Oficer Kredie i Lartë, Elbasan
Nr. i reklamës i Anegino
AD25MD81
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Përgjegjësitë kryesore:
• Analizon tregjet potencialë në mënyrë që të identifikojë nevoja të mundshme dhe të zhvillojë një plan kërkimor dhe identifikon klientë potencialë, individë ose biznese në nevojë për financim dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania;
• Takohet me klientët potencialë për t’i informuar rreth produkteve dhe kushteve të kredisë;
• Inicion, zhvillon dhe menaxhon marrëdhëniet me klientë të rinj dhe ekzistues;
• Vlerëson risqet lidhur me aplikimin për kredi duke konsideruar karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe tregun, si dhe informacionin në sektorin përkatës;
• Inicion në mënyrë proaktive negociata shitjesh për të arritur objektivat e shitjes;
• Siguron këshillim financiar dhe shërbim klientësh cilësor;
• Analizon kapacitetet ripaguese të klientit dhe përcakton nëse kredia mund të përmbajë një risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë;
• Menaxhon marrëdhënien me klientët, duke ju dhënë zgjidhje kërkesave dhe ankesave;
• Zhvillon dhe mban njohuri shumë të mira mbi produktet;
• Drejton gjetje të thelluara faktesh dhe analizash financiare dhe u sugjeron zgjidhje të mundshme aplikantëve për kredi;
• Kryen verifikime kredie, bazuar në aprovimin e Komitetit të Riskut, mbi kreditë nën kodin e tij/saj dhe mbi kreditë e Oficerëve të tjerë nëse kërkohet;
• Siguron trajnim dhe mentorim të përditshëm për Oficerët e rinj duke bërë të mundur integrimin më të shpejtë të tyre në institucion;
• Kryen të gjitha detyrat dhe ndërmerr të gjitha përgjegjësitë e Drejtorit të Degës gjatë mungesës së tij sipas procedurës në fuqi për zëvendësimin e Drejtorit të Degës;
• Mbështet Drejtorin e Degës në përgatitjen e raportimeve dhe në takimet ditore të degës, sa herë që i kërkohet.
Kërkesat kryesore:
• Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi ose në fusha të tjera të ngjashme;
• Eksperienca e Punës e preferueshme 3 vjet si Analist Kredie ose të paktën 2 vite eksperiencë në pozicione të ngjashme;
• Ekspertizë profesionale në fushat e shitjes, marketingut, negocimit dhe analizave;
• Aftësi shumë të mira për të tërhequr, menaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie biznesi;
• Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv);
• Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit;
• Aftësi të treguara për të arritur objektivat e shitjes;
• Aftësi për të ndërtuar marrëdhënie pozitive brenda kompanisë dhe i aftë të ndërtojë ekspertizë profesionale me integritet dhe përkushtim;
• Lojtar i shkëlqyer skuadredhe aftësi të mira të ndërtimit të skuadrës;
• Kapacitet për të trajnuar të tjerët.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në http://www.noa.com.al/rekrutime/. Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 20 janar 2017.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për testim me shkrim.
• Analizon tregjet potencialë në mënyrë që të identifikojë nevoja të mundshme dhe të zhvillojë një plan kërkimor dhe identifikon klientë potencialë, individë ose biznese në nevojë për financim dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania;
• Takohet me klientët potencialë për t’i informuar rreth produkteve dhe kushteve të kredisë;
• Inicion, zhvillon dhe menaxhon marrëdhëniet me klientë të rinj dhe ekzistues;
• Vlerëson risqet lidhur me aplikimin për kredi duke konsideruar karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe tregun, si dhe informacionin në sektorin përkatës;
• Inicion në mënyrë proaktive negociata shitjesh për të arritur objektivat e shitjes;
• Siguron këshillim financiar dhe shërbim klientësh cilësor;
• Analizon kapacitetet ripaguese të klientit dhe përcakton nëse kredia mund të përmbajë një risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë;
• Menaxhon marrëdhënien me klientët, duke ju dhënë zgjidhje kërkesave dhe ankesave;
• Zhvillon dhe mban njohuri shumë të mira mbi produktet;
• Drejton gjetje të thelluara faktesh dhe analizash financiare dhe u sugjeron zgjidhje të mundshme aplikantëve për kredi;
• Kryen verifikime kredie, bazuar në aprovimin e Komitetit të Riskut, mbi kreditë nën kodin e tij/saj dhe mbi kreditë e Oficerëve të tjerë nëse kërkohet;
• Siguron trajnim dhe mentorim të përditshëm për Oficerët e rinj duke bërë të mundur integrimin më të shpejtë të tyre në institucion;
• Kryen të gjitha detyrat dhe ndërmerr të gjitha përgjegjësitë e Drejtorit të Degës gjatë mungesës së tij sipas procedurës në fuqi për zëvendësimin e Drejtorit të Degës;
• Mbështet Drejtorin e Degës në përgatitjen e raportimeve dhe në takimet ditore të degës, sa herë që i kërkohet.
Kërkesat kryesore:
• Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi ose në fusha të tjera të ngjashme;
• Eksperienca e Punës e preferueshme 3 vjet si Analist Kredie ose të paktën 2 vite eksperiencë në pozicione të ngjashme;
• Ekspertizë profesionale në fushat e shitjes, marketingut, negocimit dhe analizave;
• Aftësi shumë të mira për të tërhequr, menaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie biznesi;
• Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv);
• Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit;
• Aftësi të treguara për të arritur objektivat e shitjes;
• Aftësi për të ndërtuar marrëdhënie pozitive brenda kompanisë dhe i aftë të ndërtojë ekspertizë profesionale me integritet dhe përkushtim;
• Lojtar i shkëlqyer skuadredhe aftësi të mira të ndërtimit të skuadrës;
• Kapacitet për të trajnuar të tjerët.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në http://www.noa.com.al/rekrutime/. Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 20 janar 2017.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për testim me shkrim.
Data e aplikimit të fundit : 20 Janar 2017