Specialist, Njësia e Thesarit, Departamenti i Financës
Nr. i reklamës i Anegino
AC65TO74
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Specialist, Njësia e Thesarit, Departamenti i Financës
Qëllimi i punës:
Ofron operacione dhe shërbime për klientët e biznesit dhe Departamentin e Financave, si dhe siguron saktësinë e të dhënave në sistemet e kompanisë.
Përgjegjësitë e pozicionit:
Autorizon në sistem, transaksionet për depozitimin e parave nga arkat për në llogaritë bankare të NOA-s, të iniciuara nga operacionet;
Autorizon në sistem disbursimet e kredive të iniciuara nga operacionet bazuar në procedurat e brendshme të vendosura në bazë dhe statement të bankës;
Mbyll listën e detyrave në sistem kur bëhet transferta bankare për disbursimin e kredisë;
Autorizon në sistem, pagesat e klientëve të iniciuara nga operacionet;
Hedh në sistem pagesat e klientëve për dokumentet e certifikatave, kopjet e kontratës, lirimin e kolateralit, bazuar në procedurat e brendshme në fuqi dhe statement të bankës;
Hedh në sistem azhustimet që lidhen me interesin e përllogaritur nga investimet dhe huamarrjet, depozitat me afat, obligacionet, bonot e thesarit, etj.)
Hedh në sistem pagesat e interesit dhe principalit për kredi për huatë e marra, obligacionet dhe depozita me afat në bazë të transaksionit sipas bank statement;
Përditëson në sistem ri-çmimin e normave të interesit për huatë, obligacionet, depozitat me afat, T-bills dhe investime të tjera nëse është e aplikueshme;
Hedh në sistem transaksionet e konvertimit;
Marrja në dorëzim dhe inicimi i transfertave bankare fizikisht/e-banking për pagesa për palët e treta dhe rimbursimet e lidhura me biznesin, për furnizimin e llogarive të NOA-s si dhe disbursimet e klientëve sipas procedurave në fuqi;
Përgatit sipas kërkesës së Drejtorit të Njësisë analizat e nevojshme në baza mujore;
Përgatit raporte dhe shërben si backup për staff-in që merret me raportimet tek palët e treta.
Kërkesat për pozicionin:
1. Minimumi 2 vjet eksperiencë në fushën e raportimit dhe analizës në institucionet financiare/bankare;
2. Aftësi të shkëlqyera raportuese; Shumë i saktë dhe i kujdesshëm ndaj detajeve;
3. Aftësi të shkëlqyera organizative dhe i aftë në zgjidhjen e problemeve;
4. Aftësi për të kuptuar modelin e përgjithshëm të biznesit dhe mjedisin në një institucion financiar;
5. Aftësi të demonstruara për të manaxhuar në mënyrë efektive shumë prioritete njëherësh;
6. Aftësi të shkëlqyera të komunikimit verbal dhe me shkrim, si dhe të gjuhës angleze; Njohuri kompjuterike shumë të mira;
7. Diplomë Universitare e preferueshme në Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi, Informatikë Ekonomike apo fusha të tjera të ngjashme.
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 21 Tetor 2022.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Qëllimi i punës:
Ofron operacione dhe shërbime për klientët e biznesit dhe Departamentin e Financave, si dhe siguron saktësinë e të dhënave në sistemet e kompanisë.
Përgjegjësitë e pozicionit:
Autorizon në sistem, transaksionet për depozitimin e parave nga arkat për në llogaritë bankare të NOA-s, të iniciuara nga operacionet;
Autorizon në sistem disbursimet e kredive të iniciuara nga operacionet bazuar në procedurat e brendshme të vendosura në bazë dhe statement të bankës;
Mbyll listën e detyrave në sistem kur bëhet transferta bankare për disbursimin e kredisë;
Autorizon në sistem, pagesat e klientëve të iniciuara nga operacionet;
Hedh në sistem pagesat e klientëve për dokumentet e certifikatave, kopjet e kontratës, lirimin e kolateralit, bazuar në procedurat e brendshme në fuqi dhe statement të bankës;
Hedh në sistem azhustimet që lidhen me interesin e përllogaritur nga investimet dhe huamarrjet, depozitat me afat, obligacionet, bonot e thesarit, etj.)
Hedh në sistem pagesat e interesit dhe principalit për kredi për huatë e marra, obligacionet dhe depozita me afat në bazë të transaksionit sipas bank statement;
Përditëson në sistem ri-çmimin e normave të interesit për huatë, obligacionet, depozitat me afat, T-bills dhe investime të tjera nëse është e aplikueshme;
Hedh në sistem transaksionet e konvertimit;
Marrja në dorëzim dhe inicimi i transfertave bankare fizikisht/e-banking për pagesa për palët e treta dhe rimbursimet e lidhura me biznesin, për furnizimin e llogarive të NOA-s si dhe disbursimet e klientëve sipas procedurave në fuqi;
Përgatit sipas kërkesës së Drejtorit të Njësisë analizat e nevojshme në baza mujore;
Përgatit raporte dhe shërben si backup për staff-in që merret me raportimet tek palët e treta.
Kërkesat për pozicionin:
1. Minimumi 2 vjet eksperiencë në fushën e raportimit dhe analizës në institucionet financiare/bankare;
2. Aftësi të shkëlqyera raportuese; Shumë i saktë dhe i kujdesshëm ndaj detajeve;
3. Aftësi të shkëlqyera organizative dhe i aftë në zgjidhjen e problemeve;
4. Aftësi për të kuptuar modelin e përgjithshëm të biznesit dhe mjedisin në një institucion financiar;
5. Aftësi të demonstruara për të manaxhuar në mënyrë efektive shumë prioritete njëherësh;
6. Aftësi të shkëlqyera të komunikimit verbal dhe me shkrim, si dhe të gjuhës angleze; Njohuri kompjuterike shumë të mira;
7. Diplomë Universitare e preferueshme në Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi, Informatikë Ekonomike apo fusha të tjera të ngjashme.
Dërgoni aplikimin tuaj brenda datës 21 Tetor 2022.
Aplikimi duhet të përmbajë një CV të përditësuar për pozicionin përkatës.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 21 Tetor 2022