Operator Call Center
Nr. i reklamës i Anegino
AC72AS31
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Ofron shitjen proaktive të produkteve dhe shërbimeve të kompanisë dhe vepron si ndërlidhës midis NOA dhe klientëve aktualë dhe potencialë. Zgjidh në mënyrë efektive problemet e klientëve, ankesat dhe kërkesat, duke konsideruar kënaqësinë e klientit si bazë qendër e çdo vendimi dhe sjellje.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Realizon aktivitete (telefonata) me qëllim shitjen e produktit në përputhje me kërkesat e Kompanisë dhe objektivin e shitjeve;
2. Kryen biseda bazuar në skripte të përgatitura për të bindur klientët potencialë të blejnë një produkt ose shërbim;
3. Në mënyrë profesionale sqaron klientin lidhur me pyetjet/informacione ai/ajo mund të ketë nevojë lidhur me produktin;
4. Identifikon nevojat e klientit në telefonatat hyrëse /dalëse;
5. Merr informacion nga klienti përgjatë telefonatës; interviston klientin; verifikon informacionin;
6. Përcakton vlefshmërinë duke krahasuar informacionin e klientit me kërkesat; Krijon/vendos politika duke hedhur në sistem informacionin e klientit; Konfirmon çmimet;
7. Kërkon informacionin e duhur duke përdorur burime në dispozicion;
8. Ndjek telefonatat e klientëve kur është e nevojshme;
9. Mirëmban databazën e qendrës telefonike dhe e përditëson atë duke shtuar informacion shtesë;
10. Mirëmban mjetet operacionale dhe raporton kur ato nuk funksionojnë si duhet, raste në të cilat nuk mund të punojnë;
11. Shfrytëzon mundësitë që lindin për të rritur shitjet.
Kërkesat për pozicionin:
1. Eksperiencë e mëparshme në profilin e suportit ndaj klientit;
2. Regjistrimi i kuotave të tejkaluara;
3. Aftësi shumë të mira të komunikimit në telefon dhe verbal, së bashku me dëgjimin aktiv;
4. I/e fokusuar ndaj klientit dhe arritja e përshtatjes me lloje të ndryshëm personaliteti;
5. Aftësi të provuara për të manaxhuar shumë prioritete njëkohësisht,përcakton prioritete dhe manaxhon kohën në mënyrë efektive;
6. Aftësi organizative dhe të manaxhimit të kohës shumë të mira;
7. Njohje shumë e mirë e biznesit në përgjithësi dhe natyrën e institucionit financiar në vecanti;
8. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Administrim Biznes ose fusha të tjera të ngjashme;
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 26 Tetor 2023.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Realizon aktivitete (telefonata) me qëllim shitjen e produktit në përputhje me kërkesat e Kompanisë dhe objektivin e shitjeve;
2. Kryen biseda bazuar në skripte të përgatitura për të bindur klientët potencialë të blejnë një produkt ose shërbim;
3. Në mënyrë profesionale sqaron klientin lidhur me pyetjet/informacione ai/ajo mund të ketë nevojë lidhur me produktin;
4. Identifikon nevojat e klientit në telefonatat hyrëse /dalëse;
5. Merr informacion nga klienti përgjatë telefonatës; interviston klientin; verifikon informacionin;
6. Përcakton vlefshmërinë duke krahasuar informacionin e klientit me kërkesat; Krijon/vendos politika duke hedhur në sistem informacionin e klientit; Konfirmon çmimet;
7. Kërkon informacionin e duhur duke përdorur burime në dispozicion;
8. Ndjek telefonatat e klientëve kur është e nevojshme;
9. Mirëmban databazën e qendrës telefonike dhe e përditëson atë duke shtuar informacion shtesë;
10. Mirëmban mjetet operacionale dhe raporton kur ato nuk funksionojnë si duhet, raste në të cilat nuk mund të punojnë;
11. Shfrytëzon mundësitë që lindin për të rritur shitjet.
Kërkesat për pozicionin:
1. Eksperiencë e mëparshme në profilin e suportit ndaj klientit;
2. Regjistrimi i kuotave të tejkaluara;
3. Aftësi shumë të mira të komunikimit në telefon dhe verbal, së bashku me dëgjimin aktiv;
4. I/e fokusuar ndaj klientit dhe arritja e përshtatjes me lloje të ndryshëm personaliteti;
5. Aftësi të provuara për të manaxhuar shumë prioritete njëkohësisht,përcakton prioritete dhe manaxhon kohën në mënyrë efektive;
6. Aftësi organizative dhe të manaxhimit të kohës shumë të mira;
7. Njohje shumë e mirë e biznesit në përgjithësi dhe natyrën e institucionit financiar në vecanti;
8. Diplomë Universitare e preferueshme në Ekonomi, Administrim Biznes ose fusha të tjera të ngjashme;
Si të aplikoni:
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 26 Tetor 2023.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 26 Tetor 2023