikimi ne gjuhën italiane dhe angleze, të folur dhe shkruar
• Njohuri shumë të mira në përdorimin e Paketës Microsoft Office
• Aftësi të spikatura komunikimi verbal dhe të shkruar.
• Aftësi të provuara në menaxhimin e buxhetit
• Leje drejtimi mjeti kategoria B
Profili i punës:
Menaxherët e markave (Brand Managers) janë përgjegjës për të mbështetur rritjen e shëndetshme të markës dhe arritjen e OCC (Operating Company Contribution – Kontributi ne Kostot Operative te Kompanisë), vëllimet dhe qëllimet e shpërndarjes së kompanisë. Puna e tyre mund të përfshijë mbikëqyrjen e reklamave, dizajnit dhe eventeve. Në të njëjtën kohë, ata janë përgjegjës për të siguruar që marka të jetë në përputhje me reklamat dhe fushatat.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Kërkimi dhe analizimi i tregut. Kryen hulumtime të tregut në mënyrë që të përditësohet me trendet e klientëve, si dhe bazat për të parashikuar tendencat e ardhshme.
• Strategjitë e markës. Bazuar në udhëzimet e markës dhe analizat e tregut, zhvillon strategji të
markave, plane të markave dhe mbikqyr fushatat e marketingut nëpër platformat e shtypit, transmetuese dhe online, për të siguruar që produktet dhe shërbimet të përmbushin pritshmërinë e klientëve dhe të ndërtojnë besueshmërinë e markave
• Analizon dhe raporton suksesin e fushatave në mbështetje të markave (arritja e KPI, ROI)
• Organizon aktivitete të tilla si hedhja në treg e produkteve, ekspozitat dhe fotosesionet në bazë të programeve vjetore nga marka të aprovuar në fillimin e vitit. Mbikqyrja e reklamimit, dizajni të produktit dhe format e tjera të marketingut për të ruajtur qëndrueshmërinë e markës, duke
mbështetur menaxherët lokal të marketingut dhe tregut.
• Vendos dhe zhvillon marrëdhënie të qëndrueshme midis kompanisë dhe klientëve;
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Të ketë përfunduar Arsimin e Lartë ekonomik, marketing ose në një nga fushat e ngjashme.
• Të paktën 4 vite eksperiencë pune në pozicionin Brand Marketing (preferohet në Industrinë FMCG.)
• Aftësi shumë të mira komunikimi ne gjuhën italiane dhe angleze, të folur dhe shkruar
• Njohuri shumë të mira në përdorimin e Paketës Microsoft Office
• Aftësi të spikatura komunikimi verbal dhe të shkruar.
• Aftësi të provuara në menaxhimin e buxhetit
• Leje drejtimi mjeti kategoria B
Data e aplikimit të fundit : 20 Tetor 2021